Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai porneste deloc:(

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc baietilor de pe forum care au venit sa imi repare masina.Pentru cine nu stie,a fost nevoie de un reglaj la injectie si capacu delcou schimbat.
    Noul verdict : motorul functioneaza..dar lantul e slabit(si trancane la turatii mici) .urmeaza sa ii schimb uleiul..pt cel pe care il am e plin cu benzina.

    Comment


    • #17
      Am schimbat uleiul...acum pompa de ulei baga presiune..si intinzatoru tine lantu bine..asadar nu mai trancane..so far so good

      Comment


      • #18
        Am revenit cu alte simptome (am pus alt capac delcou in stare mai buna),porneste la sfert chiar si cu bateria mai slaba , dar cand o accelerez tremura motoru si nu prea are forta( scoate fum negru + rateuri de rigoare).Se poate sa fie injectoarele pt un motor mai mare si sa imi dea prea multa benzina?

        Am schimbat cam tot ce se poate schimba la ea..(fise,bujii,capac delcou,injectoare,pompa injectie)

        Comment


        • #19
          Salut! Rateurile unde le ai?Injectoarele de pe ce motor sunt?
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #20
            Salut...da rateuri pe evacuare.Injectoarele le-am cumparat de la dezmembrari,si tipu le luase de pe un motor de 2.0 ,cand le-am luat am verificat seriile cu alea care le aveam eu si se potriveau.Maine pun un capac de delcou nou si o sa desfac si injectoarele sa ma uit pe ele...sa fiu sigur. ( nu stiu daca are relevanta , dar injectoarele vechi erau de culoarea cuprului iar astea care le-am pus sunt argintii)

            Comment


            • #21
              Salut! II clar ca tu ai un amestec bogat .Incearca sa-ti refaci amestecul cu un analizor de gaze,si pe urma vezi cum merge masina.Stimati colegi incercati sa NU mai umblati cu imbusul de 3 la amestec asa dupa ureche ca o sa va creasca consumul si tot nu o sa mearga masina bine!
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #22
                Salut..prin analizator de gaze te referi la sonda Lambda? Eu am fost nevoit sa umblu la reglajul cu inbusu' pentru ca am luat-o deja umblata si trebuie reglata.Momentan nu am de unde sa iau piese sa vad exact ce mai poate fi defect.

                Comment


                • #23
                  Salut! Mergi cu masina la un service care are un analizor de gaze sau la o firma care monteaza GPL si ii rogi sa te lase sa-ti reglezi motorul folosindu-te de aparatul lor.Eu asa am procedat.Succes!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by pintea_eddy View Post
                    Salut..prin analizator de gaze te referi la sonda Lambda? Eu am fost nevoit sa umblu la reglajul cu inbusu' pentru ca am luat-o deja umblata si trebuie reglata.Momentan nu am de unde sa iau piese sa vad exact ce mai poate fi defect.
                    O varianta de analizor CO

                    Last edited by nstoe; 01-28-2011, 12:05 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Salut..se pare ca problema era cauzata de injectoare..am pus astazi 4 injectoare bune seria 0 437 502 047 ..si motorul merge bine..are putere nu da rateuri..zici ca e alta masina.
                      Cand am cumparat injectoare tipul mi-a spus ca sunt de pe motor de 2000 si le-am luat chiar daca seria nu se potrivea in intregime .Seria de pe injectoarele mele e 0 437 502 010 ,si dupa o cautare pe internet..am gasit informatii cum ca cele cu seria 0 437 502 010 sunt o varianta mai noua si mai buna a injectoarelor cu seria 0437 502 047(cele care imi trebuiesc mie acum) . Asa ca maine ma duc la dezmembrari sa vad de ce capacitate are motorul de pe care am luat injectoarele.Vreau sa verific asta pentru ca am observat ca seria apare la injectoare pentru motoare de pana la 4.5 , si poate tipu de la dezmembrari a vazut gresit.

                      Comment


                      • #26
                        salut baieti...revin cu alte noutati,dupa ce am pus alt set de injectoare (al 3-lea set) masina a mers...dar doar pentru 10km dupa care nu mai raspundea la acceleratie (statea la relanti cei drept)..am scos rezervoru ,si am constatat k sita dinauntru era plina cu nisip ,si uleiuri negre..am spalat-o.si e k noua..Dupa care am pus inapoi furtunu' de tur care iese din rezervor intr-un bidon si am pus benzina in rezervor (4L) ,intrebarea mea este,Ce debit ar trebui sa aiba benzina knd coboara pe furtunu care intra in pompa?..pentru ca mie mi se pare cam lent si insuficient pentru pompa.

                        mersi.

                        Comment


                        • #27
                          Benzina din rezervor merge prin cadere spre pompa de benzina, cu cat ai mai multa benzina in rezervor cu atat ii si debitul mai mare pana la pompa.Pompa mai departe duce benzina cu o presiune de cativa bari.Si totusi 4L....
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #28
                            Salut,ma gandeam ca poate mai e ceva infundat..dar m-ai lamurit.Cand ai spus 4L te-ai referit ca e prea putin nu?...
                            Am schimbat filtru de benzina,si la iesire sunt 2 shaibe de cupru cred,oricat le-as strange tot apare un firicel de benzina iesind pe langa ele..aveti vreo idee unde gasesc altele..sau sa le fac ceva fi mai etanse?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by pintea_eddy View Post
                              Salut,ma gandeam ca poate mai e ceva infundat..dar m-ai lamurit.Cand ai spus 4L te-ai referit ca e prea putin nu?...
                              Am schimbat filtru de benzina,si la iesire sunt 2 shaibe de cupru cred,oricat le-as strange tot apare un firicel de benzina iesind pe langa ele..aveti vreo idee unde gasesc altele..sau sa le fac ceva fi mai etanse?
                              Salut Eddy, saibele au fost noi? Daca nu, pune-le pe o sarma si tine-le la flacara pana se inrosesc, apoi le bagi repede in apa rece. Cuprul asa se decaleste, saibele vor fi mai moi si vor etansa mai bine.
                              Numai bine!
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #30
                                Salut! Daca ai cumparat filtru nou de benzina,trebuia sa ai si saibe noi ,asa se vinde filtrul.La mine asa a fost.Succes.
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF