Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme caldura

    Salut, am in Mercedes 190E, 1,8 din 1990 si am urmatoarele probleme:1. cand dau drumul la aeroterma pe aer cald,pe aeratoarele centrale baga numai aer rece, iar pe restul aer cald. Ce trebuie facut sa bage si pe acolo aer cald
    2. la ceasurile de la bord imi indica viteza cu care merg, dar cifrele de la kilometrii parcursi nu se misca.Care ar fi problema?Multumesc!

  • #2
    Salut!
    Pe gurile centrale o sa-ti bage mereu aer rece, pentru ca asa e prevazut si nu ai ce sa-i faci, decat sa-i desfaci bordul si sa te apuci sa faci tziganii, tragand furtune de la cele laterale, daca o merge...
    Iar la kilometraj, iar nu ai ce sa-i faci, decat sa inlocuiesti ceasul de kilometraj, eventual ceasurile de bord cu totul, daca sunt acele ingalbenite si te costa in jur de 200 de lei toate ceasurile de bord.
    Si uite ca s-au rezolvat si problemele tale.

    Comment


    • #3
      ok....multumesc mult.Pe unde as putea gasi alte ceasuri?

      Comment


      • #4
        0723976474 Geo - Piata Chirigiu
        0722704816 Valerica - Eroii Revolutiei
        0722171330 Cosmin - Colentina
        Si la araboii de pe Mihai Bravu
        Cei trei se ocupa cu dezmembrari de Mercedesuri si este posibil sa gasesti la ei

        Comment


        • #5
          Salut,

          Ce ti-a spus Ionutz este 100% corect, nu prea sunt solutii pe pentru sistemul de pinioane de la kilometraj.

          Eu mai adaug cauza pentru care apare (in 99% din cazuri) simptomul descris: resetarea kilometrajului "mic" cu masina in miscare.

          Te sfatuiesc deci - dupa ce inlocuiesti ceasul cu "buba" sa nu resetezi decat cu masina pe loc (rotatie zero la cablul de kilometraj).

          Salutari maxime si un Craciun frumos si bun,

          MBS

          Comment


          • #6
            ok,multumesc MBS si Ionut, sarbatori fericite su voua va doresc, dar am intampinat o noua problema la caldura...am fost plecat din bucuresti, iar pe drum s-a fisurat un fagure de radiator. Fiind in provincie, solutia gasita a fost cu praful pt. radiatoare si putina pasta rosie de etansare.A mers cu radiatorul, dar nu mai am caldura in masina.Peste tot baga aer rece, cu toate ca aeroterma din interior frige.Am vazut ca are ceva pe baza de vacum pe acolo, dar mai mult nu ma descurc, probabil ca ceva nu mai deschide.Cine ma poate ajuta il rog sa ma contacteze, rog mult.Multumesc!

            Comment


            • #7
              Originally posted by algys2
              ...am fost plecat din bucuresti, iar pe drum s-a fisurat un fagure de radiator. Fiind in provincie, solutia gasita a fost cu praful pt. radiatoare si putina pasta rosie de etansare.A mers cu radiatorul, dar nu mai am caldura in masina.Peste tot baga aer rece, cu toate ca aeroterma din interior frige.Am vazut ca are ceva pe baza de vacum pe acolo, dar mai mult nu ma descurc, probabil ca ceva nu mai deschide.Cine ma poate ajuta il rog sa ma contacteze, rog mult.Multumesc!
              Pana nu o sa rezolvi problema cu radiatorul nici nu o sa ai caldura, daca tot dai radiatorul jos recomand sa cumperi o solutie de curatit sistemul de racire si sa ii faci o curatire apoi cumperi antigel recomandat si nu o sa mai ai probleme. La masinile noastre fabricantul recomanda "Febi Bilstein nr 2374 (codul mercedes de service fiind nr 325.2 se prezinta la bidon de 1,5 l albastru capac alb (mai sunt si altele) dar la motoarele noastre asta este recomandat, iti intra 8l de lichid si trebuie sa pui 1l antigel + 1l apa demineralizata (gasesti la Metro) pentru o rezistenta anti inghet de -37 grade C si apoi nu o sa mai ai probleme cu sistemul de racire.
              Multa bafta si iti dau un telefon cand ajung in Bucale sa punem surorile una langa alta.
              Last edited by doktor4carz; 12-29-2008, 18:53 PM.

              Comment


              • #8
                Multumesc mult Andreas, am sa urmez sfatul tau, dar zi-mi si mie daca cu poxipol pot lipi radiatorul, fiind din aluminiu, deci nu se cositoreste ca cel de cupru.Iti doresc Sarbatori Fericite!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by algys2 View Post
                  Multumesc mult Andreas, am sa urmez sfatul tau, dar zi-mi si mie daca cu poxipol pot lipi radiatorul, fiind din aluminiu, deci nu se cositoreste ca cel de cupru.Iti doresc Sarbatori Fericite!

                  Mersi la fel! Nu cu poxipol, exista un mastic rezistent la 300 de grade C am cumparat eu, costa in jur de 10 euroi "Victor Reinz" parca, e un mastic special folosit ca ilocuitor de garnitura, eu am folosit la izolare pentru instalatia de GPL si in loc de garnitura la capacul de la termostat si nu a mai avut moarte... dupa sarbatori eu ajung in Bucale, lasa-mi nr tau de telefon si ti-l las pe al meu daca nu gasesti.
                  Last edited by Andreas; 12-28-2008, 19:34 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Andreas View Post
                    Mersi la fel! Nu cu poxipol, exista un mastic rezistent la 300 de grade C am cumparat eu, costa in jur de 10 euroi "Victor Reinz" parca, e un mastic special folosit ca ilocuitor de garnitura, eu am folosit la izolare pentru instalatia de GPL si in loc de garnitura la capacul de la termostat si nu a mai avut moarte... dupa sarbatori eu ajung in Bucale, lasa-mi nr tau de telefon si ti-l las pe al meu daca nu gasesti.
                    Sa ceara silicon Victor Reinz, ca mastic nu cred ca este

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dvlad_88 View Post
                      Sa ceara silicon Victor Reinz, ca mastic nu cred ca este
                      Bine sa ceri "mastic siliconic" Victor Reinz

                      Comment


                      • #12
                        Silicon, mastic...felatzie, o frecatzi atita... Radiatorul se repara cu lipitura calda sau prin inlocuire, nu cu tziganii de felul asta. Cine dracu' a mai auzit de ermetic la celulele radiatorului...

                        Comment


                        • #13
                          A cumparat careva niste zoaie 2plus2 si altele,de astupat pori,s-a creat o mizerie in circuit ce la unii a astupat ce era de astupat,si acum tot rominu'vrea comod si ieftinache,fara bani dati la vreun mos radiatorist....Fane explica-le celor ce au probleme cu caldura,NU ARE NIMENI VREO POTIUNE MAGICA,se ia si verifica fiecare component in parte,se stoarce dovleacul sa se priceapa cum functioneaza fiecare tip de climatizare,VARIANTE CU BUCILE IN FATA MONITORULUI NU EXISTA,din pacate
                          Last edited by DMIHNEA; 12-29-2008, 19:41 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            A cumparat careva niste zoaie 2plus2 si altele,de astupat pori,s-a creat o mizerie in circuit ce la unii a astupat ce era de astupat,si acum tot rominu'vrea comod si ieftinache,fara bani dati la vreun mos radiatorist....Fane explica-le celor ce au probleme cu caldura,NU ARE NIMENI VREO POTIUNE MAGICA,se ia si verifica fiecare component in parte,se stoarce dovleacul sa se priceapa cum functioneaza fiecare tip de climatizare,VARIANTE CU BUCILE IN FATA MONITORULUI NU EXISTA,din pacate
                            ... mai ales cind un radiator nou-noutz din magazin e 5 milioane ratate...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF