Am un w201 2.0 benzina, din anul 1992. De aproximativ o luna/o luna jumatate am o problema la masina. La un moment dat mi s-a aprins martorul de la vasul de expansiune...am verificat si intradevar...nivelul era cam scazut. Imi amintesc ca in urma cu vreo 2 ani am avut aceeasi problema...intr-o vara mi s-a aprins, am completat cu putin antigel, si s-a stins. De data asta insa nu a mai functionat smecheria. Am umplut la nivel, insa martorul nu se mai stinge. Am mers de atunci asa, teoretic totul merge okay, nu am sesizat ceva dubios la mersul motorului, insa martorul e tot aprins. Asta seara insa am observat ca nivelul scazuse iar....desi nu am reusit sa identific vreo urma de antigel, sau pe sub masina, urme cum ca ar pierde pe undeva... Intrun exces de zel prostesc, am desfacut eu capacul (cu motorul relativ cald), a tasnit putin pe langa (evident)...ulterior am completat iar cu antigel, pana la nivel...insa martorul sta la fel, aprins. Voi mai merge o perioada (2-3 zile) sa vad daca imi scade iar nivelul.
De la ce ar putea fi problema? Este posibil ca senzorul sa fie dus (am incercat sa-l decuplez/recuplez insa pare blocat de vas) ? Sau exista posibilitatea sa piarda antigel prin alta parte ? Repet, nu am observat vreo urma dubioasa de scurgere sau altceva...sau poate nu am fost suficient de atent !?
Va rog, am nevoie de sfaturi/sugestii!
De la ce ar putea fi problema? Este posibil ca senzorul sa fie dus (am incercat sa-l decuplez/recuplez insa pare blocat de vas) ? Sau exista posibilitatea sa piarda antigel prin alta parte ? Repet, nu am observat vreo urma dubioasa de scurgere sau altceva...sau poate nu am fost suficient de atent !?
Va rog, am nevoie de sfaturi/sugestii!
Comment