Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea W201 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai daca filtrul ala nu o fi fost schimbat niciodata la viata lui nu crezi ca ar fi cazul sa il schimbi ?

    Comment


    • #17
      Dar de relanti ce poti sa imi spui? acum am fost la masina si am observat k pe galeria de admisie,e o "mufa" pentru un furtunas,fara nici un furtun,poate trage aer fals pe akolo nuh? e pe galeria care duce la pistonul dinspre masina

      Comment


      • #18
        Dar care este treaba cu relantiul? Este mare sau este mic relantiul?
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #19
          E prea mic...am dat pompa de benzina jos si filtru si inca o chestie care era impreuna cu ele... am pus 12v la bornele pompei si nu pare sa aiba asa mare putere..e din cauza k am testat-o cu aer? ... in legatura cu filtru..nu este nici o metoda prin care l-as putea curata?

          Comment


          • #20
            Poti incerca dar nu cred ca vei obtine rezultate remarcabile : sa il cuplezi invers la pompa de benzina si sa treci niste benzina prin el in sens invers ,posibil ca o parte din gunoaiele adunate in el sa le elimine astfel dar totodata e posibil sa nu rezolvi nimic adica daca tragi linie si aduni la sfarsit = carpeala ,cel mai sfant e un filtru nou

            Comment


            • #21
              Am cuplat-o invers si pare sa aiba un fel de supapa...am suflat si "bucal" ...si daca suflu pe sensul invers se blocheaza ca un "ventil" ... o sa fac o "modificare" si anume sa scot cumva din instalatie filtrul de benzina si sa alimentez pompa ditr-un bidon..sa vad dak de la filtru nu mi baga destul debit...

              Comment


              • #22
                Din cultura mea generala pot sa-ti spun ca sunt doua filtre de benzina:cel mare de langa pompa de benzina si acumulatorul de presiune( "chestia"de care ziceai tu)si mai este unul mic care se prinde de corpul injectiei si la capatul celalalt se prinde furtunul tur de la pompa.Poti sa iti masori presiunea pompei de benzina,in capul injectiei,daca ai 5,5 bari cu motorul pornit inseamna ca pompa iti este buna si filtrul la fel.Succes
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #23
                  azi am montat tot inapoi...am curatat toate conductele prin care se poate "sufla"...porneste,sta la relanti,dak incerc sa o accelerez face k si cum nu ar primi benzina,ci doar prea mult aer..si dupa cateva minute de stat asa la relanti...clapeta de la admisie aer..cea de langa distribuitor incepe sa trepideze foarte mult...ma refer cursa intreaga de de sus pana jos..si rapid...mai sta putin turata..iar dupa se opreste complet..si dak incerc sa o pornesc nu mai porneste...
                  in timp ce masina mergea..am desfacut usor conductele de la tur,retur,conductele kre duc la injectoare..si ajunge benzina pe ele..

                  Comment


                  • #24
                    Revin cu aceiash problema ! PORNIRE GREA SI LA RECE SI LA CALD numai ca la cald o ia putin mai repede dar imi scade turatia pana la 500 dupa care urca pe la 800 sau 900. Mentionez ca filtru de benzina si aer sunt noi!De la ce poate sa fie ? Multumesc pentru cei ce vor putea sa-mi de-a detalii !

                    Comment


                    • #25
                      Am verificat putin injectia si din cauza ei este cel putin la mine.Nu v-as indruma sa umblatzi singuri la ea ca eu cred ca am nenorocit ceva pe acolo Dar imi porneste la sfert de cheie :P o sa incerc sa o duc pe la un mecanic sa o vada sa vedem ce imi poate spune ! Deci .. la mine e problema rezolvata!

                      Comment


                      • #26
                        de la injectie , care parte?

                        Comment


                        • #27
                          am desfacut injectoarele .. de fapt nu injectoarele .. de fapt nici nu stiu ce am desfacut(tevile alea prin care trece benzina) ) si am constatat ca 2 din ele erau infundate ..am incercat sa le curat putin iar acum imi merge destul de bine.Relantiul este mai mare si nu mai scade pana la 500 sau sub 500. Sambata vreau sa desfac si injectoarele cele care merg la pistoane sa le curat .. De fapt desfac toate tevile alea si ce mai e pe acolo .Sper sa nu distrug tot.Daca are cineva detalii despre ce ar trebui sa fac si ce nu .. astept raspunsuri :P.Oricum eu sambata sau duminica revin si postez ce am rezolvat sau ce am stricat )

                          Comment


                          • #28
                            in mare parte..dak ai grija..nu strici nimic,e o operatiune simpla scoaterea lor.Eu le-am scos pe ale mele,si erau cam infundate.

                            Comment


                            • #29
                              Le`am scos .. intradevar e treaba simpla numai ca tre sa fii atent cand le pui inapoi :P sa potrivesti siguranta aia sau ce e bine acolo sa nu iti sufle benzina . Ca eu prima data cand le`am desfacut nu o prinsesem bine si imi sufla benzina,Imi mirosea sub capota si in masina de inebuneai dar acum este ok . Nu mai sufla.Dar in schimb tot nu vrea sa porneasca fara acceleratie.O sa incerc sa schimb si fisele de la bujii sa vedem si dupa ce imbunatatiri aduce Ne auzim pe cand le schimb daca pana atunci nu vine nimeni cu detalii despre care ar putea fi cauza porniri grele ! Va salut si mult respect

                              Comment


                              • #30
                                Eu am avut bujii Bosch, si aveam aceasi problema. Acum am pus NGK si pleaca la prima cheie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF