Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se opreste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.Am impresia ca pompa ta trebuie sa o duci la doctor.Pare ceva mai complicat decit am crezut.I-mi cer scuze ca nu te pot ajuta dar unca nu am desfacut nici una pina acum.

    Comment


    • #17
      Cam la asta ma gindeam si eu , mi-a confirmat si un mecanic , tre' sa bag adinc mina in portofel.
      Oare sa cumpar pompa injectie sh sau noua ?

      Comment


      • #18
        Mai bine cauta un pompagiu bun.Una noua sare de 1000 de epuroi,nu stiu daca merita.

        Comment


        • #19
          Am gasit pompa NOUA si la 14 milioane , si la 20 , variaza preturile.

          Comment


          • #20
            Nu stiu ce sa-ti spun de pret dar un injector nou este la 800 lei.1400 mi se pare cam mic pretu.Cu 100 de euro ar trebui sa-ti faca pompa ca noua un meserias bun si sti ca o ai buna.Cu ocazia asta poti sa duci si injectorele la verificat si de restu bagi motorina si te dai o luna linistit.

            Comment


            • #21
              Nu se opreste ? Se poate rezolva...

              Buna seara !


              Ma doare muschiul cu care gandesc cand aud ca trebuie schimbata pompa ca sa se opreasca motorul... Ce-ar fi sa n-o mai puneti deloc ? Ca atunci sigur nu mai porneste, deci si problema cu opritul s-ar rezolva definitiv.


              Pe corpul pompei de injectie se afla asa zisa supapa de oprire, vezi mai jos, cea încercuită cu albastru:


              Shut off valve W124 diesel.JPG


              Odata scoasă din corpul pompei, ea arata așa:


              Shut off valve out of the pump body.JPG


              Atentie la stiftul incercuit cu rosu ! Cu supapa in stare montata, el face legatura cu clapeta de oprire. In mod normal, stiftul trebuie sa intre in locasul sau din corpul pompei, ca totul sa fie bine.

              Asa arata corpul pompei dupa extragerea supapei:


              IP with shut off valve removed.JPG


              Si ca sa se si intample oprirea din cheie, piesa de mai jos trebuie sa functioneze corect:


              Steering lock vacuum valve.JPG

              E vorba de supapa de vacuum actionata mecanic de pârghiile din interiorul contactului.



              Deci, ca sa rezumam:

              - daca nu pleaca comanda corecta din cheia de contact, motorul nu se va opri.

              - chiar daca cheia comanda corect oprirea motorului, supapa de oprire de pe corpul pompei de injectie poate sa fie defecta, si iar nu se va opri motorul.

              - daca știftul de care scriam mai sus nu este la locul sau, oprirea motorului nu poate fi comandata manual din clapeta în cauza.


              O alta manifestare a "descălțării" știftului poate fi turarea la maxim a motorului, fara posibilitatea de a opri motorul altcumva decat cu taierea motorinei într-un fel sau altul.


              Later edit:


              Un injector nou costa circa 40 de Euro, cu tot cu saiba de foc, aici:



              Atentie, ca exista de doua feluri, injectoarele pot fi montate perfect vertical in chiulasa, sau usor inclinate. Coborati in josul paginii din link pentru a observa diferentele.


              Dragos
              Last edited by Heavy D.; 01-13-2013, 21:50 PM.

              Comment


              • #22
                Buna seara.De acord cu tine dar noi pasi acestia iam urmat deja.Iar injectoare reconditionate total se gasesc si la noi cu 260 lei dar unu nou pe BOSCH vine la 793lei.Citeste recomandarile care le da omu acolo si vezi ca cere injectorele vechi la schimb.Nu cred ca le duce la fier vechi.Le cumparam noi inapoi dupa ce le parfumeaza putin.Problema colegului nostru este ca a circulat mult probabil cu boltul din imagine sarit de la loc.

                Comment


                • #23
                  Am circulat cu boltul de la supapa de oprire sarit , s-a remediat , de aia flencanea clapeta de STOP , ca nu era cum trebuie boltul ala.
                  Am urmat cam toti pasii pentru repararea ad-hoc , la tara, a opririi si am verificat inclusiv supapa aia de oprire , care acuma functioneaza , se pare , dupa ce am asezat-o la locul ei.

                  Comment


                  • #24
                    Folosesti si altceva decat benzina pe post de carburant?
                    Explicatiile lui Heavy mi se par arhisuficiente. Inteleg c-o rezolvashi?
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #25
                      Doamne fereste , cum s-o rezolv ? Daca se rezolva repede cum mai iubeam masina asta , care imi aduce aminte de motocicletele socialiste ?
                      Masina e pe motorina.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF