Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea W201 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Revin cu un sfat care sper sa duca spre o rezolvare.Am crezut ca poate fi de la multe chestii dar spre marea mea mirare .. am rezolvat`o simplu rau . Iei un imbus de 3 sau 4 si dupa preferinta dai capacu ala negru unde bagi filtru de aer(nu stiu cum se numeste) sau dak imbusul este destul de lung reusesti si fara sa`l dai jos,acest capac avand o gaura mica, incerci sa reglezi putin de acolo.Eu din cat am inteles de acolo reglezi relantiul.Nu stiu dak este la cald sau rece dar la mine o ia bine,observand o schimbare radicala la acest capitol.Puteti incerca.Insa nu garantez ca si la voi merge.La mine pot spune cu mana pe inima ca sunt mandru de babe`ul meu . Cu respect fata de colegi de pe forum !

    Comment


    • #32
      Dap de acolo se regleaza volumul de aer si benzina care intra in motor..de fapt reglezi "jocul" clapetei de aer,si am citit undeva ca trebuie facut cu filtru de aer montat.Scrie in manualul masinii ca relantiul este reglat automat de "calculatorul" masinii..undeva la 800 RPM

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF