Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fara vlaga!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Turatia maxima... Cu cat e mai mic un motor, cu atat mai sus se va tura, mai ales daca e impartit in multi cilindri. Acum, notiunea de "mic" si "mare" e relativa de la om la om, dar dieselul meu cel mic prinde si varfuri de 5000rpm fara probleme atunci cand ma arunc la el.

    Turatia maxima la dieselele astea din seria OM601/602/603 este cam de 5000 - 5300rpm, iar la versiunile lor cu patru supape la cilindru este catre 5500rpm. A nu se confunda turatia maxima posibila fizic a unui motor cu turatia la care acelasi motor dezvolta puterea/cuplul maxim, ca sunt chestii diferite.

    603-ul de 3.0, aspirat sau cu turbo stie de 147CP la 4600rpm si 273Nm la 2400rpm. Cel de 3.5 stie 150CP la 4000rpm si 310Nm la 2000rpm.

    606-le aspirat stie de 136CP la 5000rpm si 210Nm la 2200rpm, iar cel cu turbo stie 177CP la 4400rpm si 330Nm la 1600rpm.

    Mai jos ai un 603 cu turbo care stie 200km/h la circa 4600rpm, deci se poate fara probleme. Si probabil la fel al putea si dieselul meu mic sa ma duca cu 160km/h la 5000rpm daca-i dau doua-trei zile timp sa faca asta...

    MB W124 300 TD Turbo '92 0-200 km/h przyspieszenie, acceleration, mercedes



    Dragos

    Comment


    • #17
      Interesant. Nu stiam de dieselurile astea de generatie veche mai ales non turbo ca depasesc si 5000 rpm.Toate dieselurile common rail pot maxim 4200-4400 rpm, unde le pica deodata cuplul.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #18
        Domnilor nu vreau sa intrerup discutia documentata pe care o purtati pt.ca nu am nici pe departe atatea cunostinte ca si dvs. dar vreau sa va spun din experienta personala cu un w201 2.0 D "85 5trepte ca am circulat ocazional cu acul chiar si dupa 180 km/h., cu 140~150 circuland constant! Adevarat e faptul ca asta se intampla pe autostrada in Germania acum 10 ani cand avea 180.000 km.in bord! Am masina si in ziua de azi cu kilometrajul de mult stricat(apreciez ca are peste 600.000)dar daca mai prinde 140 e mare lucru si e clar ca nu mai e ce a fost! Pt.ca nu are turometru nu stiu sa fac vreo precizare in legatura cu turatiile! Numai bine!

        Comment


        • #19
          Da.Are 5 trepte si prindea 180 cand putea sa se "bata" cu forta de frecare a vantului pana la turatie maxima.Acum, motorul nu mai are forta (cuplu) si pe undeva pe la 140 la ora,unde are probabil vreo 3500 ture, se egalizeaza forta motorului cu forta de frecare cu vantul.Simplu ca buna ziua.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #20
            Dieselurile mai vechi urca mai sus decat cele actuale, mai ales daca au culbutori mecanici si nu hidraulici, si mai ales daca au mai mult de doua supape per cilindru.

            Capacitatea unui diesel de a se tura este limitata de proprietatile de atomizare/volatilitate a amestecului carburant format in capul pistonului la momentul oportun. Care capacitate este mai buna la benzina decat la motorina.

            Deasemenea, cand se proiecteaza un motor, acest lucru se face pe baza unui caiet de sarcini, care printre altele, va da destinatia acestui motor, de la masina frantuzeasca mica si urata pana la vapor.

            Arhitectura unui motor, in functie de alezaj si cursa a pistonului iar se poate imparti in trei categorii:

            - clasice, cu alezajul mai mic decat cursa, caz tipic la diesele, dar deloc obligatoriu.
            - patrate, cu alezajul egal cu cursa.
            - super-patrate, cu alezajul mai mare decat cursa, care se vor tura foarte sus si foarte usor, dar cu cuplu slab.


            Cateva exemple:

            Audi R10TDI Le Mans, 5500rpm.
            Audi Q7 V12TDI, 4750rpm.
            Golf IV 1.9TDI trage pana la 5500rpm fara probleme.
            Motoarele XUD de la Peugeot, 5450rpm fara turbo, 5150 cu turbo.
            Ford Mondeo ST TDCI limitat electronic la 4900rpm.
            Cummins-uri in doi timpi modificate urca pana pe la 6500rpm.

            In multe situatii motoarele diesel pentru autoturisme se construiesc in configuratie super-patrata. Diesel-urile 601/602/603 sunt asa (alezaj 87mm si cursa 84mm). Benzinarul M102-ului colegului nostru (89mm alezaj si 80.25mm cursa) este si el super-patrat.

            De ce cursa mica in dauna alezajului ? E simplu. Cursa mai mica inseamna mase mai mici in motor, deci inertii mai mici, deci turatii mai mari. Alezaj mai mare inseamna piston mai mare in diametru, deci in capul lui vor intra doua/patru supape mai mari. Ca se pierde din cuplu, asta e altceva, dar pentru asta s-a inventat turbina...

            Curse mari la piston aduc cuplu in sistem, dar si greutate mai multa, deci si mase inertiale mari, si de-aia s-a cam renuntat la ideea asta.

            Benzinarele vechi si mari, cum am si eu unul prin curte, au cursa mai mare fata de alezaj, ceea ce le face de turatie relativ mica si cuplu mare (105,4mm alezaj, 106,9 mm cursa). Avand opt cilindri, cu compresie de 8.2:1 are circa 300CP la 4200rpm si 550Nm la 2800rpm iar cu compresie de 9.8:1 are circa 476CP la 4800rpm si 800Nm la 3200rpm. Si ajunge 2.56 in grup...

            Cu bani seriosi se poate face si un diesel relativ mic sa aiba power de-ti sare in cap transmisia, vezi mai jos, cifrele sunt in partea de jos a pozei:

            477CP la 5400rpm, 656Nm la 4500rpm, din 2.5 de cinci cilindri nu e rau, nu ?


            OM605 dyno 2.JPG



            Dragos

            Comment


            • #21
              Da, f tare.Totusi modelul meu de Mercedes (w211 e320 CDI L6 204 cp din 2004) nu prea poate fi modificat cine stie ce spre deloc la ture.Iar de cuplu, nu ar rezista oricum cutia care e automata.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #22
                Hello,

                Si dieselul meu 2.0 OM601, merg fara probleme cu 150, si pe autostrada 180, si ajunge la 5000 ture,

                Urmaresc si eu cu interes discutia voastra la nivel de idei,

                ps poate problema deschizatorului topicului poate fi si din pompa de injectzie , ?? printre alte multe posibile probleme,


                Cu respect!
                Last edited by entty; 05-26-2014, 07:40 AM.

                Comment


                • #23
                  Salutare,

                  Dupa postarea threadului masina a fost dusa la mecanic, ulterior s-au dat jos injectoarele si s-a constatat ca injectoarele mele nu functionau in parametrii normali, din cate am inteles de la mecanic injectoarele mele deschideau 50 bar in loc de 120 sau ceva de genul. Au fost schimbate diuzele la injectoare si au fost montate inapoi dupa care s-a mai reglat din avans. Masina merge la fel de greu, max 120 km/h. Recent am vorbit cu cineva care a facut un swap de la 2.0 benzina la 2.0D si a mentinut grupul de benzinara, am condus masina si trage foarte bine si asta m-a cam pus si mai mult pe ganduri.

                  Din cate am citit din postarile dvs. , masina mea ar putea avea mai multe probleme care duce la functionarea sa greoaie, as vrea sa stiu la ce anume sa ma orientez, care ar putea fi cauzele acestuia. Va rog sa tineti cont ca nu sunt priceput la mecanica si informatiile imi sunt foarte bine venite.

                  Va multumesc!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF