Salut
Dupa o noapte cu temperatura de -22 de grade, am inceput sa am probleme la sistemul de racire al motorului.
Cand s-a manifestat prima data problema, nu aveam caldura in masina, si temperatura la motor ajunsese la 80 de grade desi afara erau -15.
A doua zi mergea caldura in masina, dar nu se racea motorul cum trebuie.
Am fost la service, am schimbat tot lichidul de racire, am inspectat tevile, radiatorul, sa nu fie sparte, in cazul in care ar fi inghetat lichidul in instalatie.
Baietii de la service au spus ca este pompa defecta, asa ca am schimbat-o cu o alta, de la dezmembrari.
Dar problema persista.
Baietii de la service spun ca din cauza ca am deschis busonul de la vasul de expansiune (desi am facut acest lucru dupa ce am vazut ca problema nu este rezolvata) a intrat aer in instalatie, si de aceea nu se mai raceste motorul.
Motorul se incalzeste foarte repede, si daca inchid caldura in masina apa ajunge repede la 100 de grade, dar scade repede inapoi la 80 daca pornesc caldura iar.
Acelasi compartament era prezent si inainte de schimbarea pompei si antigelului.
Tinand cont ca pana acum a fost frig afara, am reusit sa tin apa la maxim 80 de grade constant, dar acum, ca s-a mai incalzit, nu vreau sa risc.
Banuiala mea este ca apa nu mai ajunge in radiator. Acum se raceste doar prin radiatorul mic, cel care da caldura in habitaclu.
Aveti vreun sfat?
Dupa cate am vazut pe net, sistemul de racire chiar daca a luat aer, se aeriseste singur.
Deci foarte probabil este o alta problema
Dupa o noapte cu temperatura de -22 de grade, am inceput sa am probleme la sistemul de racire al motorului.
Cand s-a manifestat prima data problema, nu aveam caldura in masina, si temperatura la motor ajunsese la 80 de grade desi afara erau -15.
A doua zi mergea caldura in masina, dar nu se racea motorul cum trebuie.
Am fost la service, am schimbat tot lichidul de racire, am inspectat tevile, radiatorul, sa nu fie sparte, in cazul in care ar fi inghetat lichidul in instalatie.
Baietii de la service au spus ca este pompa defecta, asa ca am schimbat-o cu o alta, de la dezmembrari.
Dar problema persista.
Baietii de la service spun ca din cauza ca am deschis busonul de la vasul de expansiune (desi am facut acest lucru dupa ce am vazut ca problema nu este rezolvata) a intrat aer in instalatie, si de aceea nu se mai raceste motorul.
Motorul se incalzeste foarte repede, si daca inchid caldura in masina apa ajunge repede la 100 de grade, dar scade repede inapoi la 80 daca pornesc caldura iar.
Acelasi compartament era prezent si inainte de schimbarea pompei si antigelului.
Tinand cont ca pana acum a fost frig afara, am reusit sa tin apa la maxim 80 de grade constant, dar acum, ca s-a mai incalzit, nu vreau sa risc.
Banuiala mea este ca apa nu mai ajunge in radiator. Acum se raceste doar prin radiatorul mic, cel care da caldura in habitaclu.
Aveti vreun sfat?
Dupa cate am vazut pe net, sistemul de racire chiar daca a luat aer, se aeriseste singur.
Deci foarte probabil este o alta problema
Comment