Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

contact pornire blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • contact pornire blocat

    Salut,
    Fratilor e belea mare cu aceste contacte din cate vad la modelele de mercedes, sambata ca si norocul eram in Arad la parintii mei, am vrut sa trag masina la umbra si cand sa pornesc cheia nu se invartea de loc volanul ramanand blocat drept pe siguranta, am albit la fatza am sunat un prieten sa-mi duca cheia de rezerva ca am zis ca mi s-a uzat cheia, nici cu cheia de rezerva nu a mers, vazand acestea m-am apucat de demontat bordul sa scot butucul, avand in vedere ca cheia nu se intorcea nici un pic orice deschidere cu sarmele ca si pe youtube au picat ca si secerate din mintea mea, am ajuns cu greu dupa demontarea anevoiasa a interiorului(volan jos, bloc lumini jos, ceasuri bord jos etc) sa ajung la butuc, acesta comunica cu coloana de directie printr-o tija, pe tija are un bolt ce atunci can se invarte contactul boltul intra inauntru pentru a putea scoate contactul afara(nu este boltul de blocare a volanului), am incercat sa gauresc am rupt 3 burghie singura varianta fiind flexul, dupa ce am bagat flexul pentru a elimina boltul am reusit in sfarsit sa scot contactul.
    Ok acum in delirul de nervi ce l-am avut cum dreaqu sa scot butucul cu cateii, capacul ce-l acoperea era dintr-un otel extra!, din nou faza cu sarma nu a mers deoarece contactul nu se invartea, singura modalitate de al scoate a fost sa gauresc butucul incepand de la burgie mici pana la cele de 11, binenteles capacul ce tinea butucul nu vroia sa iasa si am inceput incet cu flexul sa tai acest capac. Initial m-am speriat deoarece am crezut ca protectia volan unde intra butucul este bulita, si stiam ca costa enorm(in SUA 170 Dulars) la noi cred ca mai mult, dupa ce am dat unele telefoane (Multumesc Dan500SE, tumar, marele_alb care mi-a confirmat ca piesa scumpa este ok) am ajuns la concluzia ca-mi trebuie doar butucul nou!!! cu cheile aferente, maine imi vine butucul va dati seama ca in momentul montajului voi face mai multe poze edificatoare.
    PSS Cand simtiti ca butucul contactului da semne de oboseala schimbati-l nu va jucati!!!, va poate costa enorm un nou contact, butucul costa 100 ron nou!!! nu 1000 ron tot contactul nou.
    Attached Files

  • #2
    Salut,
    mai jos capacul butucului personalizat pe fiecare model de contact in parte, operatiune de reconditionare dupa taiere. Adeziv folosit bison aqua, capacul are scop pur decorativ si antihotz.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Nasoala intamplare!

      Sper sa remediezi situatia!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Cand simtiti ca butucul contactului da semne de oboseala schimbati-l nu va jucati!!!, va poate costa enorm un nou contact, butucul costa 100 ron nou!!! nu 1000 ron tot contactul nou.
        Bun sfat ..

        Comment


        • #5
          Inca o investitie care trebuie facuta cat de rapid si de mine ca mai agata cateodata. Acesta este simptomul de oboseala de care vorbeati?

          Comment


          • #6
            Salut,
            Man repede schimba-l, eu as invartii cheia o singura data cat sa scot butucul si atat, deabia acum seara i-am dat de cap si am pornit masina dupa 3 zile de footai, si am avut noroc cu cotatul ca a scapat intreg, am mai aflat ca butucul este piesa schimbabila la 100.000 mi km, deci atentzie!!!!!!!!!!!
            Maine voi posta piesa ce mi-a mancat nervii 3 zile si culmea nu exista scheme electrice detailiate pentru ea, deoarece este un sistem antifurt,
            Respect.

            Comment


            • #7
              Salut,

              Mai jos in poze este startup-circuit (circuitul de pornire) prezentat in unele scheme electrice, este de fapt un releu pe masa, acesta este conectat la un buton de sub bord, daca butonul este apasat la mine electromotorul nu a pornit nici cu fir tras direct de la baterie, releul este situat la mine sub coloana de directie intre o padure de fire si nu este vizibil, daca aveti simptome ca un contact bun la cursa finala de pornire nu declanseaza electromotorul poate fi de vina si acest releu de pornire, aseara tarziu am terminat de montat tot pe masina dupa ce am desfacut toate releele si 40% din instalatia electrica, cea mai urata operatie din viata mea si nu recomand la nimeni deoarece potzi buli multe, totul de la un banal butuc de cheie!!! Ganditi-va ce se putea intampla daca eram plecat in concediu, masina nici trasa nu mergea deoarece directia era blocata, fucking seet
              Attached Files
              Last edited by entty; 06-23-2011, 08:59 AM.

              Comment


              • #8
                Pot sa te intreb de unde ai cumparat butucul la acest pret? Eu ce m-am uitat pe net sare de 150-170 lei?

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Fostul proprietar a avut butucul cumparat de mult dar nu l-a schimbat, l-am sunat in disperarea ce am avut-o atunci si mi l-a dat la pretul de 100 ron nou pe Febi, in America am vazut ca este 20 dolari la noi nu m-am interesat sa intreb in magazine, m-am uitat pe siturile de specialitate si nu am vazut, si am dedus ca noh nu poate fi mai mult de 100 ron, dar din ce spui traim in Romania, dar si 170 ron nu este mult gandeste-te cat costa tot contacul daca in America este 200 dolari!!!!!!!!!! nici nu vreau sa stiu, ia-l si schimba-l pe al tau!!!!
                  Last edited by entty; 06-23-2011, 11:03 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Eu m-am uitat pe net, in magazin era sa pic jos cand mi-a zis ca e 250 lei unu febi. Trebuie sa merg la un alt depozit sa mai incerc. Nu m-ai lamurit daca acela esti simptomul de oboseala ca agata contactul?

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Acela e simptomul, agatza, nu trebuie sa agatze, trebuie sa mearga cursiv si sa simti doar cele 3 pozitii de pe contact, in interior sunt 2 bile ce aluneca pe 3 pozitii, suna la numarul asta de telefon si roaga-l pe om sa-ti aduca un Febi, l-am sunat eu si a spus ca pe Febi este 150 ron: 0722287431, nu stiu cum il cheama, este din Arad si eventual daca vrea il trimite prin curier la tine, sau il ridic eu personal si ti-l trimit prin curier, cum vrei..
                      Last edited by entty; 06-23-2011, 15:20 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Nu merita sa-l trimita prin curier ca ajung la 170 lei cat am gasit la alt magazin de piese auto. Am comandat alta firma nemteasca la 85 lei. Acuma chiar m-a prins intr-un moment in care nu-mi permit sa cheltui alti bani pt ca am alte probleme la masina care trebuie rezolvate, dar cand am vazut ce complicatii apar, prefer sa il schimb acum. Sper sa fie bun. Va tin la curent.

                        Apropo, o carcasa de contact costa 230-250 lei, nu 1000 lei. Intr-adevar tot contactul cam pe acolo ajunge, dar tu chiar daca tai carcasa poti folosi partea electrica de la contact, deci nu trebuie sa iei tot contactul.

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          Mah io sincer nu am gasit doar carcasa ci doar tot contacul, ce-i drept nici nu prea am cautat deoarece am descoperit ca asta al meu e bun, dar idea este ca atunci cand gauresti butucul potzi gaurii mai mult si sa ataci piesa de legatura dintre butuc si piesa electronica, piesa ce vine doar cu contact complect, ma bucur ca ai gasit mai ieftin, teoretic trebuie sa fie bun, si pe mine m-a prins intr-un moment total nepotrivit, luna aceasta a trebuit sa-mi platesc si licentza la faculta si itzi dai seama, costuri minime si bune,

                          Cu respect!

                          Comment


                          • #14
                            Am preluat contactul, dar nu l-am montat ca prima oara vreau sa-l fac sa fie pe aceiasi chei cu portierele. Aveti idee unde se pot gasi lamele de-alea pentru a face asta? cumnatumeu a facut asta la un MAN si a spus ca s-ar baga si la a mea sa-l faca, doar ca are nevoie de lamele. Sau sa iau lamelele din contactul vechi? Eu cred ca nu este cea mai buna varianta pentru ca alea precis au uzuri deja.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              Io zic sa nu te complici sa prelucreze cineva asa ceva, si eu m-am gandit dar nu vreau ca dupa 1 an sa patesc la fel, cum crezi,

                              Salll...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF