Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie automata 190D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie automata 190D

    Vă salut!
    Am un 190D cu cutie automată la care am scimbat uleiul şi filtrul dar nu cuplează in a 3-a şi a 4-a. O perioadă de timp înainte, după ce parcurgeam în jur de 50 km cpla dar după ce opream maşina iarăşi nu mai cupla o perioadă de timp. Rog, dacă ştie cineva de unde ar putea să fie defectul să-mi spună şi mie.
    Vă mulţumesc!

  • #2
    Cum simti ca nu cupleaza ? Merge turata si nu are viteza ? Ai umblat la vaccum sau la calblul care vine din cutie la acceleratie ? (acea sufa care vine cu o parghie la pompa) Ai pus masina in P si ai masurat nivelul la ulei cand motorul are 80 grade ? Verifica toate intrebarile de sus si poate reusesti sa dai de buba. Eu sincer am masina de 1 an si nu am schimbat niciodata uleiul sau filtrul la cutie, si este tot automata de w201. Nu schimb uleiul si filtrul de frica ..vad ca toata lumea dupa ce schimba ba nu merge ...ba sa vezi ca nu schimba ...asa ca il las asa si mai completez din cand in cand. Bafta
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by valist View Post
      Vă salut!
      Rog, dacă ştie cineva de unde ar putea să fie defectul să-mi spună şi mie.
      Daca problema a intervenit imediat dupa schimb atunci una dintre cauzele cele mai frecvente este uleiul. Ce ulei ai bagat ? DII sau DIII ? Cunosc cazuri unde un Castrol ATF TQ DIII a facut cutia sa se comporte mai bine decat uleiul ATF original MB (DII), dar la fel de bine cunosc si cazuri in care a fost exact invers. Asta trebuie sa fie primul lucru pe care trebuie sa-l clarifici. Nivelul de ulei l-ai verificat corect ? A fost schimbat si uleiul din turumba, nu doar cel din cutie ? (Intreb, pentru ca exista si cazuri in care nenea mecanicul de lene schimba doar ce-i in cutie si nu mai goleste si turumba).


      Originally posted by sovieticool View Post
      Nu schimb uleiul si filtrul de frica ..vad ca toata lumea dupa ce schimba ba nu merge ...ba sa vezi ca nu schimba ...asa ca il las asa si mai completez din cand in cand. Bafta


      ... si lasand gluma la o parte .... hai ca la motor se mai completeaza cate putin ... dar la cutie ?! Ai pierderi pe undeva ? Sau scoti si apoi completezi, ca sa ramana proaspat ?

      Comment


      • #4
        Am pierderi Orvo, pe undeva pe la gratarelul ala unde e convertizorul (turumba), prin acea zona. Mai pun 100 G pe la 500 de km. Am noroc ca sunt chisat si controlez la 2-3 zile mai mereu uleiul.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          De fapt, m-am exprimat greşit: nu schimbă in viteza a 3-a şi a 4-a. Adică rămâne în viteza a 2-a şi nu mai schimbă.
          Referitor la ce ulei am folosit - ATF D.II dar l-am schimbat împreună cu filtrul după ce a apărut defecţiunea.

          Comment


          • #6
            Poate ai prajite ambreiajele...mai tii minte ce culoare avea uleiul vechi ? Daca era maro spre visiniu inchis asta era cauza culorii.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Sunt de acord că ar putea fi ambreajele dar dacă ar fi fost de aşa mă gândesc că atunci ar fi schimbat viteza in a 3-a, ambrejele ar fi patinat şi maşina nu s-ar mai deplasa. Cel puţin aşa vad eu logic.

              Comment


              • #8
                Neamtu nu o zis de prost sa nu se umble la cutiile automate,cel putin la noi in tara sunt 1 la mie care se pricepe la o asa cutie,altii o desfac se uita ca mata-n calendar si o inchid la loc ca-i depaseste problema,deci mai bine nu o desfaci sa vezi de ce merge...pana merge bine,problema cu uleiul la automata s-a dezbatut mult pe forum si nu stiu daca e unul care nu s-a plans dupa ce a schimbat uleiul ca nu-i schimba ceva sau nu-i curge pe undeva dupa aceasta operatiune,sunt foarte dichisite.In mare ca sa nu faca figuri trebuie exact acelasi ulei de care o fost si inainte si schimbat cu totul ,adica si din convertizor golit si spalata toata cutia,atunci nu ar avea ce sa mai faca pe ''grozava''.

                Comment


                • #9
                  Revin la problema cu cutia mea automată.
                  Am cumpărat altă cutie de viteze şi după ce am montat-o pe maşină în R merge foarte bine, iar când shimb în D se simte cum ar cupla (cum ar primi comanda pentru cuplare) dar maşina nu se deplasează - se turează motorul în gol, ca la o cutie de viteze manuală când patinează discul de ambreaj.

                  Comment


                  • #10
                    Cutia cumparata avea si convertizorul pe ea sau l-ai folosit tot pe al tau . Daca l-ai folosit pe al tau inseamna ca e dus convertizorul.
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #11
                      Am avut o problema asemanatoare la un isuzu cu cutie automata ,adica nu mai trecea de viteza a 2-a ,problema mea a fost senzorul de viteze (the speed sensor ) e un senzor atasat de cutie care contoleaza schimbatul vitezelor ,e simplu de gasit...Bafta

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema.
                        Am montat cutie manuală cu 5 trepte, m-a costat 500E : cutie, timonerie, pedalier, cardan, cuplă elastică între cutie şi cardan nouă, pompă de ambreiaj nouă, + montat. Garanţie doi ani.
                        Sunt multumit.

                        Comment


                        • #13
                          Cel mai simplu ...cred ca o sa fac la fel la vara.
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by valist View Post
                            Vă salut!
                            Am un 190D cu cutie automată la care am scimbat uleiul şi filtrul dar nu cuplează in a 3-a şi a 4-a. O perioadă de timp înainte, după ce parcurgeam în jur de 50 km cpla dar după ce opream maşina iarăşi nu mai cupla o perioadă de timp. Rog, dacă ştie cineva de unde ar putea să fie defectul să-mi spună şi mie.
                            Vă mulţumesc!
                            Salut .Ce motor ai la masina?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF