Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu pornirea la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Incep sa descopar tot

    Am facut pompa de injectie era o supapa uzata si nu baga la relanti, ceva garnituri. Injectoarele sunt la 115 bari si am pus saibele de foc noi ca 2 erau pe nicaieri. Am mai constatat ceva ... termoventilul nu da drumu vacuumului in pompa. Dar o sa ma ocup si de el ...totusi acum motorul merge rotund .
    Le fac toate incet incet ...oricum de pornit porneste oricand. Va salut!
    Last edited by dvlad_88; 01-11-2008, 22:27 PM.

    Comment


    • #17
      Dap. Termoventil cacacios, nu se tureaza nitzel cind e rece. Mare cirnatzi..o tzii nitzel turata...

      Comment


      • #18
        Originally posted by doktor4carz View Post
        Dap. Termoventil cacacios, nu se tureaza nitzel cind e rece. Mare cirnatzi..o tzii nitzel turata...
        Dok, intrebare de baraj: daca schimb termoventilul... cand e frig tot in 3 pistoane porneste? Chestia asta o face cam 15 sec daca e sub -10 si odata cu temperatura si durata... Sa sch bujiile? Cand am fost cu pompa la facut le-a verificat un tip cu un cablu si erau toate rosii. Spune-ti parerea. Va salut!

        Comment


        • #19
          Pompa de injectzie are ventilele bune ? Ca treaba asta n-are legatura cu termoventilul. Ala doar tzine motorul turat la rece, sa nu bilbiie.
          Incearca sa tzii 10 secunde pe bujii la rece. Adica dupa ce se stinge becul, mai le lashi citeva secunde. Si vezi atunci cum porneshte.
          Last edited by doktor4carz; 01-12-2008, 14:15 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by doktor4carz View Post
            Pompa de injectzie are ventilele bune ? Ca treaba asta n-are legatura cu termoventilul. Ala doar tzine motorul turat la rece, sa nu bilbiie.
            Incearca sa tzii 10 secunde pe bujii la rece. Adica dupa ce se stinge becul, mai le lashi citeva secunde. Si vezi atunci cum porneshte.
            Pompa este stas am fost de fata cand a lucrat unguru la ea. Ventilele sunt f bune si i-am schimbat toate garniturile. Si dupa ce se stinge becu daca mai las tot asa porneste "balbait", dar merge rotund la cald, nu mai trepideaza si nu mai e vulnerabila turatia la consumatori mari.
            Last edited by dvlad_88; 01-16-2008, 13:52 PM.

            Comment


            • #21
              Salut, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, dar este prima oara cand postez pe un forum. Am un mercedes 190D din 1993 si din luna noiembrie pana acum nu am circulat cu ea. Acum 2 zile am vrut sa o pornesc dar nu merge. A pornit doar trasa. Prima data m-am gandit ca poate nu este bateria buna si am incercat si cu alta baterie si tot asa, invarte foarte greu si nu vrea sa porneasca deloc, decat o singura data a pornit la automat dar greu greu de tot. Daca stiti cumva care ar fi defectiunea va rog sa ma ajutati. Multumesc

              Comment


              • #22
                Buna.Verifica conductele si furtunele de motorina sa nu-ti traga pe undeva aer fals.Acum sa mai incalzit afara si bujiile nu te ajuta prea mult.

                Comment


                • #23
                  Salut am si eu o rugaminte daca ma oate ajuta cneva.am un c200 cdi 2002 si dimineata la prima pornire porneste foarte greu dar dupaceia toata ziua porneste normal. Am fost la mecanic si o spus ca injectoarele si pompa de.alimentare sunt ok.Oare ceo fi ca nici mecanica nu stiu.hellp

                  Comment


                  • #24
                    aceaiasi problema o am eu la a mea.mercedes 190d 86..iti spun sigur ca trebuiesc verificate injectoarele.ai uzura in diuze asta da diferente de deschidere la bari...deci nu te mai chinuii cu pompa si altele,verifica injectoarele

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by tutanuever View Post
                      aceaiasi problema o am eu la a mea.mercedes 190d 86..iti spun sigur ca trebuiesc verificate injectoarele.ai uzura in diuze asta da diferente de deschidere la bari...deci nu te mai chinuii cu pompa si altele,verifica injectoarele
                      Te rog să citeşti şi să respecţi regulile de postare!

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF