Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

contact pornire blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutam! Entty ma bucur ca ai rezolvat problema, dar sunt foarte curios cam cat ar fi un contact luat pe serie de caroserie de la reprezentanta. Oare este posibil sa fie cu cheie identica cu cea veche? Iar in legatura cu agatatul cheii, cam toti ne gandim ca la noi nu se va intampla si asteptam... . Ce sa faci? Banii.... .
    Numai bine!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Saluty,

      Mah nu stiu unde am citit dar din cate am inteles mergi cu actele masinii la reprezentanta, si iti face cheia-butucul de pe WIN-ul masinii, original, am un prieten la reprezentanta mercedes ARAD si mi-a spus ca un contact nou nu vreau sa stiu cat este ca pic pe spate, butucul de pe seria VIN cu tot cu chei am inteles ca se invarte pe la 100 euro, nu stiu sigur, problema cu cheia blocata prietenul asta mi-a confirmat ca vin multe mertzane si mult mai noi, solutzia fiind flexul, eu deja recunosc ca-s paranoic si daca mi-as lua maine o alta masina second ia-si schimba butucul ,
      Respect si mersi.

      Comment


      • #18
        Sa nu crezi ca oamenii de la reprezentanta fac o comanda speciala la Stuttgart unde un mesterg german face contactul dupa chipul si asemanarea cheii tale. Contactul is ferm convins ca vine cu lamelele in batista si ei la aranjeaza frumos la reprezentanta sa puste dupa cheia ta.

        Comment


        • #19
          Mercedes are catalogat combinatiile care au fost alocate numarului de VIN si cheiile sau butucii sint prelucrati exact dupa original , cheiile nu se fac neaparat la Stuttgart probabil ca pentru Europa au 2-3 locatii unde sint facute , la fel se intimpla si in USA , aici o cheie dureaza 2-3 zile ,, modele noi de chei cu chip vin deja programate .

          Comment


          • #20
            Oricum la mine s-a schimbat contactul deja de vreo 2 ori, deci nu mai are relevanta VIN-ul. Acei meseriasi nu cred ca produc vreo stricaciune in contact in momentul in care schimba lamelele.

            Comment


            • #21
              Nasoala treaba cu contactul! A patit-o identic un vecin de-al meu cu W201 190D-ul sau. Nici acum nu cred ca l-a rezolvat! Nu am avut timp sa-l asist la "operatie" dar i-am povestit metoda ta!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Stiu, am vb la telefon, cum rahat nu a reusit nici acum, a bagat flexu in siguranta )), poate nu a avut timp omu .....

                PS cu flexul am schimbat azi si capetii de bara, nu am reusit nici in ruptul capului sa desfac piulita de pe bolt, se invartea nuca, cred ca erau cei originali, ), se pare ca la mercedesu meu ii place mult flexul

                Comment


                • #23
                  Salut dragi colegi,

                  Anul trecut am avut probleme cu butucul, l-am schimbat cu unul nou, si surpriza saptamana trecuta a inceput sa se blocheze si acesta, butucul nou cumparat este Febi si e praf se pare, nu ma agit momentan ca stiu toate operatiuniile de schimbare dar sigur in cel mai scurt timp voi comanda unul de la reprezentanta asta daca nu cumva unul dintre voi are o alta idee salvatoare

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by entty View Post
                    Salut dragi colegi, Anul trecut am avut probleme cu butucul, l-am schimbat cu unul nou, si surpriza saptamana trecuta a inceput sa se blocheze si acesta, butucul nou cumparat este Febi si e praf se pare, nu ma agit momentan ca stiu toate operatiuniile de schimbare dar sigur in cel mai scurt timp voi comanda unul de la reprezentanta asta daca nu cumva unul dintre voi are o alta idee salvatoare
                    Buna entty

                    Ideea salvatoare este: scoate imediat butucul care da semne de blocare!
                    Nu maine, ci astazi!

                    Poti porni motorul si sa mergi cu masina, folosind o simpla surubelnita in loc de cheie (poza nr.4).
                    Asa am facut eu.
                    La reprezentanta MB comanzi cu actele masinii un butuc care se potriveste la cheile tale.

                    Daca vrei, pentru cele 7...14 zile cat dureaza livrarea, MB iti da gratuit un butuc de imprumut. Montajul cu spita de bicicleta in forma de "U" dureaza numai un minut si il face vanzatorul la fata locului.

                    Eu mi-am comandat si o cheie noua, care bineinteles se potriveste cu celelalte.

                    Salutari Helmut











                    PS. Si numai cumpara piese Febi sau Meyle! De niciun fel!

                    Pana si MB are probleme cu calitatea - in cazul de fata, firma originala YMOS.
                    In poza nr.5 se vede in dreapta, calitatea slaba a butucului nou, original YMOS/MB.
                    In stanga cel vechi de 21 ani.
                    Last edited by helmut201; 07-07-2012, 06:50 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Multuesc de sfat, asa voi proceda

                      Comment


                      • #26
                        prea tarziu am rupt si cheia...am un butuc nou cu tot cu set de chei acum dar nu merge sa l scot pe cel vechi . . .tristete ce e de facut

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by angelo View Post
                          prea tarziu am rupt si cheia...am un butuc nou cu tot cu set de chei acum dar nu merge sa l scot pe cel vechi . . .tristete ce e de facut

                          A gata stiu. FLEXU

                          Comment


                          • #28
                            Salut tuturor. Am patit-o si eu, contact blocat. Mecanicul a demontat tot blocul contactului, nu poate sa scoata mufa cu cabluri din spate !
                            Dupa ce am citit ce s-a scris aici ma gandesc ca inainte de flex (nu pot scoate blocul contactului din bord) sa incerc sa gauresc gulerul in dreptul canalelor de deblocare ale butucului... si apoi sa incerc cu dispozitivul lui Helmut. Ce parere aveti ?

                            Comment


                            • #29
                              Ceau, nu fa prostia astam strici tot corpul contactului nu doar butucul, corpul contactului este scump!, gaureste mai bine butucul,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF