Salut tuturor. Sint si eu proaspatul posesor al unui mercedes 190E din 1989 cu motor de 2 l 120 CP benzina si ABS care are mai multe probleme. Masina merge nu e problema, pina acum nu m-a last in drum nicaieri dar in fine...problemele ar fi urmatoarele (si nu sint putine)
1 lipsa de putere la motor (din 120 de cai abia daca are 60 de mirtoage, fuge ca o dacie obosita) iar viteza maxima e pe undeva pe la 140-150 Km/h pt o masina care ar trebui sa prinda 190
2 ralanti instabil (variaza intre 700 si 1700 rpm) mai ales cind actionez ambreiajul frina sau directia. Citeodata cind frinez prelung cu ambreiajul calcat sta si la 3000 rpm. Cind sta la 700-800 motorul tinde sa se inece daca accelerez brusc.
3 consum de ulei (aproximativ 1 l la mia de km) mentionez ca nu scoate fum deloc decit in anotimpul rece cit timp merge cu socul tras dar scuipa uleiul pe la motor. Mentionez ca pe bord presiunea e la maxim tot timpul cit este peste 1000 rpm motorul (2,5 la vreo 700-800 rpm)
4 tacanituri metalice la motor care nu se aud in mod permanent (tacheti?)
5 frinele dezastru...citeodata prindeau doar pe cite o singura roata din fata, am completat lichidul (era cu vreo 2 mm peste nivelul minim) si parca merg ceva mai bine, cel putin rotile din fata par sa prinda in mod egal dar cele din spate tot prind mult prea slab. Valabil si pt frina de mina
6 ABS-ul merge doar cind vrea el
7 citeodata cind o pornesc (actionez starterul ) se aude un pocnet de sub capota se opreste din rotatie pt aproximativ o jumatate de secunda electromotorul si iese fum de sub capota. Motorul porneste cu toate acestea.
8 cind iau un viraj cu rotile bracate la maxim citeodata se aud niste troznituri de sub masina (de parca s-ar rupe vreun lonjeron ceva). Mentionez ca nu are deloc rugina caroseria dar pe dedesubt nu am apucat sa ma uit
9 directia are joc si la viteze mari danseaza masina pe autostrada si nu se manevreaza foarte usor avind in vedere ca e servoasistata (tot merge mai usor ca la o dacie fara servo dar nu cum stiu eu ca ar trebui sa mearga la o masina cu servo)
10 citeodata cind dau prin gropi mi se aprinde un martor galben la bord care nu are nici o inscriptie pe el...este cel din stinga celui pt nivelul lichidului de spalare a parbrizului. Din manualul masinii cu mare greutate (nu inteleg limba e in germana) am aflat ca acela ar insemna defectiune la diferentialul cu autoblocare dar nu toate modelele de masini sint echipate cu acest tip de diferential, nu am idee daca a mea are asa ceva, cred ca daca ar fi avut diferential din acela ar fi trebuit ca martorul sa aibe inscriptia ASD pe el asa cum apare in manual. Oricum daca diferentialul e totusi cu autoblocare e clar ca e defect deoarece asta iarna am vazut clar cum cu masina impotmolita se invirtea doar una din roti.
ma rog..si lista continua dar celelalte sint mai marunte...
zdrangane tobele...e prea lasata de spate incit am reusit sa pierd bara din spate cind am coborit de pe un trotuar...amortizoarele pierd lichid si are stabilitatea unei barci, acum a inceput sa imi troncane ceva si la puntea din spate...nu troncanea nimic cind am luat-o dar la cite gropi am luat cu ea prin bucuresti...etc..
As vrea si eu sa stiu cam care ar fi cauzele acestor defectiuni, cine m-ar putea ajuta sa o repar (in afara de solutia unui service autorizat mercedes unde ar fi mult prea scump),daca stiti voi vreun mecanic bun care sa nu aibe tarife exagerate si sa se priceapa la mercedesurile pe benzina si cam cit ar costa estimativ fiecare reparatie.
Va multumesc
1 lipsa de putere la motor (din 120 de cai abia daca are 60 de mirtoage, fuge ca o dacie obosita) iar viteza maxima e pe undeva pe la 140-150 Km/h pt o masina care ar trebui sa prinda 190
2 ralanti instabil (variaza intre 700 si 1700 rpm) mai ales cind actionez ambreiajul frina sau directia. Citeodata cind frinez prelung cu ambreiajul calcat sta si la 3000 rpm. Cind sta la 700-800 motorul tinde sa se inece daca accelerez brusc.
3 consum de ulei (aproximativ 1 l la mia de km) mentionez ca nu scoate fum deloc decit in anotimpul rece cit timp merge cu socul tras dar scuipa uleiul pe la motor. Mentionez ca pe bord presiunea e la maxim tot timpul cit este peste 1000 rpm motorul (2,5 la vreo 700-800 rpm)
4 tacanituri metalice la motor care nu se aud in mod permanent (tacheti?)
5 frinele dezastru...citeodata prindeau doar pe cite o singura roata din fata, am completat lichidul (era cu vreo 2 mm peste nivelul minim) si parca merg ceva mai bine, cel putin rotile din fata par sa prinda in mod egal dar cele din spate tot prind mult prea slab. Valabil si pt frina de mina
6 ABS-ul merge doar cind vrea el
7 citeodata cind o pornesc (actionez starterul ) se aude un pocnet de sub capota se opreste din rotatie pt aproximativ o jumatate de secunda electromotorul si iese fum de sub capota. Motorul porneste cu toate acestea.
8 cind iau un viraj cu rotile bracate la maxim citeodata se aud niste troznituri de sub masina (de parca s-ar rupe vreun lonjeron ceva). Mentionez ca nu are deloc rugina caroseria dar pe dedesubt nu am apucat sa ma uit
9 directia are joc si la viteze mari danseaza masina pe autostrada si nu se manevreaza foarte usor avind in vedere ca e servoasistata (tot merge mai usor ca la o dacie fara servo dar nu cum stiu eu ca ar trebui sa mearga la o masina cu servo)
10 citeodata cind dau prin gropi mi se aprinde un martor galben la bord care nu are nici o inscriptie pe el...este cel din stinga celui pt nivelul lichidului de spalare a parbrizului. Din manualul masinii cu mare greutate (nu inteleg limba e in germana) am aflat ca acela ar insemna defectiune la diferentialul cu autoblocare dar nu toate modelele de masini sint echipate cu acest tip de diferential, nu am idee daca a mea are asa ceva, cred ca daca ar fi avut diferential din acela ar fi trebuit ca martorul sa aibe inscriptia ASD pe el asa cum apare in manual. Oricum daca diferentialul e totusi cu autoblocare e clar ca e defect deoarece asta iarna am vazut clar cum cu masina impotmolita se invirtea doar una din roti.
ma rog..si lista continua dar celelalte sint mai marunte...
zdrangane tobele...e prea lasata de spate incit am reusit sa pierd bara din spate cind am coborit de pe un trotuar...amortizoarele pierd lichid si are stabilitatea unei barci, acum a inceput sa imi troncane ceva si la puntea din spate...nu troncanea nimic cind am luat-o dar la cite gropi am luat cu ea prin bucuresti...etc..
As vrea si eu sa stiu cam care ar fi cauzele acestor defectiuni, cine m-ar putea ajuta sa o repar (in afara de solutia unui service autorizat mercedes unde ar fi mult prea scump),daca stiti voi vreun mecanic bun care sa nu aibe tarife exagerate si sa se priceapa la mercedesurile pe benzina si cam cit ar costa estimativ fiecare reparatie.
Va multumesc
Comment