Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la cald MB 190E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea la cald MB 190E

    Salutare si La multi ani !
    Revin si eu cu o problema destul de stresanta.
    Am un MB din 83`, 2000cc, benzina, w201, injectie mecanica, problema este ca la rece porneste instantaneu la sfert de cheie dar dupa ce merg cu el si se incalzeste motorul dupa oprire, la repornire porneste foarte greu, trebuie sa tin contactul mult circa 10 sec, electromotorul invarte bine baterie noua, bujii noi, fise verificate.
    Intradevar nu am verificat platina din delcou si imi bazaie pompa de benzina iar filtru de benzina nu cred ca a fost schimbat din 83` dar este curios de ce porneste foarte bine la rece si nu face la fel si la cald.
    Am incercat sa pornesc si direct fara sa mai astept sa isi faca presiune pompa de benzina si sa se opreasca acel bazait de la inceput si este acelasi lucru la fel de greu porneste, am incercat sa ii dau si o cheie scurta si sa revin si sa ii dau si a doua cheie in speranta ca va pornii mai repede dar degeaba pornirea este la fel de greoaie, la fel de greu merge si daca tin putin apasat pe acceleratie si ii dau la cheie nu se intampla nimic spectaculos.
    Ma pote ajuta cineva cu o informatie sau ce as putea verifica.
    Multumesc

  • #2
    La multi ani

    Schimba cele 4 ventile de injectie. Original MB sau Bosch ca. 25 Euro bucata.
    Da, curios ! S-au ieftinit mult! :-)
    Le poti schimba "la margine de strada". N-ai nevoie de service.
    Precum si cele 4 garnituri de etansare.

    Probabil ai >200.000 km la bord si ele inca n-au fost schimbate.
    Deci nu poti gresi in niciun fel.
    Ventilele vechi nu mai tin presiunea de 3 bar - benzina picura in sistemul admisie - probleme cu pornirea la cald



    Salutari Helmut

    PS. Si curata bine delcoul: Motor cald > aer cald la motor > aerul cald contine mai multa umezeala > care se depune pe stratul uleios din delcou.

    Comment


    • #3
      Multumesc mult pentru raspuns,
      Maine curat delco-ul, si o sa verific si ventilele.
      Masina are 350.000 Km si in mod sigur nu au fost schimbate niciodata, mai ales ca eu am cumparat masina de la unu care nu stia diferenta dintre un MB si o Dacie si nu a bagat nici un ban in ea niciodata.
      Te tin la curent cu ce am gasit acolo si te mai rog ceva imi poti da o informatie de unde as putea cumpara aceste piese.
      Multumesc

      Comment


      • #4
        Buna Alexandru

        Supape (ventile) de injectie:
        MB A0000785623 sau
        Bosch 0437502047

        Ele sunt montate cam in toate motorele MB cu injectie de benzina,
        le gasesti "la fiecare colt de strada", oferte sunt multe.

        Aceste supape sunt produse intotdeuna de catre Bosch.
        TE ROG NU CUMPARA ALTCEVA! Adica nu gunoiul/mizera Meyle sau Febi, de ex.
        Daca le cumperi la MB vei vedea suplimentar "steaua" pe ele si primul numar.

        Pret/bucata:
        Oficial la MB 54,57 Euro incl. 19% impozit (in Germania).
        Tot in Germania, la Taxiteile 29,75 Euro incl. 19%
        Este o oferta foarte buna.
        Uni cumpara in SUA sau GB - dar este complicat si uneori iti vinde falsuri.

        Garniturile de plastic negru le gasesti NUMAI la MB:
        A1160780873 1,73 Euro incl. 19% bucata



        Salutari Helmut

        PS. supapele se pot verifica corect NUMAI la un service Bosch.
        Sau in regim propriu cu 4 borcane de marmelada goale ... :-(

        Dar in zilele noastre NU SE MAI FACE. Prea scump.
        Se facea cand ele costau de 3 ori mai mult.

        Te rog nu le demonta, n-ai ce "verifica".
        La 350.000 km vei avea "motor nou"!

        Si daca umbli la injectie: curatenie in jurul lor, ca la o masa de operatie!



        Comment


        • #5
          Salutare!

          Parerea mea este ca nu injectoarele sunt problema ci sistemul de injectie...este dereglat.

          Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema... http://www.clubmercedes.ro/probleme-...-t12533p2.html


          Si eu am desfacut tot ce se putea la ea pana am gasit problema.


          Sistemul de injectie mecanica... http://www.clubmercedes.ro/k-jetroni...9.html?t=15389


          Spor la treaba!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            La multi ani! Garniturile acele negre se gasesc la orice magazin serios de piese auto.Numai sa stii ce sa le ceri.Costa 7 ron bucata doar pe comanda si vin in circa 2 zile.Daca ai degand sa schimbi cele patru injectoare neaparat sa schimbi si acele garnituri care se baga pe injectoare.Dar m-as mira sa fie problema ta din injectoare.Mai degraba iti este dereglata injectia ,asa cum a spus colegul mai sus.Spor la munca!
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Originally posted by pintea paul View Post
              Garniturile acele negre se gasesc la orice magazin serios de piese auto.Numai sa stii ce sa le ceri.Costa 7 ron bucata doar pe comanda si vin in circa 2 zile.
              Buna Paul, la multi ani!

              Cand am scris "NUMAI la MB" am vrut sa-i sugerez lui Alexandru sa-si noteze numarul A1160780873. Fiinca numai MB ofera comertului aceste garnituri. NU EXISTA alta sursa.

              Bineinteles ca fiecare magazin de piese auto le va comanda undeva - insa ele vin la urma urmei de la MB.

              Oamenii de la tejgheaua acelor magazine "serioase" sunt uneori tare nestiutori - in toate tarile de pe lume :-( De obicei mai tineri decat mercedesul meu :-)

              De aceea, eu imi fac intotdeauna o copie din EPC-ul online MB si evit astfel discutii inutile si livrari gresite.

              Salutari Helmut

              PS. La W123 230E -ul meu cu 390.000 km sunt injectoarele originale.
              La W201 190 1.8 le-am schimbat la 202.000 km si am avut succes 100% cu pornirea la cald.

              Dar sa asteptam pana isi curata Alexandru capacul la delcou ...

              Bineintele un control/reglaj al KE-ului n-ar fi gresit.
              Acel vestit 50+-5% la X11 sau X11/4

              Comment


              • #8
                Pentru Helmut 201.Ai putea sa explici ce inseamna valoarea care ii pe aparatul de masura?Si de exemplu la un MB W124 230E din 1989 unde as putea sa masor si eu?Multumesc.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Salutare,
                  Am luat tot forumul la verificat, multumesc mer_se280 pentru indicatii, am verificat si clapeta (talerul) de la carburator si este ok, sta centrat si etans peste tot si la cald si la rece. Am curatat capacul de la delcou, si am verificat in rest si este totul ok dar problema persista.
                  Maine dimineata desfac WUR sa vad ce gasesc pe acolo si pun si poze cu el. In schimba am gasit pe WUR o mufa cu 2 pini de plastic care nu este legata nicaieri si sincer nu stiu unde ar trebuii sa fie alimentata.
                  Voi pune poze maine cu ea si sincer daca stau sa ma gandesc mai bine nici nu prea are cum sa mearga WUR-ul fara curent , m-a spart asta de la care am luat masina, nici o mufa nu a fost conectata pe masinuta asta.
                  Multumesc si revin cu poze ale mufei

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pintea paul View Post
                    Pentru Helmut 201.Ai putea sa explici ce inseamna valoarea care ii pe aparatul de masura?Si de exemplu la un MB W124 230E din 1989 unde as putea sa masor si eu?Multumesc.
                    Buna Paul

                    Valoarea de 50% pe care o vezi, este raportul ciclic al semnalului lambda - un semnal periodic, dreptunghiular, generat de KE, care arata mecanicului ca s-a obtinut lambda=1

                    Este cea mai importanta valoare electrica a sistemului de injectie KE-Jetronic Bosch.
                    Ea trebuie sa varieze periodic cu ca. +/-10% in jurul valori exacte de 50% - la motorul cald, mergand. In acest caz lambda variaza intre 0,97 si 1,03.

                    Ea se regleaza cu "vestitul" inbus de 3 mm, de care precis ca ai auzit si unde umbla toti "specialistii" vrand sa regleze relantiul :-(

                    Acest inbus regleaza insa amestecul. Pentru lambda=1, raportul maselor de aer si benzina trebuie sa fie de 14,7:1

                    Acum asi trebui sa-ti scriu pagini intregi, deoarece banuiesc ca tu nu te-ai ocupat pana acum deloc de KE-Jetronic. Nu este nici-un repros ...

                    Pe scurt: Aparatul de masura "duty cycle" (raport ciclic) se conecteaza la bucsa rotunda cu capac rotitor X11 de pe aripa interioara stanga (contactul 2 si 3).

                    Salutari Helmut

                    PS. Daca nu va ocupati un pic de technica "arhaica" a mercedesurilor voastre - la service-urile din toata lumea veti fi pacaliti. Mai ales KE-ul! Nici la reprezentantele Mercedes tinerii mecanici se pricep. Nici in Germania! Nici la Bosch :-( :-(

                    Comment


                    • #11
                      Salutare

                      asa cum am spus am facut si poze si am verificat wur-ul, se pare ca era desstul de infundat si corodat, rezistenta din interior am masurat0o si are 27 ohm, am curatat si l-am pus la lor.
                      Problema mea este ca are mufa aceea cu doi pini, am studiat pe forum si am vazut intr-o schema ca se conecteaza la cablul black-red si brown asa ca am lehat wur-ul acolo si am masurat tensiunea este de 12 v
                      Am gasit un senzor cu 2 stuturi in care intra un vacum de la carburator si unul de la delcou rupt, am improvizat ceva sa ii pot face teste.
                      Acum se pare ca merge ceva mai bine si nu mai scoate fum dar in schimb cam la fel face , la 80 de grade opresc motorul il las 10 min si ii dau cheie si porneste la fel de greoi.
                      Nu stiu cum sa verific daca wur isi face treaba. si daca ma puteti ajuta cu urmatoarele informatii :
                      - de unde pot cumpara acest senzor in care intra cele 2 vacumuri
                      - daca stiti un service mai de doamne ajuta care sa stie sa imi regleze injectia si sa imi faca o curatare si o calibrare la carburator

                      si cel mai important ma chinuii sa incarc pozele si nu stiu cum sa le pun pe forum

                      Comment


                      • #12
                        [img]d:\dscn0656.jpg[/img]

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Neagu Alexandru View Post
                          - de unde pot cumpara acest senzor in care intra cele 2 vacumuri
                          Buna Alexandru

                          Acel "senzor" este un ventil termic care deschide la 60°C
                          Il comanzi prin intermediul unui magazin de piese auto.
                          Acela il comanda la MB.
                          A0011406260 Ventil 22,63 Euro incl. 19% impozit

                          Salutari Helmut



                          Comment


                          • #14
                            Multumesc mult pentru replay,
                            Il voi schimba si apoi voi merge la o diagnosticare, imi poti spune daca se face doar la reprezentanta sau mai sunt si la ale service-uri
                            multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Salut helmut..Nu am mai vorbit de mult in primul rand la multi ani si multa multa sanatate..am si eu o problema tot la senzorul asta, e acolo e intact pare nou dar nu are furtunasele in el si nu le gasesc deloc, chiar lipsesc...ce ma sfatuiesti sa fac?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF