Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ambreiaj mucificat la o cutie manuala 4+1 trepte

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj mucificat la o cutie manuala 4+1 trepte

    Salut!
    Asta dimineata la 5:30 am ramas la Gara de Nord fix langa benzinaria Mol.
    Pedala de ambreiaj a ramas la fund si parca intra ca in branza(nu debreia) .Am observat ca aveam lichidul de frana la minim (desi a fost verificat ieri si era la maxim).
    Am oprit motorul si am pus cutia de viteze in a 2 a dupa care am pornit si uite asa am venit acasa "fleasca de transpiratie" (senzatie majora cu 40 la ora).
    Masina e Mercedes Benz 190E cutie cu 4 trepte
    VIN WDB20102410022180
    Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
    Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

  • #2
    Cilindrul receptor sau pompa de ambreiaj.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      Am dat covorasul la o parte si am observat ca, din o teava metalica de sub pedala de acceleratie ,picura lichid de frana.
      In consecinta ce e de facut cat sa ma tarasc pana la primul service cu ea.
      Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
      Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

      Comment


      • #4
        Set reparatie si 30-60 minute de stat cu curu-n sus plus un bidonache de pishat dot4..........

        Comment


        • #5
          Pipi dot 4 am ,iar teava in cauza am gasit-o in Leordeni, dar nici dracu sa ma ajute cu deplasarea.
          Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
          Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

          Comment


          • #6
            Originally posted by tovarasultau View Post
            Pipi dot 4 am ,iar teava in cauza am gasit-o in Leordeni, dar nici dracu sa ma ajute cu deplasarea.
            Adevarul e ca se afla in alta emisfera, ai uitat cum e cu R.A.T.B.-ul.
            i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

            Comment


            • #7
              Adevaru e ca mama nu m-a facut nici in Mercedes si nici in Dacie, asa ca nu e greu si nici imposibil.Eu ma refer aici la a nu o da in partea aia de "dier grossen spezialisten" cum fac multi compatriotzi cand repara o masina.
              Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
              Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

              Comment


              • #8
                Astazi fac rost de teava cu pricina, numai ca ,am nevoie de o rampa in zona Strada Sebastian(cinematograful Lira).
                Last edited by tovarasultau; 09-07-2009, 10:30 AM. Reason: gramatica
                Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                Comment


                • #9
                  Sau de o bordura foarte inalta, tot in Leordeni gasesti, trotuarul vecinilor de vis-avis.
                  i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                  Comment


                  • #10
                    Sau de o bordura foarte inalta, tot in Leordeni gasesti, trotuarul vecinilor de vis-avis
                    Nu fratica am oroare ,in Leordeni locul ala e si cimitiru si groapa de gunoi si biserica si Protanu.Ce sa mai in toata zona numai parfum frantzuzesc.
                    Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                    Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                    Comment


                    • #11
                      Cartier rezidential, cine se muta acolo nu mai pleaca), mai ales vecini din fata mea), are fler zona).
                      i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                      Comment


                      • #12
                        Racordul de la cutia de viteze e inaccesbil cu o cheie normala.S-a rezolvat cu o cheie indoita de 8 (daca nu ma insel).
                        Inca ceva si vreau sa subliniez ,eu acum 1 luna am facut schimbul de lichid de frana(Ferodo dot 4) insa am scos aerul din instalatia de fana si nu si de la ambreiaj si de aici trebuia sa apas pedala de frana pana la jumatate.
                        Sfat cand schimbati lichidul de frana ,trebuie facuta aerisire la ambreiaj si la frana ,lucru valabil la W201,W124 si daca nu ma insel si la W123.

                        Numai bine!
                        Last edited by tovarasultau; 09-08-2009, 18:15 PM. Reason: inaccesibil
                        Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                        Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                        Comment


                        • #13
                          Am inlocuit cilindrul receptor la w124 diesel,si n-am stiut ca trebuia sa-l pun plin;acuma nu pot sa-l aerisesc-ce stiti de treaba asta? Se poate aerisi clasic,sau trebuie dat jos iar cilindrul si umplut apoi montat la loc ?
                          Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            Eu il aerisesc pe la cilindrul de jos cel de pe cutia de viteze , slabesc aerisitorul conectez un furtun ( cel de perfuzii transparent e foarte bun) si imping cu o pompa ulei pina imi spune cineva ca in rezervor nu se mai vad bule de aer venind .

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF