Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul merge neregulat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul merge neregulat

    Salutare,
    am si eu un Mercedes 190 e din 1989, 118 cp, am facut recent recarosare pe el, si probabil cand am schimbat motorul pe caroserii sa fi lovit ceva ...nu stiu ce s-a intamplat dar motorul nu mai merge '' rotund '' cum se zice, am schimbat set de bujii, set de fise, am verificat toate vacumurile totul pare a fi in regula dar motorul tot asa merge, mai ales dimineata cand e rece dupa ce se tureaza de 3-4 ori moare motorul....
    Are cineva idee ce problema ar putea sa aiba?....ma enerveaza de mor cand aud cum merge .
    Astept sfaturile voastre , v-a multumesc.

  • #2
    Originally posted by bbu View Post
    Salutare,
    am si eu un Mercedes 190 e din 1989, 118 cp, am facut recent recarosare pe el, si probabil cand am schimbat motorul pe caroserii sa fi lovit ceva ...nu stiu ce s-a intamplat dar motorul nu mai merge '' rotund '' cum se zice, am schimbat set de bujii, set de fise, am verificat toate vacumurile totul pare a fi in regula dar motorul tot asa merge, mai ales dimineata cand e rece dupa ce se tureaza de 3-4 ori moare motorul....
    Are cineva idee ce problema ar putea sa aiba?....ma enerveaza de mor cand aud cum merge .
    Astept sfaturile voastre , v-a multumesc.
    Pai depinde ce motor ai? Ca e Stromberg simplu... si este Pierburg dublu corp cu ceva control electronic. Sunt altii care stiu mai multe. Da cateva detalii despre motor si sistemul de alimentare si se rezolva.

    Comment


    • #3
      foarte multe despre mecanica nu stiu...dar despre injectie stiu ca e pe sistem electronic...alte detalii nu stiu

      Comment


      • #4
        k-jetronic? de 118kw? 2598cm3?

        Comment


        • #5
          Bosch KE-Jetronic 90 kw 1997 cmc

          Comment


          • #6
            Capacul de delco cum arata ?

            Comment


            • #7
              e ok la delcou , am verificat cu un mecanic...am incercat sa vedem daca nu e din avans, da nu se vedea nici o diferenta oricum il puneam

              Comment


              • #8
                Nici nu o sa vezi. Are cititor pe volanta. Mai multe detalii, altfel nu-i vei da de cap.

                Comment


                • #9
                  io il las pe dottore sa analizeze cazul,la broashte e practic

                  Comment


                  • #10
                    Mam uitat acuma intr- un program si am dat de asta:

                    Priză de Diagnosticare
                    1 = semnal turaţie
                    2 = masă
                    3 = pin test
                    4 = semnal infăşurare primară bobină de inducţie
                    5 = tensiune de alimentare
                    (după contact este conectat)
                    6 = tensiune de alimentare constantă

                    ...asta inseamna ca se poate pune pe tester...am pe cineva care are tester si o sa fac o incercare sa vad ce spune...revin cu detalii...daca aflu ceva :|

                    Comment


                    • #11
                      Din pacate, tester pentru modelul asta nu se gaseshte pe la noi. Si oricum nu te-ar ajuta, pentru ca tot ce testeaza este aprinderea, punctul de avans adica, la maniera dinamica. La capitolul KE-Jetronic, numai un baiat deshtept de la Bosch te poate ajuta.
                      Deci, va trebui sa dai detalii mai exacte despre comportamentul motorului. Ca nu sint linga el sa il aud cit si in ce fel de prost merge...

                      Comment


                      • #12
                        merge intrerupt si trepideaza pe masura ce se incalzeste motorul se simte tot mai putin dar tot se simte...cand il accelerez nu se simte numai la relanti...inainte de problema asta turometrul statea undeva la 800 de ture, acum coboara pana pe la 6- 700 si urca iar la 800...si tot asa in continuu...asta cand e cald motorul ...cand e rece scade de la 2000 pana pe la 7-800 si iar urca...am mai intrebat lumea de la un service si toti spuneau ca ar fi ceva legat de vacum ..acum plec la un electrician sa vad ce zice si el.

                        Comment


                        • #13
                          Daca e 89, ar trebui sa aiba catalizator si sonda lambda. Sa le verifice si p-alea. Iarashi, furtunele de vacuum de sub capul de injectzie

                          Comment


                          • #14
                            Baieti ,va ajut si eu cu informatiile pe care le-am gasit si eu si care cred ca va pot ajuta...Daca va mai intereseaza ceva spune-ti..si daca am va ajut cu placere...






                            Comment


                            • #15
                              Probleme ,...probleme ...mi-as dori foarte mult ca domnii de la Bosch (reprezentanta sau service ) sa te ilumineze sau sa-ti rezolve problema, cred ca o vor face f. greu si pe bani multi... Din vacuumuri si alte mizerii de genu nu e ... mai ales daca le-ai verificat...
                              Daca se pune factor comun "poate fi de acolo dar si de acolo..."...iar nu e bine ...Dupa cum zice Dok ...cu problema in fata se mai poate vorbi...si daca in max o ora nu iese un diagnostic iti pierzi vremea cu respectivul sau respectivii...ma refer la "reprezentanta"...
                              E cam greu sa faci reglaje si constatari ca pe telefonu fara fir ...iar daca la Bosch la reprezentanta te iau cu ..."e veche ...sa ...vedem "......deja iti pierzi timpul.
                              Mai incearca niste detalii ...
                              Ford Transit 2.5d ex
                              Mercedes 230 E ex
                              Mercedes 200 TE ex
                              BMW 320d touring

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF