Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie motor(cuzineti)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie motor(cuzineti)

    Salutare! Avionul are motor de 1997cmc benzina , WDB20102410041375.
    Va rog sa-mi spuneti:
    - cum as putea verifica daca sunt cuzinetii;
    -cum pot schimba pompa de ulei, trebuie data chiulasa jos?
    Multumesc!

  • #2
    De unde stii ca sunt cuzinetii?E o bataie mai infundata?Ai probleme cu presiunea la ulei?

    Comment


    • #3
      Da, bataia e infundata(nu e ascutita) iar presiunea la ulei e ...zero! Eu am masina in service si mecanici mi-au zis! Ei mi-au reparat alte bube dar ca sa imi repare si treaba asta ma costa foarte mult asa ca tre sa ma descurc altfel...

      Comment


      • #4
        Originally posted by george_thc View Post
        Salutare! Avionul are motor de 1997cmc benzina , WDB20102410041375.
        Va rog sa-mi spuneti:
        - cum as putea verifica daca sunt cuzinetii;
        -cum pot schimba pompa de ulei, trebuie data chiulasa jos?
        Multumesc!
        Salutare ! .
        Procura-ti un manual de service pentru motorul tau si studiaza-l temeinic , daca vrei sa te apuci de verificari sau reparatii .
        Daca spatiul iti permite sa dai baia de ulei jos , poti verifica cuzinetii si pompa de ulei cu motorul pe masina ; nu ai treaba cu chiulasa .
        Daca nu , va trebui sa dai motorul jos de pe masina .

        Pompa de ulei este in baie ; partea de jos colorata in galben . Poza este de la un motor diesel , dar tu ai treaba cu ungerea .



        Un link cu schema circuitului de ungere :



        Pompa de ulei



        Pentru verificat cuzinetii , trebuie sa desfaci capacele bielelor .

        Comment


        • #5
          Originally posted by george_thc View Post
          Da, bataia e infundata(nu e ascutita) iar presiunea la ulei e ...zero! Eu am masina in service si mecanici mi-au zis! Ei mi-au reparat alte bube dar ca sa imi repare si treaba asta ma costa foarte mult asa ca tre sa ma descurc altfel...
          Salut!
          Am un motor ca al tau. Nu poti scoate baia fara sa suspenzi mororul ridicat de pe tampoane, desprins de pe cutie.
          Sub baie, la cativa cm. se afla o traversa longitudinala care te impiedica sa scoti baia de ulei. Alte autoturisne nu au aceasta traversa si se poate scoate baia fara sa schimbi pozitia motorului.
          Dar baia o scoti doar ca sa verifici cuzinetii...
          Daca cineva iti propune sa iti inlocuiasca cuzinetii pe motor, fara sa dea motorul jos de pe masina, ala nu e mecanic!
          Cuzinetii se pasuiesc pe arborele cotit, si operatia asta, pe motor nu se poate face decat de mantuiala...
          Vad ca esti din IASI. Ma poti contacta la telefon poate te ajuta macar cu un sfat...
          tel. 0749562999
          Cristian C.
          Last edited by cristian C.; 05-09-2012, 09:33 AM.

          Comment


          • #6
            Mai exista si posibilitatea sa ai vibrochenul rupt dar sa speram ca nu e asta.Cel mai sigur suspenda motorul dupa ce desfaci tampoanele si da baia jos.Asa poti verifica si jocul macar la biele ca sa-ti faci o idee daca ar fi cuzinetii,daca nu,probeaza cumva pompa de ulei,bafta.

            Comment


            • #7
              Cuzinetii se pasuiesc pe arborele cotit,
              Se masluiesc mai degraba .... hai sa fim seriosi si daca habar nu avem sa nu mai vorbim doar de dragul de a avea +1 la post counter ...

              Pentru inlocuirea cuzinetilor trebuie demontat motorul de pe autoturism dar nu pentru ca se pasuiesc cuzinetii sau alte elucubratii de acst gen.
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #8
                Domnilor, haideti sa va zic! Problema era in felul urmator....uleiul era ca apa iar presiunea era zero pt ca piulita din spatele bordului era infiletata pe jumatate si asta pt ca incerc sa pun masina pe picioare de un an si jumatate si nu i-am schimbat uleiul ca a stat pe dreapta iar pilulita cred ca nu am infiletat-o bine cand am schimbat bordul!
                Astazi, am scos-o din service si mecanicul mi-a zis sa incerc un schimb de ulei inainte de a o desface baia si tot tacamul! Zis si facut , insa cand m-am urcat in masina am vazut o pata de ulei pe presul de la sofer si cand am ajuns acasa direct in spatele bordului m-am infipt si am descoperit buba pe care am vindecat-o cu o cheie de 10! Dupa aia i-am dat uleiul afara si i-am pus altul de la Mobil 10w 40 si o data cu el si un aditiv Liqui Moly , i-am dat cheie si presiunea la ulei s-a ridicat la maxim, dupa un minut a revenit la 2 si motorul s-a linistit.
                Acum se mai aude doar un tacanit de tachet in partea dinspre palier si sunt ingrijorat pt ca tot acolo am gasit axul cu came distrus( acum e schimbat dar stau cu grija pt ca altul nu mai am)Credeti ca se pot infunda orificiile alea pe unde vine uleiul? Inafara de teava aia longitudinala de deasupra pt ca e curatata de mine. Nu-mi amintesc din care parte vine uleiul, disnpre distribuite spre palier sau invers pentru ca daca e prima varianta inseamna ca tot nu are destula presiune incat sa ajunga pana in spate la ultimii tacheti!
                Sau mai exista varianta ca vechiul ax cu came sa nu fi avut parte de ulei la timp si atat sa-i fi fost viata si acum sa nu fie reglati tachetii in zona aia desi mecanicul a zis ca a umblat si sunt reglati.Oricum , mai postati pareri iar eu daca o rezolv intre timp si cu tacanitul va spun ce si cum!
                P.S: arborele nu are cum sa fie rupt pentru ca motorul merge bine mersi!

                Comment


                • #9
                  Nu inteleg nici eu faza cu pasuitul cuzinetilor pe arbore! Din ce stiu, in momentul in care vrei sa schimbi cuzinetii , vezi exact despre ce e vorba, poate trebuie si arborele rectificat, il masori cu micrometrul si-i cumperi cuzinetii in funtie de arbore...ST, R1, R2 etc...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ford_V6 View Post
                    Se masluiesc mai degraba .... hai sa fim seriosi si daca habar nu avem sa nu mai vorbim doar de dragul de a avea +1 la post counter ...

                    Pentru inlocuirea cuzinetilor trebuie demontat motorul de pe autoturism dar nu pentru ca se pasuiesc cuzinetii sau alte elucubratii de acst gen.
                    Stimate coleg,
                    1-nu trag de scor (de aceea nu am decat 160 de posturi)
                    2- Sa puna mana pe cuzineti sau macar sa ii vada colegul nu are cum fara sa scoata motorul sau sa il suspende cu cala de motor.
                    3- nu stiu care e diferenta dintre pasuit si masluit (zarurile se masluiesc)
                    -provenim din regiuni geografice diferite- deci folosim argou mecanic diferit se pare.
                    Vreau sa te intreb :
                    Cate puncte de contact pe cm. patrat trebuie sa ai intre cuzinet si maneton?

                    P.S.
                    Cuzinetii de biela se pasuiesc pe arborele cotit cu arborele scos de pe bloc si cu bielele montate.
                    Cuzinetii de palier se pasuiesc cu arborele montat pe bloc dar cu bielele demontate.
                    Nu am sa detaliez cum se face aceasta operatiune.
                    La asta te referea sau la ce?
                    M-ai jignit in mod direct, dar nu am sa-ti raspund pe masura pentru ca ma supun regulamentului acestui forum...
                    Last edited by Luxian; 05-13-2012, 08:56 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Off topic

                      Catre toti colegii care deschid topic-uri si cer ajutor pentru masinile din dotare .
                      In caz ca apare o problema , dar inainte sau facut reparatii la masina , va rog frumos scrie-ti toata istoria , cap / coada .
                      Exemplu colegului , care a initiat thread-ul . Daca spunea de la inceput ca a umblat in bord , il directionam direct la "piulita" .

                      On topic

                      Referitor la dubiile legate de circulatia uleiului prin motor .
                      In principiu , nu are cum sa se infunde orificiile de ungere , decat daca s-a lucrat neglijent la reparatie .
                      Nu-mi place ca presiunea de ulei a revenit la 2 dupa numai un minut . Intr-un timp atat de scurt , motorul nu avea cum sa se incalzeasca si sa intre in regim de ralanti , iar presiunea de ulei sa inceapa sa scada .
                      Chiar te rog , sa ne spui ce presiune de ulei ai cu motorul cald la 80 de grade .
                      Daca te ingrijoreaza o bataie de tachet , da jos capacul de la culbutori si vezi ce este acolo .

                      Comment


                      • #12
                        Cuzinetii de biela se pasuiesc pe arborele cotit cu arborele scos de pe bloc si cu bielele montate.
                        Cuzinetii de palier se pasuiesc cu arborele montat pe bloc dar cu bielele demontate.
                        Eu sunt mai necredincios de fel ... unde "scrie" de treaba asta cu pasuirea ?
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Off topic

                          Catre toti colegii care deschid topic-uri si cer ajutor pentru masinile din dotare .
                          In caz ca apare o problema , dar inainte sau facut reparatii la masina , va rog frumos scrie-ti toata istoria , cap / coada .
                          Exemplu colegului , care a initiat thread-ul . Daca spunea de la inceput ca a umblat in bord , il directionam direct la "piulita" .

                          On topic

                          Referitor la dubiile legate de circulatia uleiului prin motor .
                          In principiu , nu are cum sa se infunde orificiile de ungere , decat daca s-a lucrat neglijent la reparatie .
                          Nu-mi place ca presiunea de ulei a revenit la 2 dupa numai un minut . Intr-un timp atat de scurt , motorul nu avea cum sa se incalzeasca si sa intre in regim de ralanti , iar presiunea de ulei sa inceapa sa scada .
                          Chiar te rog , sa ne spui ce presiune de ulei ai cu motorul cald la 80 de grade .
                          Daca te ingrijoreaza o bataie de tachet , da jos capacul de la culbutori si vezi ce este acolo .
                          Eu am cerut doar ajutor si nu vreau sa supar pe nimeni! Dar daca ai fi citit atent ai fi vazut ca imediat dupa ce am adus-o de la service i-am schimbat uleiul , treaba care a durat 15 minute , deci motorul era deja cald....Iar cu motorul la 80 grade sta undeva intre 1,5-2.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF