Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Papa ulei !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dan12101983 View Post
    Consumul de ulei nu exista fara fum albastru si nici fum albastru fara consum de ulei!Niciodata un motor nu va scoate fum albastru din cauza unei sonde Lambda defecte!Cand acest senzor de oxigen este defect,simptomele sunt:
    -fum negru(din cauza imbogatirii amestecului-combustibil nears)
    -consum crescut de combustibil
    -putere scazuta a motorului
    -relanti instabil
    Si ca sa fiu on-topic,fumul albastru pe esapament este dat de una sau amandoua din urmatoarele cauze:
    -simmer-ring-uri supape uzate
    -uzura la grupul cilindru-segment-piston
    In cazul motoarelor cu turbina,alta cauza de fum albastru si,implicit,consum de ulei,este uzura axului(bucselor) turbinei,ceea ce face ca uleiul scapat pe acolo sa ajunga in admisia motorului.
    Prima chestie pe care trebuie sa o faci e sa faci un test de compresie.Daca valorile rezultate sunt apropiate intre cilindrii,si se incadreaza intre cele normale,mai mult ca sigur simmer-ring-urile supapelor sunt uzate.
    Daca pe unul sau mai multi cilindrii ai valori scazute ale compresiei,scoate bujia /injectorul la cilindrul respectiv,pune cu o siringa 10 ml de ulei in cilindru si verifica din nou compresia.Daca compresia se imbunatateste,uzura este,cu siguranta la grupul cilindru-segment-piston.Daca compresia NU se imbunatateste,supapele cilindrului respectiv nu sunt etanse pe scaunele lor!Atentie:Un test al compresiei nu va evidentia niciodata uzura simmer-ring-urilor de supapa.Atunci cand acestea sunt defecte,se va observa la pornirea motorului(de pe-o zi pe alta) o "galusca" de fum albastru imediat dupa pornire,impreuna cu o culoare neagra a electrodului bujiei cilindrului cu simmer-ring-urile supapelor uzate sau chiar ancrasarea acesteia.Nu trebuie sa confundam consumul de ulei cu pierderea de ulei.Motorul mai poate consuma uleiul daca acesta nu este destul de vascos(conform manualului masinii),dar acest consum se observa pe parcursul catorva mii de km,iar fumul albastru nu este sesizabil.Deci,in concluzie,fa un test de compresie al motorului si anunta-ne ce valori ai obtinut!Asta pentru inceput.Stiu ca tu ai diesel,dar poate,aceste sfaturi,pot ajuta si pe cei care au benzinare.Noapte buna tuturor!
    Motorul are compresia foarte buna nu mai stiu exact cat dar stiu ca era foarte buna , si intradevar chiar cand pornesc scoate fum albastru pana se incalzeste
    BABY BENZ WITH BIG HEARTH

    Comment


    • #17
      Atunci poti fi sigur ca de vina sunt simmerring-urile supapelor!Cu atat mai mult ca nu ai turbina pe motor,care ar mai putea creste consumul de ulei.Incearca sa faci schimbul de ulei si vezi daca mai papa..Baga-i 10w-40.Daca haleste in continuare,nu ai ce sa faci decat sa-i schimbi simerring-urile alea.Se pot schimba foarte usor si fara sa dai chiulasa jos,cu ajutorul unui dispozitiv care tine supapa la care lucrezi sa nu cada in cilindru.Multa bafta!
      W124 E220 din 95

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF