Daca zici ca ai verificat tot ce ti-am zis pana acum si e ok, atunci nu ramane decat sa incerci sa probezi alta injectie. Curios este faptul ca, din ceea ce ai spus masina a functionat pana sa schimbi garnitura, a pornit si dupa ce ai schimbat garnitura si dintr-o data nu mai merge. Este destul de ciudat... din cate stiu eu injectia asta nu pica chiar asa dintr-o data ... . Ai umblat poate pe la celebrul imbus de 3 sau pe undeva pe injectie? Stii ce nu mai inteleg eu? Cum ai verificat presiunea la pompa si la injectoare ca ziceai ca nu se accelereaza deloc. Unde ai conectat manometrul de presiune ca sa verifici presiunea? Cum a ajuns la 4000 de ture? Numai cu injectorul de pornire la rece? Foarte putin probabil ca 1 injector sa asigure necesarul de combustibil pentru 4 pistoane sa ajunga motorul la 4000 de ture. Presiunea la injector cum ai verificat-o asa cum ti-am zis defacand conducta complet sau numai slabita? Incearca sa dai cat mai multe detalii ca sa te putem ajuta. Poti scrie pagini intregi ca nu se supara nimeni, important este sa detaliezi cat mai bine ce se intampla ce ai verificat si cum ai verificat mai ales ca nu suntem in fata masinii ca sa vedem exact ce se intampla, ci la cateva sute de km distanta.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
schema cu distributia la w201
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Originally posted by danioan75 View PostDaca zici ca ai verificat tot ce ti-am zis pana acum si e ok, atunci nu ramane decat sa incerci sa probezi alta injectie. Curios este faptul ca, din ceea ce ai spus masina a functionat pana sa schimbi garnitura, a pornit si dupa ce ai schimbat garnitura si dintr-o data nu mai merge. Este destul de ciudat... din cate stiu eu injectia asta nu pica chiar asa dintr-o data ... . Ai umblat poate pe la celebrul imbus de 3 sau pe undeva pe injectie? Stii ce nu mai inteleg eu? Cum ai verificat presiunea la pompa si la injectoare ca ziceai ca nu se accelereaza deloc. Unde ai conectat manometrul de presiune ca sa verifici presiunea? Cum a ajuns la 4000 de ture? Numai cu injectorul de pornire la rece? Foarte putin probabil ca 1 injector sa asigure necesarul de combustibil pentru 4 pistoane sa ajunga motorul la 4000 de ture. Presiunea la injector cum ai verificat-o asa cum ti-am zis defacand conducta complet sau numai slabita? Incearca sa dai cat mai multe detalii ca sa te putem ajuta. Poti scrie pagini intregi ca nu se supara nimeni, important este sa detaliezi cat mai bine ce se intampla ce ai verificat si cum ai verificat mai ales ca nu suntem in fata masinii ca sa vedem exact ce se intampla, ci la cateva sute de km distanta.MERSI ANCA O DATA PT SPRIJIN....am un prieten ce lucreaza antru-n servis,, avenit si a probat a verificat cam tot ce se poate ,,a conectat pe tur un manonetru de presiune si din el a alimentat injectia,,,turul a intrat an manometru si esirea de la manometru la injectie,,astfel ma convins ca pompa de alimentare e ok,,am desfacut conductele de pe injectie de deasupra,am alimentat ala de soc continuu de pe baterie ,spritzuita si chinuita a ajuns an 4000 d ture,asta sa ne putem da seama de ce debit duce la ventile,am scos toate releele din socluri si cu spray contact am curatat atat picioarele lor cat si soclurile asta pt a evita surprivele ,ca are ani si se mai oxideaza,,culmea e ca anainte de garnitura mergea ok masina norocul ca am anca una cu care ma misc zilnic un w 210,,si 190 fiind al nevestimii,,dilema e ca nu a gasit nici prietenul asta al meu care a verificat-o o explicatie logica,la galeria de admisie a verificat etanseitatea cu spray de pornire pe langa chiuloasa si galerie,injectoare fiind pornita nu sa schimbat mersul concluzia e cai ok la admisie.....asta se poate spune cai adevarata dilema
Comment
-
Salut! Mai roaga-l odata pe prietenul tau sa vina cu manometrul si sa verifice presiunea pe injectie. Pe capul de injectie, acolo unde se infileteaza conductele, in lateral exista un surub care se scoate si in locul lui se infileteaza manometrul. Asa se verifica presiunea efectiva in injectie si totodata si regulatorul de presiune de pe injectie. Este posibil ca acest regulator sa nu mai fie bun si sa nu mentina presiunea in sistem. Apropo in regulatorul asta intra un furtunas de vacuum, este bagat? Fara furtunul asta de vacuum nu lucreaza regulatorul. Regulatorul se afla in stanga pe injectie este ca un butoias. Presiunea de benzina se masoara astfel:
-se scoate surubul de pe injectie si se infileteaza etans manometrul de presiune;
-se pune contactul si se alimenteaza sistemul. La pornirea pompei presiunea pe manometru trebuie sa fie de 5.5 bar;
-se ia contactul si se asteapta 30 de min . Presiunea nu trebuie sa scada sub 3-3.5 bari.
In cazul in care la punearea contactului nu se atinge presiunea de 5.5 bari, ori ceva obtureaza traseul si nu ajunge benzina in capul de injectie, ori regulatorul de presiune nu mai lucreaza si e blocat pe deschis si atunci presiunea se duce pe retur.Verifica intai furtunasul de vacuum de pe regulator.Last edited by danioan75; 03-05-2012, 12:37 PM.
Comment
-
Originally posted by danioan75 View PostSalut! Mai roaga-l odata pe prietenul tau sa vina cu manometrul si sa verifice presiunea pe injectie. Pe capul de injectie, acolo unde se infileteaza conductele, in lateral exista un surub care se scoate si in locul lui se infileteaza manometrul. Asa se verifica presiunea efectiva in injectie si totodata si regulatorul de presiune de pe injectie. Este posibil ca acest regulator sa nu mai fie bun si sa nu mentina presiunea in sistem. Apropo in regulatorul asta intra un furtunas de vacuum, este bagat? Fara furtunul asta de vacuum nu lucreaza regulatorul. Regulatorul se afla in stanga pe injectie este ca un butoias. Presiunea de benzina se masoara astfel:
-se scoate surubul de pe injectie si se infileteaza etans manometrul de presiune;
-se pune contactul si se alimenteaza sistemul. La pornirea pompei presiunea pe manometru trebuie sa fie de 5.5 bar;
-se ia contactul si se asteapta 30 de min . Presiunea nu trebuie sa scada sub 3-3.5 bari.
In cazul in care la punearea contactului nu se atinge presiunea de 5.5 bari, ori ceva obtureaza traseul si nu ajunge benzina in capul de injectie, ori regulatorul de presiune nu mai lucreaza si e blocat pe deschis si atunci presiunea se duce pe retur.Verifica intai furtunasul de vacuum de pe regulator.
Comment
-
Sageata de pe motorasul de relanti merge pe furtunul spre capacul de culbutori, iar acea "supapa" de pe furtun se monteaza cu varful conului spre inainte (spre radiator). Dupa supapa asta de pe furtun vine T-ul cu furtunasul de vacuum ce intra in regulatorul de presiune sau supapa de retur cum ii spui tu.
Comment
Comment