Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

190E probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 190E probleme pornire

    Salutare.
    Mai nou am o problema: daca masina sta nepornita mai mult de 3,4 zile , porneste foarte greu , iar dupa ce a pornit trebuie sa astept pana se incalzeste ca sa pot pleca , pentru ca altfel moare motorul. Daca circul cu ea in fiecare zi cel putin o data nu am nici o problema.Am verificat furtunele de vacum si sunt bune. Daca are cineva alta idee sau solutie, va rog nu ezitati sa o impartasiti.
    O zi buna

  • #2
    Daca dai mai multe info despre masina, cu siguranta vor venii si pareri,solutii. Stima

    Comment


    • #3
      Poate nu mai functioneaza injectorul pt pornirea la rece?Sta motorul turat dupa ce porneste la rece?

      Comment


      • #4
        Da , motorul sta turat, desi are mici variatii, sta.
        Date: 2.0l, 90kw,122Cp,cutie automata,an 1993.
        Tin sa precizez ca daca folosesc masina zilnic cel pütin o data pe zi,masina functioneaza impecabil,porneste la sfert si pot pleca direct fara sa astept sa se incalzeasca, indiferent cate grade sunt afara.

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema am avut-o si eu, dupa 4-5 zile pornea greu. In cele din urma pornea greu tot timpul. Am schimabt releul de langa baterie (ala cu siguranta de 10 in cap) si totul e OK. Acel releu mai are legatur si cu relanti-ul.

          Comment


          • #6
            De unde pot cumpara acel releu si cam cat costa.
            Nultumesc

            Comment


            • #7
              Ia codul de pe el si mergi la orice magazin de piese auto. Sau cauta la dezmembrari ca e mult mai ieftin (desi e putin probabil sa gasesti ca sunt rare).

              Comment


              • #8
                Pana sa cumperi releul cu pricina, incearca unul de pe o alta masina. Parerea mea este ca se dezamorseaza circuitul de alimentare.

                Comment


                • #9
                  Buna din nou.Va multumesc pt., sfaturi, cand ajung in tara le pun in practica. Pana atunci o intrebare foarte importanta: unde se conecteaza furtunul de vacuum ,care vine de la economizer in sistemul de vacuum al masinii?
                  Am realizat ca problema de mai sus o am de cand am montat ceasul cu economizor si cred ca nu l-am legat corespunzator, adica unde trebuie si presupun ca in decurs de 3,4 zile cat masina sta nepornita pierde vacuum, de unde si problema.ROG cine stie sau are asa ceva sa ma informeze si pe mine.VA ROG CU POZE. Va multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, pana sa primesc un raspuns, ajutor am o noua informative care poate fi de folos: a dat caldura si masina porneste si functioneaza impecabil, mai putin dimineata cand e racoare.Va multumesc si astept in continoare ceva informatii.

                    Comment


                    • #11
                      Sugerez sa-ti concentrezi atentia pe injectorul de pornire la rece.............

                      Comment


                      • #12
                        Colegul Marcos are dreptate...verifica acel injector care functioneaza doar la pornirea la rece. Injectorul este asistat electric...(in cap are o mufa patrata...daca nu gresesc) si este montat undeva pe langa admisie.

                        In legatura cu vacuumul de la economizor...din cate stiu pe traseu se bifurca dar are legatura cu admisia...acolo ar trebui sa ajunga.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF