Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W201 190 2.0+gpl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W201 190 2.0+gpl

    SALUT.
    AM ACEASTA MASINA DE 3 ZILE SI AM DEJA PROBLEME CU INCARCAREA
    (incarca numai la relanti)
    DACA POATE CINEVA SA MA AJUTE CU UN PDF LA ACEASTA MASINA
    ORI CE SFAT ESTE BINE PRIMIT

  • #2
    Releul de incarcare de pe alternator cel mai probabil. Costa in jur de 50 de roni unul nou. In cel mai rau caz poate fi o problema in alternator si atunci cumperi frumos unul SH sau il reconditionezi pe al tau. Dar mai intai vezi releul ala cum se prezinta. Are doua suruburi si este pe spatele alternatorului.
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      multumesc mult pt sfat

      Comment


      • #4
        Originally posted by black_s0und View Post
        multumesc mult pt sfat
        Litera mare la inceputul frazei,
        Semne de punctuatie,
        Prescurtari gen messenger,

        Oare cand scapam de toate lipsurile astea?
        Oare ai citit catusi de putin Regulamentul?
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Asa zic si eu(precum Ford V6)-verifica releul de tensiune!Si da,te rog,mai multe date(adica ce tensiune ai pe baterie la relanti si in turatitie-3000 rpm,cu si fara consumatori).Alternatorul care incarca in relanti dar in turatie scade tensiunea pe baterie poate avea 3 probleme-releu varza,carbuni uzati si una sau mai multe diode din grupul redresor arse..In primul rand vezi tensiunea pe baterie fara consumatori(in relanti si in turatie,la 3000 rpm) si scrie aici cele 2 valori,dupa care porneste tot ce inseamna consumator electric(faza lunga,aer conditionat,treapta 4 la aeroterma,dezaburire luneta,incalzire scaune,etc) si scrie iar cele 2 valori ale tensiunii de pe baterie!Tensiunea pe baterie cu toti consumatorii porniti trebuie sa se incadreze intre 13,8 si 14,6 V,indiferent de turatie!Acest interval de tensiuni trebuie respectat de catre alternator si fara consumatori!Sanatate!
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            Originally posted by marele_alb View Post
            Litera mare la inceputul frazei,
            Semne de punctuatie,
            Prescurtari gen messenger,

            Oare cand scapam de toate lipsurile astea?
            Oare ai citit catusi de putin Regulamentul?
            alooooooooo
            Mai ai putin si ma pui sa platesc ca stau pe forumul altora.
            Nu este forum de limba romana sau gramatica (BAAAAAAAA INTELIGENTULE)

            Comment


            • #7
              Manual reparatii 190D

              Salut! Iata adresa de unde poti descarca manualul in limba romana pentru 190D w201: http://dl.fisier.ro/files/lhbecgl8pe...ratii.rar.html , multumita colegului "andrei190d". La paginile 221 - 224 (pe care le vezi si mai jos) gasesti ce si cum despre alternator. Sper sa iti fie de folos.
              Attached Files
              Last edited by Coss; 01-07-2010, 08:07 AM.

              Comment


              • #8
                Revin si cu adresa manual reparatii in engleza: http://web.archive.org/web/200606021...01_Chassis.htm. Bafta!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Coss View Post
                  Salut! Iata adresa de unde poti descarca manualul in limba romana pentru 190D w201: http://dl.fisier.ro/files/lhbecgl8pe...ratii.rar.html , multumita colegului "andrei190d". La paginile 221 - 224 (pe care le vezi si mai jos) gasesti ce si cum despre alternator. Sper sa iti fie de folos.
                  Multumesc mult.
                  Am schimbat acel releu de incarcare si degeaba.
                  Dimineata la pornire are 13.8 si cum se incalzeste motorul 12.6
                  Un prieten mi-a zis ca dupa ce se incalzeste se pun diodele in scurt ?????????

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by black_s0und View Post
                    Multumesc mult.
                    Am schimbat acel releu de incarcare si degeaba.
                    Dimineata la pornire are 13.8 si cum se incalzeste motorul 12.6
                    Un prieten mi-a zis ca dupa ce se incalzeste se pun diodele in scurt ?????????
                    Vezi ca se poate?
                    Nu trebuie neaparat sa dai cu "inteligenta" in stanga si in dreapta,
                    Nu trebuie sa platesti, trebuie doar sa tii cont de reguli si regulament, pe care sunt sigur ca nu l-ai citit deloc,
                    Spor la treaba,
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #11
                      Alternator de verificat

                      Originally posted by black_s0und View Post
                      Multumesc mult.
                      Am schimbat acel releu de incarcare si degeaba.
                      Dimineata la pornire are 13.8 si cum se incalzeste motorul 12.6
                      Un prieten mi-a zis ca dupa ce se incalzeste se pun diodele in scurt ?????????
                      Da jos alternatorul, verifica jocul la rulmenti, carbunii si rotorul sa nu fie impuscat sau imbicsit. Vezi ce se intimpla pe acolo si poate astfel scapi de belea. Dar ai mare grija cum il montezi la loc!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Coss View Post
                        Da jos alternatorul, verifica jocul la rulmenti, carbunii si rotorul sa nu fie impuscat sau imbicsit. Vezi ce se intimpla pe acolo si poate astfel scapi de belea. Dar ai mare grija cum il montezi la loc!
                        Multumesc pentru sfaturi, dar am rezolvat problema cu un alternator nou.

                        Comment


                        • #13
                          O usa dr fata pentru 190e stie cineva unde pot gasi?

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat si cu usa

                            Comment


                            • #15
                              Ce ai facut cu alternatorul vechi ?
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF