If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Capota motor fara izolatie
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Sincer nu stiu daca este Izopren...pe ambalaj era trecut ""folie izolatoare cu alumuniu" si se vinde la metru.
Salutam! Nu as vrea sa spun vreo prostie(daca e corectati-ma), dar acea folie de aluminiu oare nu reflecta caldura degajata de motor inapoi pe motor? Oare nu afecteaza?
Si inca ceva, cat a costat metrul si ce latime are?
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Salutam! Nu as vrea sa spun vreo prostie(daca e corectati-ma), dar acea folie de aluminiu oare nu reflecta caldura degajata de motor inapoi pe motor? Oare nu afecteaza?
Si inca ceva, cat a costat metrul si ce latime are?
Tot ce este posibil,daca ii creste temperatura la motor in urmatoarea perioada cu siguranta asta va fi motivul ,dar nu il opreste nimeni sa o desfaca si sa lipeasca alta invers ( cu partea cu folie pe capota )
Salutam! Nu as vrea sa spun vreo prostie(daca e corectati-ma), dar acea folie de aluminiu oare nu reflecta caldura degajata de motor inapoi pe motor? Oare nu afecteaza?
Nu spui nicio prostie ! Bineînţeles că orice folie de aluminiu funcţionează ca o barieră termică, deci, pe cale de logică, ea stopează pierderea de căldură şi "o întoarce înapoi", adică - cum bine ai spus - o reflectă. Ceea ce nu se poate stabili decât în urma unor calcule exacte, şi în posesia tuturor datelor (temperatură motor, grosime izolaţie, material izolaţie, temperatură exterioară, viteza de mişcare a maşinii, etc.) este, cât anume din căldura emanată de motor se reflectă, şi în ce măsură dăunează pieselor aflate sub capotă. ÃŽntr-o anumită măsură, bineînţeles că sunt afectate, dar tocmai datorită faptului că sunt amplasate acolo, ele sunt proiectate să reziste în acel mediu. A se vedea izolaţia specială a cablurilor electrice, de ex. cel de la alternator.
Această izolaţie - cum s-a mai spus aici foarte corect - are dublu rol : izolator termic şi fonic. Termic, face 2 "fapte bune": izolează motorul şi ajută la menţinerea temperaturii de lucru ; protejează vopseaua de pe capota motorului. Fonic, ajută la menţinerea confortului în habitaclu, şi nu în ultimul rând, reduce poluarea fonică a maşinii, că doar e vorba de MERCEDES.
Salutam! Nu as vrea sa spun vreo prostie(daca e corectati-ma), dar acea folie de aluminiu oare nu reflecta caldura degajata de motor inapoi pe motor? Oare nu afecteaza?
Si inca ceva, cat a costat metrul si ce latime are?
Salutare Dl Tumar! Ai perfecta dreptate folia respectiva reflecta caldura inapoi. La inceput imi era frica ca nu va rezista izolatia pentru ca grosimea izolatiei este de 0,5 mm...dar nici vorba functioneaza perfect. Am facut un drum lung si la aproximativ 30 km am oprit ca sa verific starea izolatiei, capota pe exterior era rece si in interior folia abia era caldut (puteam sa tin mana poe folie). Inainte asa de tare se incingea capota ca puteam sa fac omleta pe ea. Daca era problema cu caldura degajata, presupun ca termostatul sesiza si urac acul in bord dar nici vorba (o sa fac poza). Latimea saltelei este de 1 m si lungomea cat doresti, pretul este aprox 15 RON. Eu am cumparat 2 m ca sa fac dintr-o bucata (se vede in poza).
Tot ce este posibil,daca ii creste temperatura la motor in urmatoarea perioada cu siguranta asta va fi motivul ,dar nu il opreste nimeni sa o desfaca si sa lipeasca alta invers ( cu partea cu folie pe capota )
Salutare Dl Eugen! Cum am mentionat mai sus temperatura nu a crescut si am facut peste 300 km de cand am izolat-o. Ma gandesc ca de atunci uraca temperatura. In privinta foliei...de as-i intoarce izolatia invers nu cred ca ar mai avea efect, precum este in momentul de fata si nu sunt sigur daca ar rezista buretele sau ce fel de material o fi acela.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Practica confirmă teoria ! Ca niciodată ...
Ieri am văzut şi eu la un Ponton exact aceeaşi izolaţie, omu' o are de ceva timp, şi era foarte mulţumit. Săptămâna viitoare, cred că fac şi eu. Mersi, Feri !
Nu ai pentru ce Levi! Luand in considerare pretul si efectul pe care o are eu zic ce este cea mai buna solutie. Chiar daca cu timpul se deteriorizeaza nu costa cat una originala!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Nu e un pic cam sus ? Mai ales la viteza pe care o ai ,la mine de abia se ridica putin (2-3 mm) peste 80 fie ca merg in oras fie la drum lung ( e drept ventilatorul meu e pus pe direct si se invarte non stop )
Sincer de aceia am pus pozele ca sa vad ce parere aveti. Ok dar daca punem o izolatie originala care are o grosime mai mare ce efect va avea? Oare aluminiul este problema pentru ca reflecta caldura prea tare? Oricum ramane de vazut si astept parerile voastre!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Salutare! Postez niste poze ca sa vedeti temperatura care indica acul in timpul mersului...mentionez: in afara localitatii!
Baga jetul cu presiune printre celulele radiatorului. Eventual, daca ai clima, departeaza putin radiatorul de clima de cel de apa ca fie loc sa cada mizeria ce o sa iasa. Vei ramane surprins de rezultat.
Baga jetul cu presiune printre celulele radiatorului. Eventual, daca ai clima, departeaza putin radiatorul de clima de cel de apa ca fie loc sa cada mizeria ce o sa iasa. Vei ramane surprins de rezultat.
Scuze de off-topic.
Stima!
Multumesc de sfat Andrei! Deja am facut operatiunea dar radiatorul era pe masina si nu am putut so spal calumea dar o sa dau jos radiatorul si o sa spal inca odata si o sa vad dupa aceia rezultatul. Multan inca odata!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Termostatul la W126 280SE trebuie sa deschida la 87 de grade. Atat trebuie sa-ti arate si la ralanti (motor ajuns la temperatura respectiva) si la viteze de rulare. Eventual poate sa urce in regim de efort sau in circulatie in oras aglomerat la temperaturi caniculare.
Vezi topicul meu cu schimbarea termostatului si vei vedea cum trebuie sa indice acul!
Numai bine!
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic W126 500SE Lapis Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Salutare Dl-lor! Ieri am descoperit problema . Termostatul era de vina. Are un tanburel deasupra s-au mai bine zis un opritor,care era rupt in doua bucati si din cauza aia nu s-a deschis termostatul la maxim (ma gandesc daca era blocata atunci urca temperatura si mai sus). Am reusit so remediez problema de la un alt termostat pe care lam avut pe motorul vechi . Temperatura abia urca peste 80 grade, posibil din cauza ca si la mine ventilatorul merge non stop. Niste poze cum am remediat problema si am testat-o daca deschide la 87 grade:
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment