Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul merge neregulat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai sigur te ia cu "e veche"... au alte vaci mai productive de muls..

    Comment


    • #17
      Originally posted by mircea_cst View Post
      Probleme ,...probleme ...mi-as dori foarte mult ca domnii de la Bosch (reprezentanta sau service ) sa te ilumineze sau sa-ti rezolve problema, cred ca o vor face f. greu si pe bani multi... Din vacuumuri si alte mizerii de genu nu e ... mai ales daca le-ai verificat...
      Daca se pune factor comun "poate fi de acolo dar si de acolo..."...iar nu e bine ...Dupa cum zice Dok ...cu problema in fata se mai poate vorbi...si daca in max o ora nu iese un diagnostic iti pierzi vremea cu respectivul sau respectivii...ma refer la "reprezentanta"...
      E cam greu sa faci reglaje si constatari ca pe telefonu fara fir ...iar daca la Bosch la reprezentanta te iau cu ..."e veche ...sa ...vedem "......deja iti pierzi timpul.
      Mai incearca niste detalii ...
      de ce nu crezi ca e din vacuumuri. Eu am carb Stromberg si daca scot un vacuum merge intrerupt si "trage sa moara" motoru', daca scot altul nu mai merge rotund. Deasemenea la carburator vin niste mufe, pe care eu nu mai aveam curent (fapt constatat de Dok) si nu mergea shoku cum trebuie. Am bagat curent pe ele si la -10 grade porneste pe gpl si sta ralanti-ul la 1200, iar cand se incalzeste sta la 900. Deci de la un fir sau un vacuum poti deregla motorul

      Comment


      • #18
        @paunionutz - Categoric poate deregla motorul ....dar omul spune ca sunt verificate vacuumurile si apoi el are injectie KE de la Bosch...nu carburator...e o diferenta destul de mare ...spre ex la mine ...doar daca scot furtunul de pe regulatorul de ralanti se balbaie mai urat si da sa moara sau probabil cel de pe aprindere ....in rest nu sunt diferente sesizabile ...dar ca si alt exemplu exista un vacuum pe galerie care nu afecteaza mersul motorului in schimb pica acul de la economizor...adica mai au alte roluri decat ajustarea functionarii motorului .Din ce expune omul ...mie imi suna a alt dereglaj...mai frecvent intalnit la alimentarea pe injectie...decat vacuumuri...Daca citesti si print screen-ul postat de Asfaltango sunt alte cateva lucruri esentiale de verificat
        Last edited by mircea_cst; 02-02-2008, 13:12 PM.
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #19
          eu nu am zis ca este problema de la vacuumuri si am spus doar cum e la mine, cum se comporta si la tine daca scoti furtunul de la regulatorul de relanti se comporta la fel, deci ar putea fi o varianta. Eu nu am zis ca aia e sigur, am spus o parere si o constatare legata de masina mea

          Comment


          • #20
            @ paunionutz - ok , scuze daca am fost prea transant ....dar am eu o problema cu marii meseriasi in halate de firma, ...din service,... care ...sunt minunati...poate d-aia ma mai agit asa ....ca am patit-o pe pielea mea ...si mai era un om pe aici ...care cheltuise peste 100 mil pe piese degeaba indrumat de "meseriasi" din service ....si pana la urma si-a facut singur masina ...cu o suma infima...si multa perspicacitate....
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #21
              mircea eu nu sunt mecanic si nici nu cunosc foarte multe, dar la masina mea am luat-o pe incercate de multe ori din cauza "mecanicilor". Eu am schimbat discurile de frana pe spate si mi-au indoit suportul de la furtun, acesta in cele din urma a frecat pe roata si s-a spart si am constatat la semafor ca la 70/h nu mai am frane. Asta e, noroc ca era seara si erau cateva masini la semafor si am facut o cascadorie si am scapat cu masina intreaga, fara evenimente

              Comment


              • #22
                uite si un argument pt ce am zis mai sus...http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=47912
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #23
                  problema e pe jumatate rezolvata...este o membrana sub injectie care era cam coapta, am schimbat-o si parca merge mai bine ...vacumurile leam verificat pe toate iar si nu am gazit nimic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by bbu View Post
                    problema e pe jumatate rezolvata...este o membrana sub injectie care era cam coapta, am schimbat-o si parca merge mai bine ...vacumurile leam verificat pe toate iar si nu am gazit nimic
                    Pai mai baga cateva detalii. Cum e comportamentul acum? Ce face ...sau ce nu face..
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #25
                      pai problema cu turatia s-a rezolvat...sigur nu stiu de unde era ori membrana de sub injectie ori filtrul de benzina care lam schimbat deodata cu membrana...acuma merge destul de ''rotund'' ...iam reglat relantiul la 900 si nu mai face figuri sa scada sau sa creasca...singura problema care mai e acuma , cand pornesc motorul trepideaza un pic ...trebuie sa calc un pic acceleratia si e ok dupa aceea...
                      aa da ...am scos toate cablurile din mufe leam curatat cu un smirghel fin si am dat cu spray de contact pe toate ...sar putea si asta sa fi ajutat la ceva...nu stiu ce sa mai zic ...am mers si eu dupa parerile altora..mare lucru despre motoare nu stiu, da e clar dupa ce am schimbat filtrul si membrana a mers mai bine motorul ...ce ma deranjeaza acum sunt arcurile prea moi si un joc in volan la viteza de 130-140...am echilibrat rotile de doua ori, gentile sunt ok, pivoti, capete, bucse toate sunt ok...mai ramane de verificat caseta...spunea cineva inrt-un post ca ar putea fi de acolo si se poate regla..ramane de vazut

                      Comment


                      • #26
                        mers rotund.

                        Originally posted by bbu View Post
                        pai problema cu turatia s-a rezolvat...sigur nu stiu de unde era ori membrana de sub injectie ori filtrul de benzina care lam schimbat deodata cu membrana...acuma merge destul de ''rotund'' ...iam reglat relantiul la 900 si nu mai face figuri sa scada sau sa creasca...singura problema care mai e acuma , cand pornesc motorul trepideaza un pic ...trebuie sa calc un pic acceleratia si e ok dupa aceea...
                        aa da ...am scos toate cablurile din mufe leam curatat cu un smirghel fin si am dat cu spray de contact pe toate ...sar putea si asta sa fi ajutat la ceva...nu stiu ce sa mai zic ...am mers si eu dupa parerile altora..mare lucru despre motoare nu stiu, da e clar dupa ce am schimbat filtrul si membrana a mers mai bine motorul ...ce ma deranjeaza acum sunt arcurile prea moi si un joc in volan la viteza de 130-140...am echilibrat rotile de doua ori, gentile sunt ok, pivoti, capete, bucse toate sunt ok...mai ramane de verificat caseta...spunea cineva inrt-un post ca ar putea fi de acolo si se poate regla..ramane de vazut
                        ati facut de toate dar nu va-ti gandit sa verificati continuitatea fiselor (sa nu fie coapte si sa piarda curent ) plus o verificare si sablare bujii.
                        incercati si o sa vedeti ca asa nu vor mai fi probleme.
                        steen

                        Comment


                        • #27
                          Exact! Ceea ce a spus domnul Steen este foarte plauzibil. Un coleg de forum a avut aceeashi belea pe w202. A fost pe la toti meshterii de la el din orash... I-au zis ca e distributzia shi alte alea. Pana la urma a venit la Bucuresti , s-a intalnit cu Dok shi cu Popeye shi au constatat ca beleaua venea de la o fisha bagaboanta. Datorita vechimii, imbatraneshte izolatzia shi ai pierderi de curent. Eu, pe la 16 ani aveam un Moskvich 412. Shi mergea motorul ca moartea. Intr-o seara ,cand lucram ceva pe la motor, a cazut curentul. Afara , bezna de nu vedeai nimic... in afara de motor, care, pornit, arata ca un OZN. Am schimbat fishele shi a inceput motorul sa mearga gospodareshte.

                          Cu respect, Andrei.
                          Last edited by doktor4carz; 07-10-2008, 02:02 AM.

                          Comment


                          • #28
                            fisele si bujiile leam schimbat ...intradevar erau coapte dar acum sunt ok

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF