Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu pornirea la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu pornirea la rece

    Salut! Sunt nou pe forum si as dori si eu putin ajutor! Acum mi-am cumparat un W201 2.0 D din 89 care are probleme cu pornirea la rece. Porneste doar dupa ce il las de 3-4 ori pe bujii si are un relanti f mic, masina tremura, dar dupa ce se incalzeste un pic aceasta problema dispare. Sa fie pompa de injectie de vina?? Voi ce parere aveti? Astept cu nerabdare raspunsurile!

  • #2
    In mod normal, motorul trebuie sa stea mai turat la rece, iar cind se incalzeshte, turatzia trebuie sa cada la normal. Treaba asta o face o sonda de pe chiulasa, din care ies doua tzitze de vacuum.
    Doi. verifica fiecare bujie in parte. Vezi daca e vreuna arsa. Dupaia mai vedem.

    Comment


    • #3
      Bujiile sunt bune. Le-am verificat cu fir si sunt bune, dar de desfacut...nu mam apucat. O sa vad care e sonda de care zici u. Mersi mult.

      Am descoperit si vacuumurile. Sunt la locul lor. 1 pleaca in partea superioara a pompei de injectie si al 2-lea in partea din fata a motorului... pe unde e si furtunul servo-franei. Imi puteti zice cum stiu dak e totul ok? sau alte indicatii...probleme... Astept raspuns. Multumesc
      Last edited by Danny_bb; 11-14-2007, 17:04 PM.

      Comment


      • #4
        Din cite stiu si eu la pornirile la rece o mare importanta o are combustibilul.
        De multe ori masina era ok si combustibilul la sa de dorit

        Iti pun aici un trouble list cu analogie la diesel de la opel de 2000cm3
        Nu ai acelesi probleme dar ca sa te inspiri cred ca este bun....


        Succes la verificari(diesel de mercedes nu aveam nici o informatie din pacate!)
        Last edited by asfalttango; 11-15-2007, 17:16 PM.

        Comment


        • #5
          Tzine bujiile inainte sa il porneshti si da-i cu pedala apasata. Dupaia zi-ne si noua...

          Comment


          • #6
            Dok, masina porneste dupa fiecare bujie...dar pufaie de 2 ori si nu o pot tine pornita nicicum. Nu stiu merge in 2 pistoane...trocale toata... Daca o las de 4 ori pe bujii porneste...ii dau 2 3 talpi si gata... sta pornit... dar cu un relanti f mic... imi tremura toata masina, pana cand face apa vreo 60 de grade.
            Alte probleme cu motorul nu am.... face presiune doar in 8-10 secunde cand e frig.. da asta cred ca e din cauza pornirii. Nu stiu ca sa ii fac...cred ca schimb pompa de injectie si dak dau 3-400 E pe alta. Am vazut la alt W201 tot 2.0D vacuumurile erau altfel, unu din ele intra intr-un teu si un furtun pleca undeva sub pompa de injectie. Mai caut pe cineva care se pricepe la MB sa ii dea un diagnostic si mai astept sfaturile voastre!

            Comment


            • #7
              In cazul asta trebuie sa gaseshti un nene sa itzi dea jos pompa de injectzie, sa o puna pe banc si sa o verifice. Posibil ventilele la pompa de injectzie varza.
              Doi. Releul de bujii sta cuplat si dupa ce se stinge becul de control in bord. Asta in mod normal. Deci ca tzii de 4 ori bujiile sau ca lashi contactul mai mult pus, tot dracu ala e. Daca s-a petrecut ceva cu releul si decupleaza fix la 4-5 secunde, asta nu e bine. O bujie noua la 5 secunde e roshie, una veche cam la 8... Un releu bun decupleaza automat la vro 45 de secunde sau cind dai la automat. Daia ii invatz pe totzi, cind lucreaza la partea electrica si trebuie sa tzina contactul pus, sa-i dea un tzac scurt din cheie la electromotor, ca sa decupleze releul si sa nu arda bujiile...
              Trei. Verifica circuitul de alimentare de joasa presiune sa fie etansh. Daca trage aer fals, se dezamorseaza de pe o zi pe alta si prima pornire e ca la tractor.

              Cu o schema a vacuumurilor s-ar putea sa te ajute Danny.

              Comment


              • #8
                Uita-te si la tampoanele de la motor, ca poate sunt uzate si motorul loveste de sasiu de asta iti trepideaza masina. Daca ii cresti turatia putin mai vibreaza? daca nu, e posibil sa fie de la tampoane. In rest cu pornirea nu pot sa iti dau sfaturi. Mult noroc

                Comment


                • #9
                  Uite aici schema
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Releul face treaba buna. Decupleaza la prima pornire dupa 8 sec si cand este cald motorul in vreo 5 si bineinteles decupleaza cand dau la automat...posibilitatea ca el sa ramana cuplat e imposibila. Intr-adevar Dok de pe o zi pe alta masina porneste ca un tractor. Pompa de injectie a fost de 2 ori la niste tipi care se ocupa cu asa ceva si o testat-o si pe banc... si cica baga ceva de ordinu sutelor de bari, nu stiu exact. Circuitul de alimentare de joasa presiune va fii dupa simptome. O sa vad dak gasesc pe cineva care sa stie ce face atunci cand e sub capota.
                    Mihnote, motorul are tampoane de cauciuc nu tampoane hidraulice...dar trepidatul e din cauza turatiei motorului..vba aia....mers de tractor. Poate ca tampoanele hidraulice sunt mai bune...dar intai sa vad ce fac cu pornirea ca nu se mai poate.
                    Mersi mult danny! O sa studiez bine bine schema vacuumurilor si o iau asa babeste.
                    Dok sa imi dai un pic mai multe detalii despre circuitul de joasa presiune.
                    Va multumesc

                    Comment


                    • #11
                      prietene schimba bujiile, sigur ai 1-2 arse, asa cum zicea si dok daca ai dat jos pompa de injectie era bine sa schimbi acele ventile, a mea a avut aceiasi problema, dura putin pina se amorsa 3-4 chei, dar dupa ce am schimbat doua bujii ( si asta la mai putin de 1 an) porneste la sfert. Inclin sa cred ca asta e problema si la tine.
                      Marinarul.tk
                      Proud owner of C180/96

                      Comment


                      • #12
                        O sa fac tot posibilu sa le schimb sapt asta. Mai am si probleme electrice pe care le rezolv saptamana asta... Va anunt, va multumesc

                        Comment


                        • #13
                          daca e vorba de masina de la avatar, o stiu si eu am fost interesat de ea dar nu am avut bani. din cate am inteles eu de la fostul proprietar, masina are ceva probleme cu pompa de injectie.
                          ne poti spune cat ai dat pe ea? omul cerea 3900 euro parca...
                          noroc
                          *Smart Fortwo 451 Passion
                          *w123 230CE
                          *w211 E270 cdi Avantgarde
                          *w203 c220 cdi Avantgarde
                          *w215 CL55 AMG
                          *w202 C180 Esprit
                          *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
                          *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
                          *w201 190E 2.0
                          *w123 langversion pullman

                          Comment


                          • #14
                            Mam inteles cu omu la 3700 ...avand in vedere partea cu pornirea...despre care incerc sa aflu cat mai multe si sa remediez problema. Masina merge foarte bine... sunt multumit de ea avand in vedere ca are 345000 de km. Cu pornirea, nu mi frica ca ma va lasa intr-o dimineata de -20 C . Singurele lucruri care as dori sa le fac sunt doar fleacuri... care nu sunt o investitie foarte mare... si dupa costuri... sa pun piese optice de origine (cel putin stema). Cand o sa remediez majoritatea problemelor... o sa vin cu inca cativa prieteni la o intalnire MB Va salut

                            Comment


                            • #15
                              Da pornirea ? Halatu...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF