Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Papa ulei !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Papa ulei !

    Salut , de vreo 2 saptamani am obeservat ca scoate fum albastrui , cand am verficat joja se vedea ca a mai scazut nivelul de ulei .
    La inceputul anului am bagat un aditiv pt ulei si am impresia ca din cauza lui papa ulei .
    Pana sa bag aditivul nu consuma deloc
    BABY BENZ WITH BIG HEARTH

  • #2
    Salut.Una dincauze mai poate fii si filtru de aer imbicsit,si pierderile de ulei.

    Comment


    • #3
      Originally posted by valdo View Post
      Salut.Una dincauze mai poate fii si filtru de aer imbicsit,si pierderile de ulei.
      Foarte posibil , pana acum am avut filtru sport , si acum cu iarna l-am pus pe cel vechi inapoi
      BABY BENZ WITH BIG HEARTH

      Comment


      • #4
        Iertare pentru intrebare. Ce inseamna filtru de aer "sport"?

        Comment


        • #5
          Originally posted by epurare_coco View Post
          Iertare pentru intrebare. Ce inseamna filtru de aer "sport"?
          Acel filtru albastru
          Attached Files
          BABY BENZ WITH BIG HEARTH

          Comment


          • #6
            Scuze de offtopic dar filtrul de aer sport este montat impropriu.Trebuia sa fie montat ca si filtrul de aer original al masinii, intr-o cutie, ca sa nu traga aerul cald din compartimentul motor, ci din exterior, altfel nu vad dece ai pune filtru sport.Bafta.

            Comment


            • #7
              Din principiu, alegerea unui produs sport trebuie sa aiba aceleasi dimensiuni cu cele normale. Doar pasajele sunt mai rare. Cu influiente asupra bunei functionari. Nu inteleg de ce se pune "filtru sport" in locul/paralel cu cel natural. Cat de curand motorul va intra in vrie pentru ca nu a fost proiectat sa mearga asa.
              Am inteles supraalimentari, tobe "sparte" pentru zgomot.
              Consumul de ulei, corelat cu fumul albastrui se datoreaza incorectei functionari a sondei lambda. Se rezolva in-situ cu dispozitiv cu ultrasunete sau prin demontare, curatare (sau inlocuire).

              Comment


              • #8
                Originally posted by gmihai24 View Post
                Scuze de offtopic dar filtrul de aer sport este montat impropriu.Trebuia sa fie montat ca si filtrul de aer original al masinii, intr-o cutie, ca sa nu traga aerul cald din compartimentul motor, ci din exterior, altfel nu vad dece ai pune filtru sport.Bafta.
                sincer chiar m-am gandit si eu la treaba cu aerul cald , dar de cate ori am pus mana pe feltru era rece , este in drept cu grila deci vine aerul rece pe el in fine eu astept raspunsuri la treaba cu uleiul ....
                BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                Comment


                • #9
                  Originally posted by epurare_coco View Post
                  Din principiu, alegerea unui produs sport trebuie sa aiba aceleasi dimensiuni cu cele normale. Doar pasajele sunt mai rare. Cu influiente asupra bunei functionari. Nu inteleg de ce se pune "filtru sport" in locul/paralel cu cel natural. Cat de curand motorul va intra in vrie pentru ca nu a fost proiectat sa mearga asa.
                  Am inteles supraalimentari, tobe "sparte" pentru zgomot.
                  Consumul de ulei, corelat cu fumul albastrui se datoreaza incorectei functionari a sondei lambda. Se rezolva in-situ cu dispozitiv cu ultrasunete sau prin demontare, curatare (sau inlocuire).
                  190ul din 85 de 2.0d are sonda lambda ?
                  BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                  Comment


                  • #10
                    Ceau,

                    Are pe frastu sonda lambda !, nu ai specificat daca ai pus ulei mai subtire de cand iti manaca ulei? inainte ce vascozitate de ulei ai bagat? daca ai bagat aditivu lu peste, acesta poate a subtiat mai mult de cat trebuie uleiul si de aceia il papa, gandeste-te cum ai procedat si in cel mai rau caz creste vascozitatea la ulei.
                    Last edited by entty; 02-25-2013, 08:55 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa vezi cel mai corect, baga un 10W40 si vezi daca iti mai mananca, dar fara aditivi.
                      E mai ieftin un schimb de ulei+filtru ulei decat sa umblii prin service-uri dupa raspunsuri.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by entty View Post
                        Ceau,

                        Are pe frastu sonda lambda !, nu ai specificat daca ai pus ulei mai subtire de cand iti manaca ulei? inainte ce vascozitate de ulei ai bagat? daca ai bagat aditivu lu peste, acesta poate a subtiat mai mult de cat trebuie uleiul si de aceia il papa, gandeste-te cum ai procedat si in cel mai rau caz creste vascozitatea la ulei.
                        Sigur asta este explicatia !
                        Merci mult !
                        BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by entty View Post
                          Ceau,

                          Are pe frastu sonda lambda !, nu ai specificat daca ai pus ulei mai subtire de cand iti manaca ulei? inainte ce vascozitate de ulei ai bagat? daca ai bagat aditivu lu peste, acesta poate a subtiat mai mult de cat trebuie uleiul si de aceia il papa, gandeste-te cum ai procedat si in cel mai rau caz creste vascozitatea la ulei.
                          Cam dubioasa exprimarea. Mai ales ca limba romana (ortografia) este cam departe de dvs.

                          Off topic.
                          Stiti sa dansati "cea(u)-cea(u)"? Kalimera?

                          Comment


                          • #14
                            Domnule @Coco, va rog sa nu ma mai luati a doua oara la misto, eu unul nu va inteleg atitudinea, va propun ca pe viitor sa va controlati, frustrarile le lasati acasa, nu le etalati pe mediul virtual!
                            Last edited by entty; 02-25-2013, 23:59 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Consumul de ulei nu exista fara fum albastru si nici fum albastru fara consum de ulei!Niciodata un motor nu va scoate fum albastru din cauza unei sonde Lambda defecte!Cand acest senzor de oxigen este defect,simptomele sunt:
                              -fum negru(din cauza imbogatirii amestecului-combustibil nears)
                              -consum crescut de combustibil
                              -putere scazuta a motorului
                              -relanti instabil
                              Si ca sa fiu on-topic,fumul albastru pe esapament este dat de una sau amandoua din urmatoarele cauze:
                              -simmer-ring-uri supape uzate
                              -uzura la grupul cilindru-segment-piston
                              In cazul motoarelor cu turbina,alta cauza de fum albastru si,implicit,consum de ulei,este uzura axului(bucselor) turbinei,ceea ce face ca uleiul scapat pe acolo sa ajunga in admisia motorului.
                              Prima chestie pe care trebuie sa o faci e sa faci un test de compresie.Daca valorile rezultate sunt apropiate intre cilindrii,si se incadreaza intre cele normale,mai mult ca sigur simmer-ring-urile supapelor sunt uzate.
                              Daca pe unul sau mai multi cilindrii ai valori scazute ale compresiei,scoate bujia /injectorul la cilindrul respectiv,pune cu o siringa 10 ml de ulei in cilindru si verifica din nou compresia.Daca compresia se imbunatateste,uzura este,cu siguranta la grupul cilindru-segment-piston.Daca compresia NU se imbunatateste,supapele cilindrului respectiv nu sunt etanse pe scaunele lor!Atentie:Un test al compresiei nu va evidentia niciodata uzura simmer-ring-urilor de supapa.Atunci cand acestea sunt defecte,se va observa la pornirea motorului(de pe-o zi pe alta) o "galusca" de fum albastru imediat dupa pornire,impreuna cu o culoare neagra a electrodului bujiei cilindrului cu simmer-ring-urile supapelor uzate sau chiar ancrasarea acesteia.Nu trebuie sa confundam consumul de ulei cu pierderea de ulei.Motorul mai poate consuma uleiul daca acesta nu este destul de vascos(conform manualului masinii),dar acest consum se observa pe parcursul catorva mii de km,iar fumul albastru nu este sesizabil.Deci,in concluzie,fa un test de compresie al motorului si anunta-ne ce valori ai obtinut!Asta pentru inceput.Stiu ca tu ai diesel,dar poate,aceste sfaturi,pot ajuta si pe cei care au benzinare.Noapte buna tuturor!
                              Last edited by dan12101983; 02-27-2013, 03:54 AM.
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF