Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se opreste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se opreste.

    De ceva timp m-am transformat in mecanic , MASINA NU SE OPRESTE. Am aflat ca poate fi din contact , deci am demontat bordul , il voi imbraca in piele cu ocazia asta , am dat de contac , am pornit motorul , am taiat contactul si am strangulat manual cele 2 furtune de vacuum. Tot nu s-a oprit.
    Inainte calcam frina si se oprea , nici asa nu mai merge.
    Am aflat ca are o supapa de oprire pe pompa de injectie , o tot caut pe net. si nu dau de ea , poate cineva sa ma indrume spre un magazin in Bucuresti ?
    Sau ce sa fie , unde e beleaua ?
    Masina nu mai are ITP si asigurare , e la tara , in curte si-mi place sa mesteresc , deci vreau sa o fac singur , de aia nu o duc la mecanic. Dupa ce o pun pe picioare cu oprirea si ii fac actele necesare , mai vedem , poate ajunge si pe mna unui mecanic priceput.

  • #2
    Originally posted by LIL DEBUL View Post
    MASINA NU SE OPRESTE. Am aflat ca are o supapa de oprire pe pompa de injectie , o tot caut pe net. si nu dau de ea .
    Vezi pozele, poate te ajută (shut off valve - în cazul fericit ai să găseşti şi eticheta roşie "STOP" pe manetă) ...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Stiu de clapeta aia rosi , doar ca eu caut sa cumpar valva aia care e prinsa pe pompa de injectie si nu o gasesc la magazinele de piese.

      Comment


      • #4
        Asta ar trebui să fie ce cauţi (coduri Bosch pt. W201 2.0D din '86):

        Bosch Shut Off Valve
        Part Number: W0133-1624842
        Notes: At Injection Pump
        Product Remark: Plastic

        Part Number: W0133-1619965
        Notes: At Injection Pump
        Product Remark: Metal

        Preţul ar trebui să fie în jur de 100 de lei.
        Dar cel mai sigur este să te duci la magazin cu VIN-ul maşinii, să nu fie niciun dubiu ... sau să iei codul de pe piesa veche.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Salut.Esti sigur ca din cauza acelei valve nu se opreste?Ai verificato?Problema ta poate fi din alta parte.De obicei este o pierdere de vacum pe instalatia vacumatica cea ce poate sa-ti fie si un furtun iesit de la locul lui.Ca sa verifici valva respectiva pune un furtun pe ea si trage aer,daca cobora acea clapeta este buna.Fa-i inainte o inspectie la furtunele de vacum,posibil sa ai probleme la ele.Verifica si furtunele care merg in bord la contactul de pornire daca tot ai dat bordu jos.Poate sa fie pina si pompa de vacum defecta.

          Comment


          • #6
            Am verificat furtunele din contact , am pus degetu' pe ele , le-am strangulat , nu se opreste neam , ca tot am ajuns la contact , am scos acele 2 furtune , ca sa fiu sigur ca inchide contactul.
            Pina la urma ii fac ITP si o duc la un mecanic , am crezut ca e mai simplu de reparat si imi si place sa repar si sa invat.
            Dar pompa de vacuum cum se verifica ?

            Comment


            • #7
              Cele doua furtune de la contact trebuiau puse cap in cap sa-ti dai seama daca este contactul de vina.Pompa de vacum i-ti dai seama cel mai usur daca este nefunctionala dupa pedala de frina care este tare cu motorul pornit,si frina prinde greu.Daca cauti pe forum gasesti schema furtunelor de vacum.Poti sa mai verifici supapele de sens de pe furtune sa nu fie murdare si opturate.Acum am recitit primul tau post si te intreb daca motorul se oprea cind calcai frina direct sau trebuia sa lasi ambreaju si sa fie bagata in viteza?
              Last edited by cutaresku; 01-03-2013, 18:39 PM. Reason: corect "iti" si "obturate"

              Comment


              • #8
                La inceput calcam frina 1 data si se oprea , dupa un timp am calcat-o de 2 ori , de 3 ori si la final nu s-a mai oprit decit bagata in viteza. Pedeala de frina nu imi dau seama , parca e ok. , nu e tare cu motorul pornit , din cite mai tin minte , masina sta pe bara de circa 7-8 luni , am mers toata vara trecuta cu motorul.
                Furtunele alea din contact le-am scos afara si le-am obturat pe ambele concomitent cu degetele si degeaba , saptamina viitoare ajung la tara si le pun cap la cap , mai verific una , alta , sa vedem ce este , daca nu , pompa de vacuum si asta e , iar ma usurez de niste banisori.

                Comment


                • #9
                  Tind sa cred din spusele tale ca pierderile de vacum le ai la servo frina.Posibil sa ai furtunu de vacum(cel gros ce merge la servo frina) crapat,sau membrana din tulumba sparta(MAI REPEDE).Poti incerca sa opturezi acel furtun gros si sa incerci asa,cu contacatul montat la loc ar trebui sa se opreasca.
                  Last edited by cutaresku; 01-03-2013, 18:38 PM. Reason: corect "a obtura"

                  Comment


                  • #10
                    Acuma imi aduc aminte ca am cumparat masina si cind frinam , se simtea , ulterior a inceput cu niste figuri de care nu mi-am dat seama , frina nu mai era ferma , nu te mai arunca in parbriz , ca la inceput , in conditiile in care aveam placute bune , lichid ok. , frine aerisite.

                    Comment


                    • #11
                      Sulut.Asta inseamna ca nu lucreaza servo frina.Acolo incepe cautarile pe unde pierzi aer.Posibil sa ai furtunu crapat,verifical bine.Incepe totdeuna cu lucrurile simple caci o sa ajungi sa cumperi piese,sa le schimbi si sa-ti dai seama ca nu acolo era baiu si ne plingem ca avem masini scumpe de intretinut.Daca te mai pot ajuta cu ceva o fac cu mare placere iar daca mai ai intrebari numarul meu de telefon este 0743597175 si ma numesc Vali (valdo).

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am patit o treaba asemanatoare , am dat jos farurile sa le curat , si cand le-am pus la loc am uitat sa bag un furtunas de vacum inapoi la far , si nu se mai oprea motorul ....
                        Last edited by Zeus; 01-09-2013, 20:18 PM.
                        BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                        Comment


                        • #13
                          Problema la mine este ca nu se opreste nici macar din clapeta de STOP , de pe pompa de injectie , desi clapeta pare a functiona normal.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.Daca actionezi clapeta manual nu se opreste?

                            Comment


                            • #15
                              Nici de'a dreacu nu se opreste , mai bine te sunam. Deci , clapeta s-a reparat , era valva aia sucita si nu mai intra cum trebuie la gaura. Am facut ce trebuie dar nici din clapeta nu vrea , nu vrea nicicum , am tras si aer pe furtunul valvei , functioneaza , sa zicem , pare totul ok.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF