Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Membru incepator (diverse probleme W201 2.0 din 1989)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Membru incepator (diverse probleme W201 2.0 din 1989)

    Salut tuturor. Sint si eu proaspatul posesor al unui mercedes 190E din 1989 cu motor de 2 l 120 CP benzina si ABS care are mai multe probleme. Masina merge nu e problema, pina acum nu m-a last in drum nicaieri dar in fine...problemele ar fi urmatoarele (si nu sint putine)
    1 lipsa de putere la motor (din 120 de cai abia daca are 60 de mirtoage, fuge ca o dacie obosita) iar viteza maxima e pe undeva pe la 140-150 Km/h pt o masina care ar trebui sa prinda 190
    2 ralanti instabil (variaza intre 700 si 1700 rpm) mai ales cind actionez ambreiajul frina sau directia. Citeodata cind frinez prelung cu ambreiajul calcat sta si la 3000 rpm. Cind sta la 700-800 motorul tinde sa se inece daca accelerez brusc.
    3 consum de ulei (aproximativ 1 l la mia de km) mentionez ca nu scoate fum deloc decit in anotimpul rece cit timp merge cu socul tras dar scuipa uleiul pe la motor. Mentionez ca pe bord presiunea e la maxim tot timpul cit este peste 1000 rpm motorul (2,5 la vreo 700-800 rpm)
    4 tacanituri metalice la motor care nu se aud in mod permanent (tacheti?)
    5 frinele dezastru...citeodata prindeau doar pe cite o singura roata din fata, am completat lichidul (era cu vreo 2 mm peste nivelul minim) si parca merg ceva mai bine, cel putin rotile din fata par sa prinda in mod egal dar cele din spate tot prind mult prea slab. Valabil si pt frina de mina
    6 ABS-ul merge doar cind vrea el
    7 citeodata cind o pornesc (actionez starterul ) se aude un pocnet de sub capota se opreste din rotatie pt aproximativ o jumatate de secunda electromotorul si iese fum de sub capota. Motorul porneste cu toate acestea.
    8 cind iau un viraj cu rotile bracate la maxim citeodata se aud niste troznituri de sub masina (de parca s-ar rupe vreun lonjeron ceva). Mentionez ca nu are deloc rugina caroseria dar pe dedesubt nu am apucat sa ma uit
    9 directia are joc si la viteze mari danseaza masina pe autostrada si nu se manevreaza foarte usor avind in vedere ca e servoasistata (tot merge mai usor ca la o dacie fara servo dar nu cum stiu eu ca ar trebui sa mearga la o masina cu servo)
    10 citeodata cind dau prin gropi mi se aprinde un martor galben la bord care nu are nici o inscriptie pe el...este cel din stinga celui pt nivelul lichidului de spalare a parbrizului. Din manualul masinii cu mare greutate (nu inteleg limba e in germana) am aflat ca acela ar insemna defectiune la diferentialul cu autoblocare dar nu toate modelele de masini sint echipate cu acest tip de diferential, nu am idee daca a mea are asa ceva, cred ca daca ar fi avut diferential din acela ar fi trebuit ca martorul sa aibe inscriptia ASD pe el asa cum apare in manual. Oricum daca diferentialul e totusi cu autoblocare e clar ca e defect deoarece asta iarna am vazut clar cum cu masina impotmolita se invirtea doar una din roti.
    ma rog..si lista continua dar celelalte sint mai marunte...
    zdrangane tobele...e prea lasata de spate incit am reusit sa pierd bara din spate cind am coborit de pe un trotuar...amortizoarele pierd lichid si are stabilitatea unei barci, acum a inceput sa imi troncane ceva si la puntea din spate...nu troncanea nimic cind am luat-o dar la cite gropi am luat cu ea prin bucuresti...etc..
    As vrea si eu sa stiu cam care ar fi cauzele acestor defectiuni, cine m-ar putea ajuta sa o repar (in afara de solutia unui service autorizat mercedes unde ar fi mult prea scump),daca stiti voi vreun mecanic bun care sa nu aibe tarife exagerate si sa se priceapa la mercedesurile pe benzina si cam cit ar costa estimativ fiecare reparatie.
    Va multumesc
    Last edited by sorin_ncs; 03-10-2008, 01:01 AM.

  • #2
    cand citesc asta,parca ,in mare,e vorba de masina mea...
    bafta!
    Last edited by kryssa_rja; 03-10-2008, 01:27 AM.
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

    Comment


    • #3
      1, 2 trebuie verificata injectia de un tip meserias
      3 inseamna ca uleiul curge daca nu fumega si este pe scut
      4 probabil tachetii sunt.... daca tacane doar la pornire (si la cald si la rece) astia trebuie schimbati
      5 franele trebuiesc aerisite bine, spatele prinde doar cand apesi sanatos pe frana (masina franeaza 60% fata-40%spate) frana de mana daca are cursa lunga trebuiesc schimbati saboti.. se gasesc sub disc... si nu sunt scumpi
      6 La ABS verifici senzorii cu un multimetru si daca au continuitate (nu sunt intrerupti) verifici releul de dupa baterie (sunt 2, unu de turometru si unu de ABS-verifici care e de ABS scotand cate unu si daca unul din ele e beleaua... il schimbi cu unul second sau nou.. nu stiu pret
      7 electromotoru trebuie desfacut si verificati carbuni, rotor, stator si curatat de praful vechilor carbuni
      8 ori pivot, ori buscile la brat.... ori bucsile la bara stabilizatoare
      9 verifici capetele de bara (4) verifici ATF-ul de la servo.... si daca mai este joc inseamna ca trebuie stransa caseta... are niste suruburi... un meserias tio face
      10 nu stiu ce e cu becul... poate a "lucrat" cineva la bord; electrician; alte telescoape si poate si arcuri... si verifici articulatia spate pe un elevator, precum si tampoanele tobei.
      Daca e asa verifica si rulmenti si poate ii schimbi si filtrele... ca dupa ce spui tu...fostu proprietar si-a batut joc de masina Service nu stiu ca nu sunt din bucuresti. Bafta
      Last edited by dvlad_88; 03-10-2008, 01:24 AM.

      Comment


      • #4
        merci mult dvlad. As mai preciza urmatoarele chestii: Tacanitul se aude de obicei dupa ce ambalez puternic motorul in gol, nu neaparat la pornire, iar uleiul nu e doar pe scut..este cam peste tot pe la motor, am impresia ca iese inclusiv pe la busonul de ulei

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorin_ncs View Post
          merci mult dvlad. As mai preciza urmatoarele chestii: Tacanitul se aude de obicei dupa ce ambalez puternic motorul in gol, nu neaparat la pornire, iar uleiul nu e doar pe scut..este cam peste tot pe la motor, am impresia ca iese inclusiv pe la busonul de ulei
          Pai in cazul asta rectifici scurgerile ... garnituri simeringuri si mergi la un mecanic bun sa desfaca capacul sa vada ce e cu tachetii... dar nu prea are ce fiind hidraulici.. ar trebui schimbati. Dupa cum zici tu ca tacane dupa ce il ambalezi in gol... sunetul acela apare, din cate stiu, la cuzinetii de biela ... astia ii verifici la un mecanic si eventula ii schimbi. Dupa toate acestea schimbi filtrele si bagi ulei Valvoline pentru motoare peste 100000 de km. Daca nu curge si totusi uleiul dispare sunt simeringurile la supape.. care sunt destul de ieftine. Cam asta cred eu si asa as proceda . In legatura relanti-ul nu pot zice mai multe. Sa mentionezi daca are GPL. Bafta

          Comment


          • #6
            Da-mi un semn de viatza cind ai timp, sa-mi arunc un ochi. Nu te costa nimic. Ar fi prea mult de scris, am mai scris o data pe undeva, si nu am timp.

            Comment


            • #7
              Originally posted by doktor4carz View Post
              Da-mi un semn de viatza cind ai timp, sa-mi arunc un ochi. Nu te costa nimic. Ar fi prea mult de scris, am mai scris o data pe undeva, si nu am timp.
              Uite ca apare si un mecanic priceput Bafta

              Comment


              • #8
                sper ca macar nu ai dat multi bani pe el la starea in care este. cat te-a costat daca nu sunt prea indiscret?
                pune si niste poze sa vedem daca te-a furat peisaju cand ai vazut-o prima data..

                Comment


                • #9
                  Nu are GPL si nici nu prea cred ca vreau sa ii pun, sa aibe ea acolo un consum rezonabil ca mercedes cu GPL mie imi suna ca si cum i-ai pune Monalisei ochelari de soare. Vor veni si fotografii dar deocamdata nu am.

                  Comment


                  • #10
                    Va salut domnii mei! Crede-ma ca o sa-i pui GPL!!! Ce spui tu acolo ai ceva de furca cu ea, pune poze sa o vedem si noi mai ales Kryssa-rja , daca pune DOK mana asta inseamna inca un Mercedes in stare buna pe strazile din Bucuresti, sa vii cu ea la intalniri.
                    Toate cele bune!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Andreas View Post
                      Va salut domnii mei! Crede-ma ca o sa-i pui GPL!!! Ce spui tu acolo ai ceva de furca cu ea, pune poze sa o vedem si noi mai ales Kryssa-rja , daca pune DOK mana asta inseamna inca un Mercedes in stare buna pe strazile din Bucuresti, sa vii cu ea la intalniri.
                      Toate cele bune!
                      eu am vazut-o deja,dar erau foarte neclare pozele,asa ca astept alaturi de voi altele,sau intalnirea la care cineva a promis ca vine ..
                      “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                      Comment


                      • #12
                        Pina la urma am inteles ca masina mea e pe injectie. Daca bine am priceput eu cica ar fi existat w201 pe carburator. Este adevarat? Care erau acelea? Cumva cele fara turometru si fara indicator al consumului instantaneu? pina in ce an s-au fabricat? As putea sa modific si eu masina mea incit sa o fac pe carburator? Stromberg din cite am inteles de pe forum. Ar fi ceva prebleme cu actele, stiu si eu euro/non-euro...ceva de genul. Si ar mai functiona in acest caz turometrul si indicatorul de consum instantaneu?

                        Comment


                        • #13
                          colega,ai zis ca postezi foto cu ea..
                          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sorin_ncs View Post
                            merci mult dvlad. As mai preciza urmatoarele chestii: Tacanitul se aude de obicei dupa ce ambalez puternic motorul in gol, nu neaparat la pornire, iar uleiul nu e doar pe scut..este cam peste tot pe la motor, am impresia ca iese inclusiv pe la busonul de ulei
                            aceeasi problema am avut-o si eu cu tacanitul.....o turam in gol si cand se detura tacanea de parca era diesel....am fost la mecanic si era intinzatorul lantului putin deplasat.....l-a pus la locul lui si de atunci merge ceas.....era o chestie de reglaj...bafta

                            Comment


                            • #15
                              Cu becul m-am lamurit ce e. E martorul pentru avarie la ABS (nu la ASD) cum presupuneam ceva mai devreme. Se pare ca cineva a "lucrat" la bord si nu l-a mai pus in locul corespunzator (l-a pus in stinga martorului pentru nivelul lichidului de spalat parbrizul in loc sa il puna in dreapta acestuia). De cite ori iau o groapa se aprinde si din clipa aceea nu-mi mai fuctioneaza ABS-ul, decit dupa ce repornesc motorul (seamana al dreaq cu windowsul masina asta din cite vad eu ). Deci m-am lamurit cu ocazia asta si cu faptul ca NU am diferential cu autoblocare. Masina mea are deci diferential normal. Cu restul de probleme tot va trebui sa o vada doktorul.
                              De fapt pe mine nu prea ma intereseaza ABS-ul oricum. Putea sa nu aiba, nu am nevoie de el. Dar un diferential cu autoblocare era foarte bine daca avea. Si as mai fi vrut sa fie pe carburator, nu pe injectie. Am fost simbata trecuta la test drive si mi-a reglat doktorul ralantiul. Statea super misto la 700-800 rpm. A mai remarcat si ca una din bujii nu era strinsa dar pentru ca nimeni nu avea o cheie de bujii am mers pina acasa cu ea tot asa. De fapt in drum spre casa am trecut pe la "sediul" clubului pasionatilor de Oltcit si le-am cerut imprumut o cheie de bujii. Le-am strins pe toate si de atunci iar sta cam la 1500 rpm ralantiul. Pierderea de putere prin faptul ca nu era strinsa bujia se pare ca a fost oricum neglijabila, tot la fel merge si dupa ce am strins-o
                              Am schimbat si stergatorul ieri (am gasit destul de greu dimensiunea potrivita la o benzinarie) pentru ca era deja uzata lama de cauciuc a celui vechi si nu mai stergea bine. In plus de asta la stergatorul vechi iesise la un moment dat o lamela din aceea de otel in afara si zgiriase geamul.(asa am cumparat masina). Ma intereseaza daca se poate cumva repara geamul, la o firma specializata de parbrize auto mi-au spus ca nu si ca trebuie neaparat inlocuit. Chiar nu se poate slefui cumva zgirietura? A mai fumegat si azi o data la pornire.
                              Last edited by sorin_ncs; 03-20-2008, 04:41 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF