Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Daca nu ma ajuta nimeni o izbesc in copac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca nu ma ajuta nimeni o izbesc in copac

    deci e jale. am un 190 2,0 l benzina din 91 cu o gramada de probleme
    1. acu 5 saptamania am schimbat garnitura de chiuloasa ca baca ulei in apa , am presupus ca e fisurata . intradevar era cam nasoala cand am schibato rad inca nu am avut timp sa-mi dau seama daca am ilaturat problema cu uleiul. faza e ca in continuare acul din bord de la presiune ulei isi face de cap cand e 3 cand e 0 numa el stie ce face
    2. tre sa dau o gramada de chei pana porneste (si e benzina, naiba s-o ia). sa explic un pic fenomenul: dau prima cheie, porneste 1,2 se dar moare si si invarde doar electromotorul daca tin pe automat, o las 30 sec iar dau cheie, iar da s-o ia dar nimic.... si uite asa pana o ia cand numa ea stie.
    3. dupa ce reusesc sa pornesc masina (6-7 chei de la punctul 2) i-mi fac treaba merge bine dar. daca opresc motorul (sa pun benzina sau .....) . in jur de jumatate de ora nici cu dracu in ea n-o mai pornesc. abia cand se raceste motorul reusesc sa o pornesc iar. (in curand nu ma mai primesc astia la peco ca le tin culuarele blocate).
    4. am pe partea dreapta deasupra bobinei de inductie un trimmer plug, ce face asta si pe ce pozitie e reglat ????

  • #2
    am uitat.
    5 am schimbat motorul de la trapa electrica si nu stiu s-al reglez
    am gasit de unde am impresia ca stiu cum numa nu reusesc sa gasesc pozita de start
    ca nu sunt actionati limitatorii cu trebuie.

    Comment


    • #3
      Salut! Bine ai venit pe forum ! Stai calm . Ai o masina extrem de fiabila numai ca trebuie pusa putin la punct.
      1.Pentru fluctuatiile acului de la ulei verifici firul care duce la sonda si sonda.
      2.Pentru pornirile greoaie in primul rand verifici capacul de delco si fisele, apoi bujiile, apoi verifici injectia. Banuiesc ca este KE-jetronic. La injectie dai filtrul de aer jos si verifici debitmetrul de aer(platanul sau cantarul cum ii mai zic alti colegi). Acesta trebuie sa fie perfect centrat sa nu atinga peretii. Deasemenea in momentul in care-l apesi trebuie sa opuna o foarte mica rezistenta si sa revina usor in sus si trebuie sa urce pana aproape sub tamponul de cauciuc central.Daca e totul ok, treci mai departe si verifici furtunele( mai ales cel de dedesubt) sa nu fie crapate sau iesite. Mai pot fi si alte cauze vacumuri iesite , fisuri ale membranei injectiei, regulatorul de presiune de la injectie( care are un furtunas de vacuum ceintra in el si care daca e infundat nu-l comanda) etc.
      Nu te sfatuiesc sa umbli la acel plug intrucat nu o sa rezolvi nimic. Acela este pus pentru un mic reglaj al avansului la aprindere functie de cifra octanica a benzinei.
      Scuze am uitat sa te intreb daca inainte de a schimba garnitura de chiulasa facea la fel. Daca nu, verifica daca distributia este bine pusa la punct (OT la semn pe arbore in fata ia pe axa cu came semnul).
      Last edited by danioan75; 02-16-2012, 20:25 PM.

      Comment


      • #4
        ms problemele la aprindere au inceput inainte de schimbarea garniturii
        azi am fost la un electrician auto , si datorita formului acesta am reusit sa ne dam seama de problema cu aprinderea greoaie si la cald. eu ii spuneam unde sa veriffice si el o facea si am descoperit pe injectie (nu stiu cum se cheam exact) o a cincea conducta de benzina care se duce in injectorul ala de surplus de benzina la pornire ceva de genu cred.
        cand am verificat tensiunea la automat nu primea nimic, a pus mosulica o lampa de control in serie cu bateria si sa auzit un pacait si un bazait lung, deci releul care trebuia sa-mi dea tensiune nu lucreaza, am ajuns la concluzia asta cand am pus contactul, dupa ce s-a oprit pompa de benzina, mosul a alimentat cu lampa de la baterie injectorul si eu am dat la automat. a luato la sfert si am si facut cateva probe repetand acesta operatiune
        daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum se cheama releul si unde il gasesc montat pe masina
        . multumesc pt sprijin tuturor
        si va astept cu sfaturi si legat de celelalte problemne
        p.S. deja am umblat la trimer
        si nu mai sunt sigur daca pozita lui e cea corect
        Last edited by hrimiucsorin; 02-17-2012, 17:50 PM.

        Comment


        • #5
          Releul de la pompa de benzina!Ii un releu multifunctional care legatura cu pornirea la rece.Se afla in spatele bateriei si este de culoare neagra.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            chiar am incercat sa o fac sa merga
            da nu mai am rabdare in fiecare luna pica cate ceva cred ca o sa ma apuc s-o dezmembrez si cu banii facuti din asta ma duc si ma imbat.
            am schimbat garnitura si surpriza, fierbe motorul mai bine lasam antigel cu apa in doua ca nu se mai incalzea. cred ca a ramas ceva blocat pe la injectie chinuindu-ma cu tot felul de improvizatii pe la releele lu peste ca sa aude un ticait in motor (in cicluri 30 sec dupa care iar nu se aude si tot asa se joaca). din punctul meu de vedere cared ca nu se mai merita sa ma chinui cu ea.
            am salar de 1400 si releul ma costa 665 pt ce. multumesc de ajutor . dar cand se termina cu zapada o sa va rasplatesc cu piese din dezmembrari ca e mai valoroasa asa

            Comment


            • #7
              Ha ha ha...colegule,tare am ras cand am vazut titlul,acum daca o izbesti fa si un filmulet sa vedem daca rezista la impact w201 ))

              Comment


              • #8
                Originally posted by ediskan89 View Post
                Ha ha ha...colegule,tare am ras cand am vazut titlul,acum daca o izbesti fa si un filmulet sa vedem daca rezista la impact w201 ))
                Saracu' om nu mai e om si tie iti arde de glume cu el )
                Ai vazut ce venituri are si cat e piesa...

                @hrimiucsorin

                Poate reusesti totusi s-o tii in viata, multa bafta !

                Comment


                • #9
                  Am vrut sa ii aduc un zambet pe fata )),oricum pe vremurile astea e barosan cu salar'ul lui,aveam si eu un somaj de 375 ron,acum nici pe ala nu il mai am )

                  Comment


                  • #10
                    Salutam!
                    Nu e de gluma, colegul e chiar suparat. Multi dintre noi, cred, ca am trecut prin asemenea situatii de ne venea sa ii dam foc(eu unul da, dar cu ajutor si de pe forum, mi-a trecut). Masinile sunt vechi, cred ca e normal ca sa mai cedeze cate ceva pe la ele, dar asta nu inseamna ca noi sa le grabim sfarsitul prin divese improvizatii, mai ales la electronica.
                    Relee cred ca puteai sa gasesti la desmembrari la colegi de pe forum. Sunt multe sfaturi date pe forum pentru a remedia problemele, un pic de timp si rabdare ar trebui. In legatura cu antigelul si cu apa, nu am inteles ce vroiai sa spui. De fiert, motorul fierbe din cauza garniturii? Sau poate termostat, nu mai cupleaza termocupla? Acum hotararea in priviinta desmembrarii iti apartine, iar ca o gluma, aceasta decizie e mai buna decat prima intentie.
                    Numai bine iti doresc!
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Mda,si eu care credeam ca o sa vedem un CRASH TEST...

                      Comment


                      • #12
                        Pt Pornirea la cald
                        -Ori n-are compresie motorul, si nu trage debitmetrul atat cat sa deschida injectoarele. In timp ce dai la automat pune pe cineva sa apese pe debitmetru cate putin, ~1cm.

                        -Ori nu lucreaza bin WUR (warm up regulator)
                        gasesti aici cum se regleaza piesa asta


                        Injectorul 5 e pt pornirea la rece, nici nu trebuie sa mearga la cald.

                        asta e WUR modificat pentru reglaj. Surubul incercuit cu albastru nu exista de serie. Ala tre montat sa poti misca bimetalul dinauntru
                        Attached Files
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #13
                          Poate porni greu la cald si din cauza:
                          - unei clapete de acceleratie imbacsite
                          - a unui rezervor de presiune terminat (cel de langa pompa de benzina)
                          - ca trage aer fals pe la admisie (se verifica usor cu spray de pornire)
                          - etc. etc.
                          Dar daca-s multe improvizatii facute la masina .... probabil e mai greu de depistat ...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF