Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la cald MB 190E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Neagu Alexandru View Post
    Multumesc mult pentru replay,
    Il voi schimba si apoi voi merge la o diagnosticare, imi poti spune daca se face doar la reprezentanta sau mai sunt si la ale service-uri
    multumesc
    Buna Alexandru

    Tu ai injectie sau carburator?
    Fiindca vorbeai de ambele!
    Te rog sa te obisnuiesti sa dai intotdeauna tipul motorului tau !
    In interesul tau si acelor din forum care se chinuiesc cu texte greu de inteles si cu lipsa pozelor.
    O poza spune mai mult decat 1.000 cuvinte ...

    Deabea acum am citit intr-un loc, ca W201-ul tau este din 1983!
    Inseamna ca ai motor cu 66kW/90CP construit intre 12/1982 si 9/1984 cu carburator Stromberg 175CDT.

    Deci datele tale sunt:

    Model 201.022
    Motor 102.921 (1.997cc 66kW/90CP carburator 12/82 pana 9/84




    Salutari Helmut
    Last edited by helmut201; 01-03-2012, 05:12 AM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Adamache View Post
      Salut helmut..Nu am mai vorbit de mult in primul rand la multi ani si multa multa sanatate..am si eu o problema tot la senzorul asta, e acolo e intact pare nou dar nu are furtunasele in el si nu le gasesc deloc, chiar lipsesc...ce ma sfatuiesti sa fac?
      La Multi Ani, Daniel!

      Acel "senzor" este un ventil termic care deschide la 60°C si duce gazele de benzina din rezervorul special de sub aripa stanga spre injectie.

      Ce model ai? Banuiesc ca este un W201 cu injectie KE-Jetronic.
      Te rog cauta-ti modelul/motorul tau din tabelele urmatoare.

      Si cumparati-va un dictionar technic german-roman.
      Eventual la un anticariat :-)
      Si folositi traducerea pe internet. De ex. Google.
      Bani si timp bine investiti.
      Fiindca 98% din documentatia MB este in limba germana :-( :-(
      Cea in limba engleza este pentru SUA si va duce in eroare
      .







      Salutari Helmut

      Comment


      • #18
        Salut Helmut,
        Ai dreptate in legatura cu postare de poze care sunt mai ajutatoare.
        Serie : WDB 201 024 ....anul de fabricatie 1983, puterea 90 KW, 1997 cc, benzina
        Eu am poze facute cu tot ceea ce vorbeam mai sus dar va rog sa ma ajutati sa le incarc pentru ca atunci cand dau INSERT PICTURE imi apare o fereastra cu URL ; http :// si nu stiu cum sa le pun.

        Multumesc

        Comment


        • #19
          Originally posted by Neagu Alexandru View Post
          Serie : WDB 201 024 ....anul de fabricatie 1983, puterea 90 KW, 1997 cc, benzina
          Buna Alexandru

          Intre 12/82 - 9/84 s-au construit ambele tipuri:
          - 201.022 cu carburator si
          - 201.024 cu injectie KE

          Insfirsit stim (probabil) ce motor ai:

          102.961 12/82 - 9/84 90kW 1.997cc

          Salutari Helmut

          PS. Daca imi dai numarul tau WDB complet, iti pot da toate datele despre masina ta.

          Comment


          • #20
            Scuze ca am folosit cuvantul senzor in loc de ventil si probabil te-am deranjat tu crezand ca eu nu am fost atent la ceea ce ai scris tu..am fost foarte atent pentru ca esti printre putinii de pe acest forum care sti ce vorbesti si cel mai bun garantat cunoscator de w201...m-am grabit scuze...masina mea e w201 1991 2.0 90kw ke jetronic...m-am uitat astazi sub aripa stanga unde ai zis si nu are nimic, probabil o fi fost busita pe partea aia aripa fiind parca vopsita...ce e de facut?masina merge impecabil singura problema fiind consumul, mi se pare cam mult 10-11l/100km pe autostrada la o viteza de 110-120km/h constant..sa fie din cauza lipsei rezervorului acela de care zici?

            Comment


            • #21
              [QUOTE Adamache]m-am uitat astazi sub aripa stanga unde ai zis si nu are nimic, probabil o fi fost busita pe partea aia aripa fiind parca vopsita[/QUOTE]

              Buna Daniel

              Scuzele is acceptate ... :-)

              Rezervorul cu carbune activ care acumuleaza gazele de benzina (chestie de mediu) nu-l poti vedea, deoarece este ascuns sub acel plastic negru de protejare sub aripa stanga. In poza el este indepartat.



              In poza urmatoare vezi conducta din plastic tare care merge la ventilul 60°C
              (Cea violet/galbena merge la farul din stanga).



              10-11% este cam mult pentru 110-120 pe autostrada.
              S-ar putea ca amestecul sa fie prea gras.
              Trebuie sa controlezi/reglezi raportul ciclic la bucsa rotunda cu capac X11 pe aripa interioara stanga sau la bucsa dreptunghiulara tot cu capac X11/4 in fata bateriei.
              Dar nu umbla la inbusul de 3 mm fara aparat de masura duty cycle!

              Salutari Helmut
              Last edited by helmut201; 01-04-2012, 06:03 AM.

              Comment


              • #22
                Salut Helmut,

                Seria completa este :

                WDB20102410045216

                Te rog sa imi indici si cum pot incarca pozele, mai sus am scris despre problema aceasta pe care o am cu incarcatul pozelor.
                multumesc

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Neagu Alexandru View Post
                  Te rog sa imi indici si cum pot incarca pozele, mai sus am scris despre problema aceasta pe care o am cu incarcatul pozelor
                  Salutare!

                  Intra la ''GO ADVANCED'' si ''ATTACHMENTS''

                  Spor la uploadat!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Neagu Alexandru View Post
                    Salut Helmut, Seria completa este :
                    WDB20102410045216
                    Buna Alexandru

                    102 961 10 030088 numar de serie motor
                    716 212 00 046579 numar de serie cutia de viteze

                    735 astralsilber (argintiu astral) vopseaua
                    052 stofa albastra la scaune

                    422 servo
                    466 inchidere centralizata
                    470 ABS
                    504 oglinda dreapta electrica
                    257 radio Becker Europa Kurier

                    faruri Bosch

                    Salutari Helmut
                    Last edited by helmut201; 01-04-2012, 20:33 PM.

                    Comment


                    • #25
                      o belea u vine niciodata singura......

                      Multumesc mult pentru ajutor cu pozele.
                      Mai nou astazi am mai facut ceva verificari si pe langa faptul ca imi porneste greu la cald am mai gasit si la bujii o problema.
                      Bujiile sunt noi de circa 1 saptamana dar cand le-am desfacut au ulei pe filet si in cap sunt afumate...
                      voi posta o poza cu ele......
                      nu stiu ce sa mai zic cred ca sambata chem 2 prieteni ma gab in garaj si o fac bucati....
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Neagu Alexandru View Post
                        am mai gasit si la bujii o problema. Bujiile sunt noi de circa 1 saptamana dar cand le-am desfacut au ulei pe filet si in cap sunt afumate... voi posta o poza cu ele...
                        Buna Alexandru

                        Gasesti mai jos un "album" cu poze de bujii cu diferite "boli".
                        Mai am si alte "albume". Le voi cauta, daca vrei.
                        Probabil ai mari probleme cu motorul :-( :-(



                        Te rog nu te supara: n-am vazut in viata mea atata mizerie intr-un compartiment de motor! :-(
                        Ja trei litri de petrol/carpe/apa fierbinte si fa curatenie!
                        Da, dureaza multe ore/zile si mainile tale nur vor fi mai frumoase ...
                        Dar nu te duce la spalatul mecanic, cu presiune. Iti produce in plus alte defecte!
                        Daca te duci cu motorul in asa hal la un service, mecanicul nu prea are pofta sa-ti lucreze ca lumea.

                        Vad ca s-a umblat la tine la inbusul de 3mm. Lipseste sigiliul albastru:



                        Noteaza numere pe bujii: 1-2-3-4 incepand din fata.
                        Fiindca aspectul bujiilor difera in functie de defectul la cilindrul respectiv.
                        Fii atent la montare, sunt bujii speciale cu etansare conica.
                        Sper ca ai curatat lacasul lor inainte de demontare ...



                        Salutari Helmut

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Neagu Alexandru View Post
                          Multumesc mult pentru ajutor cu pozele.
                          Mai nou astazi am mai facut ceva verificari si pe langa faptul ca imi porneste greu la cald am mai gasit si la bujii o problema.
                          Bujiile sunt noi de circa 1 saptamana dar cand le-am desfacut au ulei pe filet si in cap sunt afumate...
                          voi posta o poza cu ele......
                          nu stiu ce sa mai zic cred ca sambata chem 2 prieteni ma gab in garaj si o fac bucati....
                          1 - Ai vrut cumva sa optimizezi consumul aer / carburant sau pornirea grea cu motorul cald a aparut brusc si dintr-o data ? .
                          2 - Bujiile sunt tomograful motorului . Cum stai cu consumul de carburant la 100/km ? . Daca ai consum mare si bujii afumate uscat , amestecul este prea bogat si de aia iti porneste greu la cald . Rece iti pleca la sfert pentru ca ai motor pe benzina .





                          Posibil si alte cauze .
                          Last edited by nstoe; 01-05-2012, 02:25 AM.

                          Comment


                          • #28
                            Salut Helmut,
                            Multumesc pentru poze aunt ajutatoare, daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii scrise despre alimentare si sitemul de reglare ar fi super.
                            Cum am scris si mai sus masina am cumparat-o de la un vecin care o avea de 2 ani in fata curtii nepornita pentru suna de 1500 ron. Nu spun ca este buna dar merge ok si de consumat nu i-am facut consumul ca nu am mers mai mult de 200 km cu ea, am impresia ca ia caqm mult la suta in oras.
                            Asta nu a reparat-o niciodata la el masina era de carat si ii placea doar apa si talpa.
                            Acum din ce stiu eu , lui i-a fir motorul si i-a schimbat garnitura de chiuloasa la un service unde cred ca erau numai meseriasi si au umblat la acel imbus ca sa ii stabilizeze relantiul si la surubul de pe galerie.
                            Acum masina pe laga faptul ca afuma bujiile scoate si fum albicios.
                            Ideea este ca eu vreau sa fac aceasta masinuta beton, imi place foarte mult si oricati de multi bani voi baga in ea stiu sigur ca se va merita.
                            Am vorbit deja la un service la MasterTuner in colentina si ma voi duce acolo pentru toate reglajele si verificarea motorului, oricum pe langa acestea mai am si: discuri de frana, amortizoare, pompa fi filtru de benzina de verificat si schimbat.
                            Ceea ce voi face eu este sa o curat beton si sa o pregatesc de service pentru ca in halul in care este motorul nimeni nici macar nu vrea sa se uite la el.
                            Voi posta poze cu motorul dupa curatare si rectificare.
                            Multumesc mult helmut pentru ajutorul dat si in caz ca mai intampin si alte probleme voi scrie.
                            O zi buna

                            Comment


                            • #29
                              Scuze pentru ca intervin in dialogul tau cu colegul helmut201 , dar este laudabil efortul de a face din acest Mercedes neglijat unul beton .

                              Daca ai fum alb si gros , la evacuare , cu miros iritant , intepator sau dulceag , posibile cauze ar fi : lichidul de racire patrunde in ulei si in camera de ardere .
                              Defectiune posibila :
                              - garnitura de chiulasa fisurata .
                              - camasa crapata .
                              Se va verifica daca scade nivelul de antigel sau daca bolboroseste in vasul de expansiune la turarea motorului .
                              O alta cauza posibila poate fi valva PCV ( daca ai asa ceva ) blocata pe deschis , murdara sau infundata .
                              Daca s-a completat cu prea mult ulei , acesta poate produce fum alb .
                              Si tot asa .
                              Succes la service ! .

                              Ps :
                              Ralanti-ul se regleza numai din surubul cu cap de surubelnita de pe galerie .
                              Daca s-a umblat cu imbusul de 3 iti va trebui un meserias ca sa regleze amestecul fara sdv-istica necesara unei asemenea operatii .
                              Last edited by nstoe; 01-05-2012, 13:34 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Salut nstoe,
                                Cel mai sigur o sa verific Sambata ca il desfac sa il curat si sa il pregatesc pentru service.
                                Din cate am vazut eu momentan pe joja de ulei , uleiul nu este intre min si max ci este la gradatia de maxim.
                                Iar antigel am completat saptamana trecuta si cred ca il papa.
                                Acum avand in vedere istoricul si schimbarea de garnitura de chiuloasa care a fost facuta in trecut (nu stiu ca si timp cand) sigur este aceeasi problema, iar fostul proprietar ca sa fie sigur ca are tot timpul ulei i-a bagat maxim sa nu ramana fara .
                                Oricum voi posta poze cu reparatia si cu aspectul final, precum si cu defectiunile care se gasesc si piesele care se inlocuiesc ca sa ii ajute si pe colegii care intampina probleme similare.
                                Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF