Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme fierbere motor

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sudeaza-l, prietene... dar daca futezi si pompa de apa de la dezechilibru, sa nu vii sa plingi pe aici... N-ai bani de unul nou, ori ii faci, ori s-a inventat sehash-ul... viscocupla nu e specie pe cale de disparitzie.

    Comment


    • #17
      vasco

      Originally posted by dan12101983 View Post
      Paunionutz,zi-mi te rog si mie ce fel de sudura ai folosit la vascocuplaj?Trebuie sa-l sudez si eu(solutie temporara momentan pana o sa iau unul nou)pentru ca a pierdut uleiul din el si face un carait infernal de la rulmentul interior.As vrea sa-l sudez sa nu ma trezesc cu elicea in radiator si sa nu imi mai creasca temperatura asa rau!Daca stiti cumva un loc prin Bucuresti unde as putea sa-l sudez,v-as ramane indatorat!
      Aceeasi problema o am si eu si l-am lipit cu poxilina pt metal si merge. Problema e, din cate am inteles, ca nu mai ai arderea cum trebuie, ca temperatura nu iti mai sare de 80. Nu recomand, dar in caz de urgenta e ok.
      Searching for something to learn ...

      Comment


      • #18
        intrebari

        Originally posted by doktor4carz View Post
        Sudeaza-l, prietene... dar daca futezi si pompa de apa de la dezechilibru, sa nu vii sa plingi pe aici... N-ai bani de unul nou, ori ii faci, ori s-a inventat sehash-ul... viscocupla nu e specie pe cale de disparitzie.
        Salutare dok, am vazut ca nu prea vorbesti din auzite sau in necunostinta de cauza si as vrea daca ai idee sa-mi spui cum se face resetarea calculatorului la W201 si de unde pot lua o vascocupla sh ca o caut de un an (probabil nu am cautat suficient)

        Multumiri anticipate!
        Searching for something to learn ...

        Comment


        • #19
          Daca sta la 80-85 poti sa stai linistit ca e absolut ok. Problema se pune cand regimul de lucru e pe la 50 de grade. Atunci in timp apar uzuri mai pronuntate.
          Nu stiu exact cum e la 190 dar eu am facut o tziganie la W202 pentru ca vascocuplajul meu e cam dus. Nu ma laud si nu recomand dar acum apa nu mai urca si nici nu descentrez pompa de apa. Exact la baza paletei, mai exact in orificiul dintre vascocuplaj (piesa in sine) si ax am prins o sarma. Cu cate un capat in fiecare mana am trecut-o pe sub ax si am tras binisor de ea sa intre cat mai adanc in locasul respectiv. Am trecut-o de mai multe ori tragand de fiecare data tare dar cu simt, de sarma. La final am prins-o ca pe orice sarma si am rasucit-o cu patentul. E provizoriu pana cumpar un vascocuplaj.
          Avantaj: paleta nu se mai invarte bleaga si regimul de lucru e relativ ok pentru ca tine temperatura. Dezavantaj: pe termen lung probabil ca se va roade plasticul paletei acolo unde intra in contact cu sarma. O data uzat se va invarti iar aiurea. Ideea e ca pana atunci intentionez sa schimb vasco.

          Nu-s mandru de ce am facut dar asa am rezolvat eu simplu treaba...am tratat-o cu sarma.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru raspunsuri!Si eu am sunat la o gramada de sh-uri si degeaba!Si bani de unul nou,poate mai tarziu.E o idee buna si cu poxilina si cu sarma,dar s-ar putea oare sa sara elicea din rulmentul vascului si sa faca buba la radiator?La mine ari si o tara de joc in rulmentul ala...Daca as stii ca nu sare de-acolo,as baga sarma si la revedere..Multam inca o data,baieti!
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #21
              Poxilina nu sare garantat ! Nici la turatii mari, asa il am eu. Doar sa-l lasi vreo 15 min sa se intareasca cum trebuie.
              Searching for something to learn ...

              Comment


              • #22
                Multumesc,Crryco!Eu ma gandeam sa nu sara vascul din piulita aia cu care e prins pe axul pompei de apa,dar sa speram ca nu face asa ceva.
                W124 E220 din 95

                Comment


                • #23
                  Originally posted by crryco View Post
                  Salutare dok, am vazut ca nu prea vorbesti din auzite sau in necunostinta de cauza si as vrea daca ai idee sa-mi spui cum se face resetarea calculatorului la W201 si de unde pot lua o vascocupla sh ca o caut de un an (probabil nu am cautat suficient)

                  Multumiri anticipate!
                  Asta nu avea ce cauta pe topic... era o chestiune de discutat pe privat, nu-i asha ?

                  Iar restul lumii... terminatzi-ca cu tziganiile de doi lei. Problema se rezolva prin reparatzie, nu cu sirma de Buzau. Revenitzi-va in simtziri... poxilina, auzi... da' de pus osul la treaba, facut bani si achizitzie ce se mai aude ?

                  Comment


                  • #24
                    Doc,e vorba doar de urgenta majora.Sincer sa fiu,orice idee e binevenita,ca eu stiu cum e sa stai la coada la Intercontinental cu apa la 120 de grade si sa n-ai unde sa tragi pe dreapta ca,de,e aglomerat..Cred ca toti care avem probleme cu rahatu asta de vasc realizam ca cel mai bine se potriveste unul nou..Sincer sa fiu,mai bine o tziganie si sa vad dracu apa aia in limite normale,decat sa aud cum ii bat tachetii la 120 de grade cand o pornesti.
                    Daca auzi de vreun vasc la sh,te rog din suflet,da-mi un semn,si iti promit(pe lumina ochilor mei sticlosi)ca bem un Jack impreuna!S-auzim de bine!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by raul_apr View Post
                      Doc,e vorba doar de urgenta majora.Sincer sa fiu,orice idee e binevenita,ca eu stiu cum e sa stai la coada la Intercontinental cu apa la 120 de grade si sa n-ai unde sa tragi pe dreapta ca,de,e aglomerat..Cred ca toti care avem probleme cu rahatu asta de vasc realizam ca cel mai bine se potriveste unul nou..Sincer sa fiu,mai bine o tziganie si sa vad dracu apa aia in limite normale,decat sa aud cum ii bat tachetii la 120 de grade cand o pornesti.
                      Daca auzi de vreun vasc la sh,te rog din suflet,da-mi un semn,si iti promit(pe lumina ochilor mei sticlosi)ca bem un Jack impreuna!S-auzim de bine!
                      Salut Scoate cuplajul electric din senzoru termic de pornire a vascocuplei, apoi iei o bucata de cablu litat , si faci o punte in contactul care lai scos din senzorul termic,Asa poti incerca daca vascocupla este ok, si tot asa poti circula pina inlocuiesti acel senzor. Nu prea este indicat punctele de sudura la vascocupla. Spor la treaba ,si bafta cu remedierea problemei.

                      Comment


                      • #26
                        Amg,e vorba de vasc de-ala ce are nu stiu ce ulei inauntru si care nu are comanda electrica(cum sunt alea cu electromagnet).El doar preia caldura la motor si nu stiu ce dracu face uleiul ala din el ca creste frecarea intre elice si pompa de apa(adica un fel de priza directa)!
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #27
                          E cazul sa tai chifteaua... Probleme de W124 la topic dedicat W201. S-a creat o mare futareala. Se inchide. Poate data aviatoare pricepetzi cu frumosul cind zice shefu' ca ceva nu e cusher...

                          Ca sa conchid... Andreas a avut probleme, a schimbat bushonul de pe vas, ca avea garnitura fututa si acu' e fericit ca are si intinzator de curea de accesorii. Ura si la gara.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF