Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schema cu distributia la w201

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schema cu distributia la w201

    daca are cineva sau a facut distributie la un motor de 1.8 din 93,,,am schimbat garnitura de chiulasa si...........

  • #2
    Salut!
    Incearca pentru o informare corecta, sa scrii cod motor sau seria de caroserie. Sunt colegi care te pot ajuta, dar trebuiesc date exacte ale motorului sau ale masinii.
    Numai bine!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      serie caroserie WDB2010181G030373 MOTOR 1,8L KE JETRONIC

      Comment


      • #4
        Salut! Sper sa te ajute! In plus poti verifica si delcoul. Daca dai capacul de delco jos , cu arborele pus la semn ( OT), rotorul de la delco trebuie sa fie pe cilindrul 1 pe scanteie. In plus pe rotor, pe lamela de cupru ai un semn spre varf, iar pe buza de la delco alt semn. Cele 2 trebuie sa fie aliniate.
        Atentie ! In cazul in care axa cu came nu e la semn, scoti boltul ce vine pe intinzator ( sub galeria de evacuare o piulita mare de 40), scoti lantul de pe pinion, rotesti axa cu came astfel incat sa vina la semn, apoi montezi inapoi lantul astfel incat sa fie tensionat pe partea dreapta (cum te uiti spre motor din fata). Montezi inapoi boltul de la intinzator si apoi incerci sa invarti ( FARA ELECTROMOTOR) o tura completa axa cu came(2 ture de arbore) astfel incat in momentul in care pe fulia arborelui semnul OT a ajuns pe pozitie si cel de pe axa cu came sa fie tot pe pozitie. Daca acel de pe axa nu vine la semn atunci lantul nu a fost montat corect nu a fost tensionat corect! Bafta!
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by danioan75 View Post
          Salut! Sper sa te ajute! In plus poti verifica si delcoul. Daca dai capacul de delco jos , cu arborele pus la semn ( OT), rotorul de la delco trebuie sa fie pe cilindrul 1 pe scanteie. In plus pe rotor, pe lamela de cupru ai un semn spre varf, iar pe buza de la delco alt semn. Cele 2 trebuie sa fie aliniate.
          Atentie ! In cazul in care axa cu came nu e la semn, scoti boltul ce vine pe intinzator ( sub galeria de evacuare o piulita mare de 40), scoti lantul de pe pinion, rotesti axa cu came astfel incat sa vina la semn, apoi montezi inapoi lantul astfel incat sa fie tensionat pe partea dreapta (cum te uiti spre motor din fata). Montezi inapoi boltul de la intinzator si apoi incerci sa invarti ( FARA ELECTROMOTOR) o tura completa axa cu came(2 ture de arbore) astfel incat in momentul in care pe fulia arborelui semnul OT a ajuns pe pozitie si cel de pe axa cu came sa fie tot pe pozitie. Daca acel de pe axa nu vine la semn atunci lantul nu a fost montat corect nu a fost tensionat corect! Bafta!
          MULTUMESC TARE MULT PT SCHEMA SI SFATURI,,, anca ceva daca ai idee ,an momentul cand pornesc nu sta an relanti ,moare,dar dacai alimentez injectorul de soc direct de pe baterie merge dar anecat,precizez ca curent ai vine de la releu,,,dar nu o pot accelera daca ating pedala moare pe loc,,am verificat si bulbul de la chiuloasa ala cu vacumurile e ok deschide la cald,,,precizez ca masina a fost adusa din Spania are 160mii KM a fost servisata doar la Spa Mercedes ,,dar an ultima vreme ma cam pensionat nervos cu simptomele astea de nui mai dau de capat,,,nici nu am de gand sa ma debarasez de aceasta marca pt ca dupa parerea mea as cele mai ok pt drumurile noastre MULTUMESC DE SFATURI ANTICIPAT

          Comment


          • #6
            Verifica furtunul de sub injectie care merge la actuatorul de relanti sa nu fie spart sau sarit. De vazut nu poti sa-l vezi decat daca dai injectia jos dar poti pipai .E un furtun mai gros, ce pleaca fix din centrul membranei de injectie de dedesubt. Mai poti verifica discul debitmetrului sa fie bine centrat sa nu atinga peretii debitmetrului.
            Cum s-a intamplat? A existat vreun rateu? Sau efectiv dupa ce ai schimbat garnitura de chiulasa are simptomele astea? Furtunele de vacuum sunt puse toate bine? Daca ai schimbat garnitura de chiulasa ai schimbat si garniturile de la galeria de admisie? Sa stii ca injectia mecanica este fiabila , dar in acelasi timp si foarte pretentioasa, o scurgere de vacuum sau aer fals da tot sistemul peste cap. Da mai multe detalii.Bafta multa!

            Comment


            • #7
              Originally posted by danioan75 View Post
              Verifica furtunul de sub injectie care merge la actuatorul de relanti sa nu fie spart sau sarit. De vazut nu poti sa-l vezi decat daca dai injectia jos dar poti pipai .E un furtun mai gros, ce pleaca fix din centrul membranei de injectie de dedesubt. Mai poti verifica discul debitmetrului sa fie bine centrat sa nu atinga peretii debitmetrului.
              Cum s-a intamplat? A existat vreun rateu? Sau efectiv dupa ce ai schimbat garnitura de chiulasa are simptomele astea? Furtunele de vacuum sunt puse toate bine? Daca ai schimbat garnitura de chiulasa ai schimbat si garniturile de la galeria de admisie? Sa stii ca injectia mecanica este fiabila , dar in acelasi timp si foarte pretentioasa, o scurgere de vacuum sau aer fals da tot sistemul peste cap. Da mai multe detalii.Bafta multa!
              cand sa skimbat garnitura de chiuloasa am andepartat putin evacuarea iar la admisie a fost mai anevoios ...dar garniturile la admisie erau ok si aia primara din auminiu cat si ailalta de pe distantierul cu muva dedesupt,,am schimbat toate furtunele la epuratorul de gaze cat si la motorasul de aer,,relanti,,a pornit cum ar fi trebuit sa porneasca cu 1200de rot dupa circa 5 sec cadea an 900 de rot,,,asa mergea si anainte de ai schimba garnitura de chiuloasa,,,a doua zi pauza na mai pornit plus ca daca o lua 5-10 sec an momentul cand calcam pe acceleratie murea subit,,sau cate un rateu an admisie,,,de aia zic no fi de la capacul de delco sau ruptor?,,,anca ceva releele sant ok alea de la injectorul de soc si pompa a-si fac treaba dar daca alimentez injectorul de soc cu curent + direct de pe baterie ramane pornita dar nu pot atinge acceleratia moare instantaneu sau gafae de supraalimentare,,,,,m-am atasat de ia chiar nu ma durut capul pana acum,,are 160000km reali ,,caroseria e fara defect + ca are clima,piele ,,cat pe drumurile de la noi e super rezistenta nu m-as debarasa de ia/////

              Comment


              • #8
                Ai verificat discul debitmetrului? Acesta trebuie sa fie perfect centrat sa nu atinga peretii debitmetrului. Cu filtrul de aer dat jos, apesi cu degetul pe disc si trebuie sa simti o usoara rezistenta constanta de sus pana jos la apasare.Cand iei degetul de pe el acesta trebuie sa revina singur sus pana aproape de tamponul de cauciuc. Vezi sa nu fie stramb daca zici ca ai avut rateuri in admisie. La rateuri pe admisie se stramba discul debitmetrului si sare furtunul de sub injectie. RATEURI IN ADMISIE=AMESTEC SARAC. Din cate inteleg dupa schimbarea garniturii de chiulasa motorul a pornit usor, a urcat la 1200 de ture si apoi a coborat la 900 . Corect? Deci daca a pornit usor atunci , inseamna ca distributia e bine pusa , capacul de delco si ruptorul sunt ok. Tot din ce ai scris mai sus zici ca motorul porneste dar nu sta la relanti si nici nu se accelereaza si ca daca alimentezi injectorul de pornire la rece motorul ramane pornit. Corect? Pai daca totul e corect pana aici inseamna ca unica problema este injectia.Nu umbla pe la relee, aprindere, distributie etc cand defapt motorul nu se alimenteaza cu benzina. Cand alimentezi injectorul de pe baterie acesta asigura partial( si de asta ai senzatia ca merge innecat dar defapt el nu se alimenteaza) necesarul de combustibil pentru relanti dar cand accelerezi moare. Ai injectie mecanica pe masina ceea ce inseamna ca benzina ajunge la injectoare doar daca discul debitmetrului coboara si da drumul la benzina. Ca sa verifici daca vine benzina la injectoare , pune contactul,slabeste conducta la un injector si apasa cu degetul discul debitmetrului. Daca nu vine benzina primul lucru trebuie verificata presiunea de benzina care trebuie sa fie de 5.5 bar. Verifica si furtunele de benzina sa nu cumva sa le fi inversat sa pui turul la retur si invers cand ai schimbat garnitura. Da mai multe detalii referitor la ce ai verificat din ce ti-am spus. Numai asa te putem ajuta sa o scoti din nou la plimbare .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by danioan75 View Post
                  Ai verificat discul debitmetrului? Acesta trebuie sa fie perfect centrat sa nu atinga peretii debitmetrului. Cu filtrul de aer dat jos, apesi cu degetul pe disc si trebuie sa simti o usoara rezistenta constanta de sus pana jos la apasare.Cand iei degetul de pe el acesta trebuie sa revina singur sus pana aproape de tamponul de cauciuc. Vezi sa nu fie stramb daca zici ca ai avut rateuri in admisie. La rateuri pe admisie se stramba discul debitmetrului si sare furtunul de sub injectie. RATEURI IN ADMISIE=AMESTEC SARAC. Din cate inteleg dupa schimbarea garniturii de chiulasa motorul a pornit usor, a urcat la 1200 de ture si apoi a coborat la 900 . Corect? Deci daca a pornit usor atunci , inseamna ca distributia e bine pusa , capacul de delco si ruptorul sunt ok. Tot din ce ai scris mai sus zici ca motorul porneste dar nu sta la relanti si nici nu se accelereaza si ca daca alimentezi injectorul de pornire la rece motorul ramane pornit. Corect? Pai daca totul e corect pana aici inseamna ca unica problema este injectia.Nu umbla pe la relee, aprindere, distributie etc cand defapt motorul nu se alimenteaza cu benzina. Cand alimentezi injectorul de pe baterie acesta asigura partial( si de asta ai senzatia ca merge innecat dar defapt el nu se alimenteaza) necesarul de combustibil pentru relanti dar cand accelerezi moare. Ai injectie mecanica pe masina ceea ce inseamna ca benzina ajunge la injectoare doar daca discul debitmetrului coboara si da drumul la benzina. Ca sa verifici daca vine benzina la injectoare , pune contactul,slabeste conducta la un injector si apasa cu degetul discul debitmetrului. Daca nu vine benzina primul lucru trebuie verificata presiunea de benzina care trebuie sa fie de 5.5 bar. Verifica si furtunele de benzina sa nu cumva sa le fi inversat sa pui turul la retur si invers cand ai schimbat garnitura. Da mai multe detalii referitor la ce ai verificat din ce ti-am spus. Numai asa te putem ajuta sa o scoti din nou la plimbare .
                  MULTUMEC PT SPRIJIN,..astazi am sa verific si presiunea la pompa si la ventile la injectoare.......talerul de la debitmetru culiseaza ok nu atinge e centrat bine zic pt ca am alimentat iarasi pe injectorul de soc si am ancercat sa-l accelerez de sub capota sa vad ce face,,talerul coboara cum trebuie si nu atinge nicaeri mai e varianta sa nu fie cumva ventilele de injectie ,,alea cand am demontat chiuloada le-am bagat an diluant pt ca erau afumate si calaminate,le-am curatat,,

                  Comment


                  • #10
                    astazi am stat de capul ei,,,,,am desfacut tavile de deasupra de pe injectie,,Surpriza cred ca normal o data cu accelerare ar trebuie sa injecteze si benzina mai multa spre injectoare,,,la mine vine dar ff putina care ar fi cauza.....cu injectorul de soc pus pe direct se poate accelera dar fara ala moare instantaneu ,,precizez ca am verificat pompa de alimentare scoate 5,5,,ce ar putea avea poate are ceva de reglat debit spre injectoaqre?

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Vezi ca pe tur la intrare in injectie exista o sita.E posibil sa fie sita infundata. Sita este pe stutzul unde se infileteaza piulita de la furtunul de presiune. Daca nu e de la sita si zici ca pompa baga presiune,mai poti scoate de tot o conducta de la un injector iar capatul conductei sa-l bagi intr-o sticla sa vezi ce debit de benzina vine la injector. Daca vine benzina cu presiune in sticla atunci trebuie sa desfaci injectoarele si sa le verifici.Fie mergi la un pompagiu si-l rogi sa verifice injectoarele ( CU BENZINA NU CU MOTORINA) fie incerci tu acasa daca poti.Ziceai ca ai bagat injectoarele in diluant... Posibil sa se fi desprins calamina de pe ele si sa le fi blocat. Uite un link sa vezi cum se verifica http://www.youtube.com/watch?v=XabbJ3HaeuI
                      Atentie ! In mod normal de fiecare data cand desfai din galeria de admisie injectoarele trebuie sa cumperi garnituri noi (cele de cauciuc), altfel e posibil sa nu mai etanseze bine la remontare si sa traga aer fals. Bafta! Astept vesti!

                      Comment


                      • #12
                        pote fi fisurata si partea de jos de cauciuc de sub debitmetru sau incorect montata sau actuatorul de relanti pus invers,el are o sageata care indica sensul in care circula aerul inspre injectie

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by denis_mecanicul View Post
                          pote fi fisurata si partea de jos de cauciuc de sub debitmetru sau incorect montata sau actuatorul de relanti pus invers,el are o sageata care indica sensul in care circula aerul inspre injectie
                          an primul rand va multumesc pt sfaturi la toata lumea,,,,azi am desfacut furtunele de la aer,,le-am luat an parte si le-am controlat sa nu fie vreo surpriza cu vreunul ,,,pana la motorasul de relanti si pana sub debitmetru,,toate-s ok(intacte) aceiasi problema..an momentul cand o pornesc ,,musai cu ala se soc pe direct,,altfel nu o ia nici cum,,am dat jos conductele sa verific presiunea spre ventile si an 4000 de rot\min abia pisa ceva benzina,,,ma gandesc ca la turatia asta trebuia sa pulverizeze ceva mai mult,,,asta e cauza ,,dar nu stiu ce remediu sai aplic,,,,ce sa mai si unde sa verific

                          Comment


                          • #14
                            Daca pompa de benzina zici ca ai verificat-o si scoate 5,5 bari, atunci inseamna ca ceva obtureaza presiunea de intrare in injectie. Ti-am mai scris sa verifici sita de pe tur sa nu fie infundata sau furtunele de tur si retur inversate.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by danioan75 View Post
                              Daca pompa de benzina zici ca ai verificat-o si scoate 5,5 bari, atunci inseamna ca ceva obtureaza presiunea de intrare in injectie. Ti-am mai scris sa verifici sita de pe tur sa nu fie infundata sau furtunele de tur si retur inversate.
                              furtunurile tur si retur nu pot fi inversate intra pe lonjeron la semiaripa antro pozitie ca daca le inversezi nu-ti mai ajung la injectie,,,le-am si verificat sant ok,,sata am suflato cu aer an presiune e ok,,,pompa de benzina e an parametri,,,supapa de sens e verificata ,deschide an presiune si vacumul e ok de pe ia.....am vazut si pe You Tube test la injectia de tipul asta ,,,la ala antradevar era analta presiune,,pe cand la mine an 4000 de ture zici cai un robinet care nu strange ceva de genu,,,abia apare benzina ,,,de presiune e lipsa si se aia nici nu merge,,,,,,posibil partea superioara cu cuiul pontou ce vine pe interiorul talerului la debitmetru sa fie dusa??........

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF