Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

190E: Euro 1 sau 2 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 190E: Euro 1 sau 2 ?

    am o problema nu stiu de unde sa aflu daca merecdes model 190 e euro 1 sau 2? daca ma poate ajuta cineva.multumesc

  • #2
    eu am w201 190 e cu motor 2,6 an 1990 si este non-euro cu toate ca am sonda lambda si catalizator pe masina(din fabrica)

    Comment


    • #3
      Salut! Eu am 190E motor 1,8 an 1993 euro 2

      Comment


      • #4
        W 201 , motor 2.3 benzina ke-jetronic sonda lambda si catalizator ....NON EURO ... masina a intrat in tara in 1998 . Cu toate ca in documentele din Germania figureaza cu normativ EURO I , dragutii domni de la rar-ul nostru nu prea stiu cu ce se mananca normativele euro ....asa ca nu s-au mai complicat si au categorisit-o NON EURO ... ce conteaza ca neamtul a fabricat-o cu standard euro ...noi suntem romani , suntem ingineri cu studii inalte si suntem mai destepti si o categorisim cum vrem .....

        Comment


        • #5
          w201-1.8-109cp-5/'93-euro2?

          w201-1.8-109cp-anul 5/'93-euro2?
          poate avea euro 2??
          pe ce documente ale masinii trebuie scris,ce anume,si unde mai exact??
          ..Smart For Two-w451,2008
          ..A170cdi-w168,2002-AUTOMAT
          ..W124-200 TE,1990

          Comment


          • #6
            daca are catalizator are si euro

            Comment


            • #7
              Originally posted by asfalttango View Post
              eu am w201 190 e cu motor 2,6 an 1990 si este non-euro cu toate ca am sonda lambda si catalizator pe masina(din fabrica)
              Originally posted by danioan75 View Post
              W 201 , motor 2.3 benzina ke-jetronic sonda lambda si catalizator ....NON EURO ...
              Originally posted by m190 View Post
              daca are catalizator are si euro
              @ MB190 - Daca te deranjai sa citesti mai sus, nu mai ofereai informatii eronate

              Comment


              • #8
                ... s-a trezit si el vorbind, cind era sa taca...

                Comment


                • #9
                  Tot timpul aceeasi intrebare si aici pe forum si in alte parti...si nu o data ci de sute de ori. Masinile din germania care au catalizator si sonda lambda sunt trecute in actele germane cu euro 1...80%din ele au insa si sistemul KLR pus ceva mai tarziu si au norma euro 2. Romanul la RAR nu vrea sa accepte KLR si gata...poti sa te bagi cu capul in nisip si sa dai din picioare ca strutul ca nu foloseste. Singurul lucru care foloseste este probabil spaga. Dar asta nu e nimic nou ...

                  CE NU INTELEG EU si nu e prima oara cand scriu...Daca aveti asa multi aceasta problema de ce nu puneti bani impreuna , va luati o armata de avocati buni si dati RAR-ul in judecata la EU...Sansele sa castigati sunt de 99% fiindca sistemul KLR este aprobat de EU...Asta in caz ca RAR-ul se lasa dus la o bataie judecatoreasca ceea ce eu nu cred (stiu si ei ca nu e corect ce fac dar atata timp cat nu ii atinge nimeni serios pe partea juristica ar fi fraieri sa schimbe ceva)

                  Comment


                  • #10
                    si eu mi-am luat un 190e din 88 motor 2000 si e euro 2, asa scrie in brief, cand ma duc la rar o sa recunoasca norma sau pun ce ii taie capu?

                    Comment


                    • #11
                      o sa iasa non euro ....

                      nu prea ma pricep la normele de poluare la mercedes, fiind mai nou pe forum
                      dar la bmw uri si vw masinile care sunt pana in iulie 92 sunt non euro ,cele din iulie 92 pana la sf lui 93 euro 1 si restu euro 2

                      de asta nu inteleg de ce unui coleg de forum ia scos non euro la o masina din 94

                      ma batea gandul la un s class de prin 95 96 dar parca mia taiat avantul...

                      Comment


                      • #12
                        Am mai scris si intr-un topic anterior. Sunt posesorul uni 190 E 2.0 din 92 care din fabrica a fost euro1, lucru certificat de un certificat de conformitate dat de catre Mercedes ( acest certificat se obtine de la orice reprezentanta Mercedes contra cost ), i s-a montat acel sistem de tip KLR si a devenit euro 2. Am reusit sa o inmatriculez tot euro 2 fara nicio spaga. Am intrat evident in conflict cu cei de la RAR Bucuresti ( pentru ca dumnealor stabilesc noma de poluare ) care in cele din urma dupa ce le-am trimis o gramada de acte si petitie scrisa au cedat si au recunoscut ca este euro 2. Important este sa aveti acte referitoare la sistemul KLR ( ABE , Certificare Tuv etc ). Tot taraboiul a durat trei luni de zile, dar a meritat.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by raduburcea View Post
                          Am mai scris si intr-un topic anterior. Sunt posesorul uni 190 E 2.0 din 92 care din fabrica a fost euro1, lucru certificat de un certificat de conformitate dat de catre Mercedes ( acest certificat se obtine de la orice reprezentanta Mercedes contra cost ), i s-a montat acel sistem de tip KLR si a devenit euro 2. Am reusit sa o inmatriculez tot euro 2 fara nicio spaga. Am intrat evident in conflict cu cei de la RAR Bucuresti ( pentru ca dumnealor stabilesc noma de poluare ) care in cele din urma dupa ce le-am trimis o gramada de acte si petitie scrisa au cedat si au recunoscut ca este euro 2. Important este sa aveti acte referitoare la sistemul KLR ( ABE , Certificare Tuv etc ). Tot taraboiul a durat trei luni de zile, dar a meritat.
                          si la mine in brief-ul masinii scrie euro 2, si am si certificat tuv pt ce a fost modificat, sper sa il recunoasca la rar

                          Comment


                          • #14
                            Eu am un W201 1.8 din 1991 cu injectie Bosch KE-Jetronic, sonda Lambda si catalizator si la RAR este Non Euro.
                            The road is too long and life is too short to drive anything less than a Mercedes-Benz.

                            Comment


                            • #15
                              Pai da...ca la noi la nimeni.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF