Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Viteza a 2-a

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viteza a 2-a

    Salut si bine v-am gasit,

    Sunt fericitul posesor al unui 190D din `92 de vre-o saptamana, masina merge impecabil si arata impecabil doar ca, in treapta a doua pana fac aproximativ vre-o 500 m am impresia ca `caraie` un pic, adica ca si cum nu asi calca ambreajul pana in podea, dupa 500 de metri intra normal nu `caraie`, ca si solutie provizorie pana la `doctor` o bag in punctul mort si de acolo in treapta a doua si asa nu caraie, sa fie oare problema ca nu am destul ulei in cutie?, ambreajul este cred reglat bine adik prinde la mijlocul cursei unde cred ca si trebuie sa prinda..

    si ar mai fi inca ceva, am cartea tehnica a masinii in format electronic, dar nu stiu toate becurile de pe bord ce semnifica nu scrie in carte, m-ati putea ajuta cu o schema ca si la prosti.. adika sunt vre-o 3 becuri ce habar n-am ce-s alea daca se vor aprinde..

    ps ps o voi poza si voi pune si poza la avatar dar nu am avut timp

    Si ar mai fi ceva, am condus aproximativ o alta marca benzinar vreo 200000 km, si la 190D trebuie sa las mai incet ambreajul sa nu se simta pe masina cand schimb vitezele, nu obosesc ambreajul asa, asa este la diesel??

    Multumesc anticipat!
    Last edited by entty; 04-09-2010, 20:41 PM.

  • #2
    In primul rand,verifica nivelul de ulei in cutie.Poti s-o faci tu daca o ridici pe elevator sau daca ai vre-un sant adanc..O sa gasesti pe lateralul cutiei,pe partea cu cilindrul receptor de la ambreiaj un surub destul de mare pe care il desfaci cu un imbus de 14.Dupa ce il desfaci,trebuie sa curga ulei pe acolo sau macar,daca bagi degetul,sa dai de ulei.Daca nu e la nivel,eu te-as sfatui sa-l schimbi cu ATF Dexron II,macar sa sti ca ai uleiul nou.Cauta pe forum,ca chiar la W201 o sa gasesti niste scheme cum se schimba uleiul!Baga pe "search" "schimb ulei cutie manuala"Si pune niste poze cu becurile din bord pe care nu l-e cunosti,ca sigur vei primi lamuriri!.S-auzim de bine!
    Last edited by dan12101983; 04-10-2010, 00:41 AM.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Ute schemele alea de care vorbeam,sa nu mai cauti tu.
      Attached Files
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Multumesc mult de raspuns, m-am gandit ca-i uleiul din cutie, il voi schimba saptamana viitoare si din cutie, servo, diferential, foarte multe informatii utile pe acest forum, oameni de valoare!,, in motor va mai trebui sa fac vreo 3000 km ca a fost schimbat cu 5000 km in urma.

        Comment


        • #5
          Uleiul in motor schimba-ti-l daca iti merge kilometrajul la o cifra rotunda(270.000, 230.000, mai stiu eu cat ai tu) si lasa-l cate 10.000. Am acelasi motor ca si tine si iti recomand castrol 15w40, te incadrezi in 150 ron la 5 litri si filtru, dar ii place la motor uleiul. Succes

          Comment


          • #6
            Salut,

            Proprietarul mi-a recomandat sa-l schimb pe la 8000 sa nu-l las sa ajunga la 10000, a avut foarte mare grija de masina si mult l-am batut la cap sa o vanda , ce mi-ai recomandat tu este sintetic?, asi vrea sa bag sintetic, nu ma prea intereseaza costul (sa nu crezi ca-mi cresc banii pe gard) dar tata zicea o vorba ``uleiul e viata motorului`` , multumesc , si apropos cum ziceam in primul post are vreo importanta daca sunt mai bland cand las ambreajul sa nu se simta pe masina cand schimb viteza?

            Comment


            • #7
              Un ulei de 10 w40 merge 10 000 de km fara probleme,dar sa fie o marca mai renumita.Eu merg cu Aral Blue Tronic 10W40 si la 6000 de km inca arata aproape ca un ulei de gatit!Sunt super multumit de el,si nu fac reclama,ca nu-mi da nici dracu comision!Merge si 15W40,mai ales pe vara,dar eu cred ca daca motorul nu se da la ulei,poti sa bagi un 10W40 fara probleme cu schimb la 10 000 km.10W40 e un ulei semisintetic,foarte potrivit pentru motoarele de peste suta de mii de kilometrii.Nu baga un ulei sintetic full pentru ca mai mult rau o sa-i faci motorului...E mult prea subtire!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                Originally posted by entty View Post
                Salut si bine v-am gasit,

                Sunt fericitul posesor al unui 190D din `92 de vre-o saptamana, masina merge impecabil si arata impecabil doar ca, in treapta a doua pana fac aproximativ vre-o 500 m am impresia ca `caraie` un pic, adica ca si cum nu asi calca ambreajul pana in podea, dupa 500 de metri intra normal nu `caraie`, ca si solutie provizorie pana la `doctor` o bag in punctul mort si de acolo in treapta a doua si asa nu caraie, sa fie oare problema ca nu am destul ulei in cutie?, ambreajul este cred reglat bine adik prinde la mijlocul cursei unde cred ca si trebuie sa prinda..

                si ar mai fi inca ceva, am cartea tehnica a masinii in format electronic, dar nu stiu toate becurile de pe bord ce semnifica nu scrie in carte, m-ati putea ajuta cu o schema ca si la prosti.. adika sunt vre-o 3 becuri ce habar n-am ce-s alea daca se vor aprinde..

                ps ps o voi poza si voi pune si poza la avatar dar nu am avut timp

                Si ar mai fi ceva, am condus aproximativ o alta marca benzinar vreo 200000 km, si la 190D trebuie sa las mai incet ambreajul sa nu se simta pe masina cand schimb vitezele, nu obosesc ambreajul asa, asa este la diesel??

                Multumesc anticipat!

                Despre ce becuri e vorba?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                  Despre ce becuri e vorba?
                  Salut,

                  Era vorba de martorul indicator placute de frana care m-a lamurit intr-un alt topic un coleg de pe forum, visz a visz de ulei acum il voi schimba la 8000 km mai am de facut cu masina 1000 km, fostul proprietar nu stiu ce ulei a bagat dar motorul ca si restul masinii sunt foarte ingrijite, dupa ce-l schimb poate il voi schimba la 10000, in legatura cu ce a precizat dan12101983 cu uleiul sintetic full chiar nu se preteaza pentru motoare mai vechi peste 100 000, sincer nu ma intereseaza costul vreau pur si simplu sa am grija de motor si sa bag in el ce este mai bun, nu papa ulei si nu trebuie complectat de pe un schimb la altul, ma puteti lamuri va rog cu uleiul full sintetic de ce nu se preteaza... multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Mi-am dat seama de ce sinteticul nu este ok pentru motoare mai vechi, intreband binenteles in stanga si in dreapta,

                    Cu respect,,
                    Alin Arad

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF