Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme fierbere motor

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme fierbere motor

    Va salut stimati posesori de Mercedes! Domnilor am schimbat la al meu W201 1,8 termocupla (cea noua e facuta prin Italia, nu scrie la fel ca pe cea veche, dar e luata de la magazin de specialitate dupa talon ) problema e ca paletele sunt cuplate imediat cum apa din vasul de expansiune este in curs de refulare (putin peste 80 de grade), pana la aceasta temperatura se mai aude cupland dar paletele nu isi maresc turatia merg asa din inertie foarte lent. Multumesc frumos!

  • #2
    Daca ai termocupla si aceasta nu da comanda ventilatoarelor atunci verifica termocupla(personal am avut multe probleme cu piesele italiene -senzori de arbore,sonde si termocuple) si cablajul.

    Termostatul dechide?

    Daca ai viscocuplaj verifica sa nu fie scurs si pina il inlocuiesti il pui pe direct dar va creste si zgomotul.

    Radiatorul in ce stadiu este?

    Comment


    • #3
      Radiatorul este in stare foarte buna, termocupla astazi a ajuns si cand am montat-o am avut surpriza neplacuta, nu stiu la ce va referiti dvs sa aibe viscocuplaj (sunt invatacel la mecanica elementara)ca sa stiu ce sa spun, termostatul eu cred ca deschide ca am radiatorul fierbinte (din cate stiu dak nu deschidea termostatul ar fii fost rece radiatorul)termocupla veche nu mai cupla deloc paletele iar aceasta le cupleaza dar exact in momentul in care apa din vasul de expansiune este data afara, dar de cand pornesc motorul (rece) de pe la 50 de grede se aude acel zgomot ca ar cupla dar paletele nu isi maresc turatia odata cu cresterea temperaturii ( din cate stiu dak erau cuplate paletele nu puteai sa le opresti cu mana libera, adica simteai la mana (o forta) ca lucreaza ele doar merg din inertie si la 50 si peste pana sare putin de 80 de grade tot se aude ca incearca sa cupleze dar fara succes, in schim cum a dat lichidul pe dinafara cupleaza paletele la turatie maxima, pe cutia de ambalare a termocuplei scrie ca este pentri 190E de la 1,8 pana la 2,3.

      Comment


      • #4
        Viscocuplajul iti face rigidizarea palelor de care spui ca le poti invirti cu mina...La temperatura ridicata acesta trebuie sa aiba turatie de priza directa cu fulia cu care este antrenat de cureaua de agregate....

        Deci daca ai viscocuplaj sonda de apa nu are importanta decit pentru mord ca inteleg ca nu ai electroventilator.....Si daca visco nu lucreaza ori il schimbi cu unul bun sau ddai 2 gauri si il rigidizezi permanent pentru a fi pe priza directa indif daca motorul e cald sau rece.Dezavantaj....mult zgomot si poate motor mai rece

        Comment


        • #5
          Da gata acum am inteles ce spuneti dvs, am ventilatorul electric in fata radiatorului pe dinafara, dar nu porneste (intra la 90 de grade) iar acum cum trece putin peste 80 gata a si dat lichidul de racire afara pe la furtunul de la vasul de expansiune ( si cum a dat lichidu pe afara pornesc si paletele) paletele au cuplaj magnetic, daca pun intrerupator la mufa de contact a termocuplei merg paletele da la turatie maxima, masina are si clima si o mufa vine pe ce-l de-al treilea piciorus al termocuplei.

          Comment


          • #6
            la mine este sudata paleta de corpul pompei sau vasc ce o fi ala si merge continuu, ca la dacie. Probleme nu am avut sta apa la 83-85 grade (maxim), dar cand accelerez se aude ca la cei cu filtre de aer sport si a incepuut sa ma enerveze si zilele aste o sa-l fac sa mearga cum l-a facut neamtzu', iar daca nu se mai poate se sudeaza la loc

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andreas View Post
              Da, dar nu porneste (intra la 90 de grade) iar acum cum trece putin peste 80 gata a si dat lichidul de racire afara pe la furtunul de la
              Dar e totusi ciudat.. de ce fierbe apa la 80 de grade...
              E totusi un lichid antigel care trebuie sa aiba temperatura de fierbere mai mare decat apa si in plus .. cred ca si circuitul de racire este presurizat.. deci mi se pare foarte ciudata temperatura de 80 de grade.

              Comment


              • #8
                Sa inteleg ca la 80 de grade da apa afara din vasul de expansiune?

                -este termostatul deschis atunci sau nu?
                -daca apa ajunge la 90 pleaca electroventilatorul din fata?-pentru ca ala cred ca este doar pentru clima...
                -din cite inteleg visco lucreaza...
                -care este nivelul de anigel...accidental nu are cumva cam mult?
                -nu ai cumva vreo pierdere de antigel pe undeva(sistemul nu se mai presurizeaza) pe celulele radiatorului?

                Comment


                • #9
                  Hai sa clarificam nitzel, ca iar ne incurcam. Toate motoarele de 4 in linie, indiferent de combustibil, au ventilator electromagnetic. Motorul 2.6 si 2.5, turbo sau atmosferic, pe W201, au viscocuplaj.
                  Sondele de declanshare pentru ventilator sint facute sa porneasca pe la 100 de grade, ceea ce nu ma duce decit la ideea, avind in vedere ca sonda e noua, chiar daca e italieneasca, cit e noua merge..., ca si sonda de temperatura din bord are o indicatzie eronata. Apa nu borashte la 80 de grade nici cu securistu la usha, ci pe la suta. Daca radiatorul e cald, termostatul merge, deci e bine. Sistemul de racire la W201 este conceput sa mearga in presiune, nu mai e ca la Cobre, sa mergi cu bushonul slab si sa n-aiba nimic. Deci daca garniturile de cauciuc ale bushonului nu mai tzin sau nu mai sint acolo, e cam clar...
                  Daca mashina are clima, trebuie sa aiba pe chiulasa o sonda verde (sau albastra, is cam kior si stau prost cu diferentzele de culoare, daca nu sint pregnante) si una roshie. Asta roshie comanda ventilatorul motorului. Cealalta comanda ventilatorul de clima. La modelele dupa 89, nu ma vin doua sonde, ci una singura cu trei craci, care face acelashi lucru ca celelalte doua.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by asfalttango View Post
                    Sa inteleg ca la 80 de grade da apa afara din vasul de expansiune?

                    -este termostatul deschis atunci sau nu?
                    -daca apa ajunge la 90 pleaca electroventilatorul din fata?-pentru ca ala cred ca este doar pentru clima...
                    -din cite inteleg visco lucreaza...
                    -care este nivelul de anigel...accidental nu are cumva cam mult?
                    -nu ai cumva vreo pierdere de antigel pe undeva(sistemul nu se mai presurizeaza) pe celulele radiatorului?
                    Nu are vascocuplaj, are frana magnetica... dar apa nu are cum sa fiarba la 80. Temperatura la bord e corecta??

                    Comment


                    • #11
                      Garnitura de chiuloasa sa nu fie intepata. Antigelul are culoarea normala? In baie nu ai urme de apa in ulei? In special be busonul de umplere cu ulei a motorului ai o spuma urata de o culoare gri-albicios cumva? Nivelul antigelului il completezi cumva periodic de cand ai aceasta problema? Si nu in ultimul rand, caldura ai in masina?
                      Last edited by florineasca; 02-05-2008, 20:06 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Va salut! Masina are pompa de apa defecta (pierde lichid pe furtunul care iese din ea), intradevar in dak are mult antigel, curge repede si mult lichid daca predomina apa (nu am masurat niciodata concentratia de antigel) curge foarte putin sau deloc. In ceea ce priveste capacul de la vas, garniturile de etansare sunt coapte. Are clima si termocupla este rosie cu 3 picioruse 2 la palete si 1 la clima. De la 50 de grade in sus motorul tinde sa cupleze ceva (asta o face regulat aprox cu urcarea temp 50-60-70 grade) dar paletele nu pornesc, merg din inertie dupa ce da apa afara din vas pornesc si dansele.
                        Acum cu temperatura la bosb nu am avut probleme cu indicatu da orice e posibil o sa schimb busonul la vas si apoi sa vedem va tin la curent cu problema.
                        Va multumesc frumos pentru timpul acordat si ajutor!

                        Da antigelul are culoare normala, dar curge pe la furtunul care iese din pompa si nu imi pot da seama ca ziua circul cu ea si noaptea curge, ziua il completez am pus in capul furtunului un bidon sa nu curga jos, din bidon il pun la loc in vas dimineata si ce curge e curat, pe busonul de umplere cu ulei afec ceva mazga dintraia, caldura face fara probleme dar pe partea dreapta mai putin nu arde ca in partea soferului.
                        Last edited by Danny_bb; 02-05-2008, 21:49 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut domnilor! Am schimbat busonul cu unul nou si acum merge nu mai fierbe motorul la 80 de gr paletele sunt cuplate la 100 de gr si totul este k.
                          astazi nici pompa de apa nu a mai eliminat lichid poate era tot de la buson ramane de vazut.
                          Va multumesc frumos pentru ajutorul acordat.

                          Comment


                          • #14
                            ma regasesc in problema asta..cat am patimit si eu cu fiertul motorului...pana la urma s-a rezolvat doar cu un termostat bun,acum nu mai trece de 80 grade nici moarta..
                            “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                            Comment


                            • #15
                              Paunionutz,zi-mi te rog si mie ce fel de sudura ai folosit la vascocuplaj?Trebuie sa-l sudez si eu(solutie temporara momentan pana o sa iau unul nou)pentru ca a pierdut uleiul din el si face un carait infernal de la rulmentul interior.As vrea sa-l sudez sa nu ma trezesc cu elicea in radiator si sa nu imi mai creasca temperatura asa rau!Daca stiti cumva un loc prin Bucuresti unde as putea sa-l sudez,v-as ramane indatorat!
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF