Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

190E probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 190E probleme pornire

    Salutare.
    Mai nou am o problema: daca masina sta nepornita mai mult de 3,4 zile , porneste foarte greu , iar dupa ce a pornit trebuie sa astept pana se incalzeste ca sa pot pleca , pentru ca altfel moare motorul. Daca circul cu ea in fiecare zi cel putin o data nu am nici o problema.Am verificat furtunele de vacum si sunt bune. Daca are cineva alta idee sau solutie, va rog nu ezitati sa o impartasiti.
    O zi buna

  • #2
    Daca dai mai multe info despre masina, cu siguranta vor venii si pareri,solutii. Stima

    Comment


    • #3
      Poate nu mai functioneaza injectorul pt pornirea la rece?Sta motorul turat dupa ce porneste la rece?

      Comment


      • #4
        Da , motorul sta turat, desi are mici variatii, sta.
        Date: 2.0l, 90kw,122Cp,cutie automata,an 1993.
        Tin sa precizez ca daca folosesc masina zilnic cel pütin o data pe zi,masina functioneaza impecabil,porneste la sfert si pot pleca direct fara sa astept sa se incalzeasca, indiferent cate grade sunt afara.

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema am avut-o si eu, dupa 4-5 zile pornea greu. In cele din urma pornea greu tot timpul. Am schimabt releul de langa baterie (ala cu siguranta de 10 in cap) si totul e OK. Acel releu mai are legatur si cu relanti-ul.

          Comment


          • #6
            De unde pot cumpara acel releu si cam cat costa.
            Nultumesc

            Comment


            • #7
              Ia codul de pe el si mergi la orice magazin de piese auto. Sau cauta la dezmembrari ca e mult mai ieftin (desi e putin probabil sa gasesti ca sunt rare).

              Comment


              • #8
                Pana sa cumperi releul cu pricina, incearca unul de pe o alta masina. Parerea mea este ca se dezamorseaza circuitul de alimentare.

                Comment


                • #9
                  Buna din nou.Va multumesc pt., sfaturi, cand ajung in tara le pun in practica. Pana atunci o intrebare foarte importanta: unde se conecteaza furtunul de vacuum ,care vine de la economizer in sistemul de vacuum al masinii?
                  Am realizat ca problema de mai sus o am de cand am montat ceasul cu economizor si cred ca nu l-am legat corespunzator, adica unde trebuie si presupun ca in decurs de 3,4 zile cat masina sta nepornita pierde vacuum, de unde si problema.ROG cine stie sau are asa ceva sa ma informeze si pe mine.VA ROG CU POZE. Va multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, pana sa primesc un raspuns, ajutor am o noua informative care poate fi de folos: a dat caldura si masina porneste si functioneaza impecabil, mai putin dimineata cand e racoare.Va multumesc si astept in continoare ceva informatii.

                    Comment


                    • #11
                      Sugerez sa-ti concentrezi atentia pe injectorul de pornire la rece.............

                      Comment


                      • #12
                        Colegul Marcos are dreptate...verifica acel injector care functioneaza doar la pornirea la rece. Injectorul este asistat electric...(in cap are o mufa patrata...daca nu gresesc) si este montat undeva pe langa admisie.

                        In legatura cu vacuumul de la economizor...din cate stiu pe traseu se bifurca dar are legatura cu admisia...acolo ar trebui sa ajunga.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF