Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Adamache View Post
    miam schimbat corpul cu clapeta cu totul si tot asa se comporta masina..pornire f grea la cald, relanti instabil...nu mai am nicio idee ce sai mai fac...
    Oscilatiile la relanti apar cand motorul trage aer fals sau ii foarte uzat potentiometrul de pe injectie cel in care intra mufa cu trei pini(parerea mea).Trebuie luat prin eliminare.Si cu pornirea foarte grea la cald iarasi benzina multa in raport cu aerul.Sper sa mai intervina si alti colegi care stiu mai multe,sa rezolvam problema asta.Succes.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #47
      da ai dreptate, benzina multa...miroase f puternic a gaze pe langa masina in plus am descorerit ca porneste mai repede daca ii opresc benzina in timp ce dau la automat, o opresc din comutatorul din care schimbi pe gaz, il dau la 0 ))...si tot cat un bugatti veyron consuma, 30 % )...de unde ii dau mai putina benzina? ))...merci mult paul pt raspunsuri si atentie

      Comment


      • #48
        Originally posted by Adamache View Post
        da ai dreptate, benzina multa...miroase f puternic a gaze pe langa masina in plus am descorerit ca porneste mai repede daca ii opresc benzina in timp ce dau la automat, o opresc din comutatorul din care schimbi pe gaz, il dau la 0 ))...si tot cat un bugatti veyron consuma, 30 % )...de unde ii dau mai putina benzina? ))...merci mult paul pt raspunsuri si atentie
        In primul rand motorul trebuie facut sa mearga foarte bine pe benzina , dupa aceea discutam de GPL .
        In cazul pornirilor greoaie + consum foarte mare de benzina , trebuie verificat in ordinea urmatoare :
        1-filtrele de benzina + filtrul de aer .
        2-bujiile - uzate sau nu este tipul indicat de fabrica .
        3-delco dereglat sau uzat + avans dereglat .
        4-blocarea regulatorului de presiune ; vezi topicul de la K jetronic .
        5-injectorul de pornire la rece decalibrat sau defect .
        6-injectoarele in ansamblul lor .
        Dupa aceea ne "repezim " cu cheia Allen ( celebrul imbus de 3 ) .

        Comment


        • #49
          unde este localizat WUR-ul nu-l gasesc deloc

          Comment


          • #50
            Regulatorul de presiune ii prins de injectie si are trei conducte si la un capat intra un furtun de vacum.Regulatorul seamana cu un butoias.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #51
              am vazut altfel de WUR in topicul k-jetronic ...ok probabil asta nu e bun ca lam pus tot pe al meu pe injectia nou cumparata...poate sa-mi spuna si mie cineva care e pozitia corecta a platanului..? am vazut multe injectii niciuna la fel, inclinat, paralel cu solul, f jos, f sus...el trebuie sa se opreasca in tija de sus in acel cauciuc sau in altceva?

              Comment


              • #52
                poate sa-mi spuna si mie cineva care e pozitia corecta a platanului..? am vazut multe injectii niciuna la fel, inclinat, paralel cu solul, f jos, f sus...el trebuie sa se opreasca in tija de sus in acel cauciuc sau in altceva?[/QUOTE]

                Piesa de care te interesezi se numeste Airflow Sensor - Senzorul pentru debit aer . Discul , din cate vad in poza , trebuie sa se sprijine de acel tampon de cauciuc si sa fie perfect centrat . Controleaza cu o foita de ziar distanta dintre marginile discului si corpul de aluminiu al senzorului .

                Comment


                • #53
                  Originally posted by nstoe View Post
                  poate sa-mi spuna si mie cineva care e pozitia corecta a platanului..? am vazut multe injectii niciuna la fel, inclinat, paralel cu solul, f jos, f sus...el trebuie sa se opreasca in tija de sus in acel cauciuc sau in altceva?
                  Piesa de care te interesezi se numeste Airflow Sensor - Senzorul pentru debit aer . Discul , din cate vad in poza , trebuie sa se sprijine de acel tampon de cauciuc si sa fie perfect centrat . Controleaza cu o foita de ziar distanta dintre marginile discului si corpul de aluminiu al senzorului .

                  [/QUOTE]

                  La mine de exemplu distanta dintre disc si tampon este de aprox. 3-4 mm.Si daca as vrea sa-l reglez sa atinga acel tampon unde ar trebui sa mesteresc?Sa invart cu imbusul de trei pana ajunge la tampon?Intreb asta ca la mine acul economizator imi sta pe la jumatate cu motorul pornit,si banuiesc ca injectia este de vina.Multumesc.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #54
                    nu umbla la disc te sfatuiesc eu am facuto si acum sunt pieton de atunci ...am 2 injectii acum dar la niciuna discul nu atinge tamponul ala de cauciuc se opreste mult mai jos in peretii gaurii...la una lam desfacut lam centrat aproape perfect sa ridicat dar tot nu ajunge sa atinga cauciocul ala...si bineinteles masina nu a mai pornit...)...oricum nimeni nu stie care e pozitia normala a discului si daca trebuie sa se opreasca in cauciucul ala... oricum nu e prea complicat toata chestia e din clapeta, pe langa aer eu cred ca regleaza si debitul de benzina in functie de pozitia ei si bineinteles ca masina nare cum sa mearga ok daca discul nu mai are pozitia lui corecta si initiala...un reglaj corect al discului cred ca rezolva cel putin cateva probleme ..eu la fost la vreo 2 mecanici prin oras si habar n-aveau de reglaje la jetronicul asta ...tre sa fie un batran priceput care sa mai confruntat si stie cum sta treaba cu astea dar de unde sal iei?

                    Comment


                    • #55
                      ce rol are ce am marcat eu cu rosu swichul ala stie cineva?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Adamache View Post
                        ce rol are ce am marcat eu cu rosu swichul ala stie cineva?
                        Cauta la rubrica pentru W124 pagina 34.Succes.
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #57
                          Salut Adamache,microintrerupatorul din capatul parghiei de acceleratie indica calculatorului injectiei,ca masina a intrat in starea de relanti,si asa calculatorul face reglajul economie,amestecul se face in cel mai economic mod,oricum stai lin ca nu de la el ti se trage tie buba....,vad ca esti din Buzau,ar trebui sa incerci sa pornesti masina,si daca esti disponibil sa te deplasezi pana mai aproape de Ploiesti si anume la BOLDESTI SCAIENI,la statia ITP din Boldesti,e pe dreapta in sensul de mers spre Valenii de munte,Cheia...
                          Iti spun ca omul e foarte competent,si mie mi-a reglaat injectia si acum masina merge mai bine,mai rotund,consuma mai putin...E seful sectie de ITP de acolo,iti face reglajul cu analizatorul de gaze,totul ca la carte,e foarte pasionat de modelul asta a avut si el pe benzina vreo 3...Face totul mai mult din pasiune,deci nu te astepta sa iti ia piele de pe tine(de ex mie anul trecut mi-a luat 1mil,si a venit o data la mine aksa de mi-a reglat-o sa o pot duce la el la ITP si apoi a reglat-o acolo bn...nu cred ca e enorm,bine pe tine te va costa benzina pana la Ploiesti,ca nu cred ca o sa aiba el timp sa vina la Buzau,nu stiu vorbiti)

                          Se numeste ADI,tel 0745017727,daca suni ii spui ca suni din partea lui Sorin cu 124,din Ploiesti de la Rafinaria Astra

                          Bafta multa in rezolvarea problemei

                          Comment


                          • #58
                            Distanta dintre capul surubului montat pe disc si tamponul de cauciuc este fix 4 mm , masurat de mine . Discul trebuie sa fie centrat in asa fel incat sa nu atinga marginile "clopotului " de aluminiu . Daca o foita de ziar obisnuit , impaturita in doua, este retinuta intre disc si "clopot" , atunci discul este centrat .

                            In cazul in care presiunea de control este scazuta , aerul aspirat de motor poate devia discul . Acest lucru duce la pistonul de control , deschide o fanta de masurare alocand motorului mai multa benzina .
                            In cazul in care controlul presiunii este mare , aerul aspirat de motor nu poate devia discul iar ca rezultat motorul primeste mai putin aer .

                            In nici un caz nu se va umbla la surubul cap imbus de 3 pentru a modifica pozitia discului .

                            Mai multi colegi pe alte thread-uri au explicat clar ca un reglaj corect al injectiei , fie ea mecanica sau asistata electronic , se face acolo unde exista aparatura de masura si control .

                            sorinvuta : multumim pentru informatie !.

                            PS : nu inteleg cum s-a putut modifica pozitia discului din moment ce in interior exista o contra greutate care determina aceasta pozitie .

                            Comment


                            • #59
                              merci tare mult sorin am sa-l contactez pe acest om poate mi-o regleaza si mie...ii dau si 2-3 daca zici ca face minuni ...daca nici acum no rezolv m-am decis ma duc sa traduc manualul de reparatii ca am vazut ca se gaseste numai in engleza si ma fac mecanic de ke-jetronic imi deschid un service si va astept pe la mine pe toti...merci pt informatie

                              Comment


                              • #60
                                Buna seara

                                Teorie: Aerul aspirat de motor impinge discul (4) in jos si prin pirghia (1) este antrenat pistonul de control (2) care regleaza debitul de benzina.

                                Practic: Daca discul sta prea sus in pozitia de origina, motorul nu porneste.
                                Reglajul corect al discului are o mare influenta, printre altele si la pornirea motorului cald.

                                CONTROLUL pozitiei de origina a discului (motorul oprit):



                                1. Este nevoie de presiune pe benzina. Porneste deci pentru scurt timp pompa de benzina.
                                2. Misca discul in jos. Pe tot parcursul trebuie sa simti o rezistenta constanta.
                                3. Misca discul repede in sus: nu simti nici o rezistenta, deoarece pirghia pierde contactul cu pistonul amortizat.
                                4. La o miscare lenta in sus, pistonul urmeaza pirghiei.



                                5. Marginea superioara a discului trbuie sa corespunda cu cea a portiuni conice (vezi desenul incercuit). Aceasta pozitie a discului sa nu depaseasca 0,2 mm in sus!
                                6. Control final: misca discul in jos. Dupa 1-2 mm simti o mica rezistenta (pistonul).



                                REGLAJUL pozitiei discului: cu ajutorul dornului (vezi sageata).
                                Discul prea sus - dornul in jos.
                                Sensul invers este foarte complicat - tot sistemul trebuie demontat

                                Inbusul de 3 mm NU ESTE prevazut pentru acest reglaj!

                                Toate bune Helmut

                                Din pacate pozele mele nu pot fi marite in acest forum.
                                Daca exista interes, voi cauta o solutie.
                                Last edited by helmut201; 08-22-2011, 01:15 AM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF