Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zemuri de top!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asa cum am mai descoperit pe forum,ca doar Aral a mai ramas "made in Germany",tocmai am dat peste un ulei tot fabricat in De care se numeste Pennasol.Si mai e si al naibii de accesibil ca pret.Are aprobare MB 229.1.Cica ar fi o firma noua in Germania.Acum nu stiu cat o fii de bun..Nu prea stiu cat de nou e,ca un prieten de-al meu baga de 4 ani in Tico al lui numai de-asta.Il ia din Pitesti cu 14 ron/litru.Are vreo 500 000 kilometri la bord cu "fierul de calcat" folosit in regim de taxi si motorul inca se prezinta bine(consum ulei-1l la 10 000 km)
    Care are curajul sa-l bage primul in Mercedes?
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #17
      Ce ziceti de un 20W50 in M111.941(W202 din `95,benzinar)

      -motorul are 305.000, papa ulei mult,5 litri pana acum, in 9000km,are in el Aral 10W40.
      Dok recomanda OMV 15W50, dar parca i-as pun ceva mai gros, pana fac motorul sau il schimb,pentru ca are si o bataie suparatoare si poate o mai atenueaza.
      -am vazut ceva Aral,Lukoil,Castol care fac 20W50, Lukoil are si specificatie Mb 228,1

      Ma risc la 20W50, isi mai face treaba pentru un benzinar turat, sau sa merg pe mana lui Dok sai dau 15W50 de la OMV
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #18
        Mergi pe varianta OMV...

        Motorul tau e destul de turat, iar uleiul ala OMV e un ulei de buget potrivit pentru consumul industrial de ulei al motorului tau.

        Dupa mine, nici un ulei nu-ti va atenua bataia din motor...functionarea e iesita din parametrii iar schimbarea ungerii e o solutie iluzorie.

        Comment


        • #19
          Eu voiam sa pun un ulei mai gros in ideea de a nu imi mai consuma asa mult,
          -o sa merg pe varianta Omv 15w50, daca ziceti ca 20W50 ar fi prea slab/necalitativ pentru un benzinar turat,

          Multumesc,
          Toate cele bune,
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #20
            Originally posted by marele_alb View Post
            Eu voiam sa pun un ulei mai gros in ideea de a nu imi mai consuma asa mult,
            -o sa merg pe varianta Omv 15w50, daca ziceti ca 20W50 ar fi prea slab/necalitativ pentru un benzinar turat,

            Multumesc,
            Toate cele bune,
            Mai sus era postata de coleg ORCA o documentare in ceea ce priveste alegerea uleiurilor, pe scurt uleiul mineral face depuneri de namol deci ar fii bine sa iasa din calcul, la motoarele noastre cu sute de mii la bord merge un ulei semi sintetic.
            Cu cat cifra dinaintea W-ului e mai mica lubrefierea la rece (pornire) e mai rapida si mai sigura, cu cat cifra din urma W-ului e mai mare cu atat e mai buna lubrefierea la temperaturi ridicate.
            Mobil1 are pe piata de ceva timp (in cartea mea service de la 100 de mii in anul 1994 in Germania a fost pus CASTROL 10w-60) Mobil 1 Extended Life 10W-60.
            Bafta in decizii!

            Comment


            • #21
              salut!
              Se pare ca adica 10W60 Extended Life nu are acreditare MB

              in pagina http://www.mobil1.com.ro/cms/Mobil_1...ife_5W-50.aspx
              Am gasit faptul ca doar 5w50 e acreditat Mercedes Benz 229.3
              Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
              Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

              Comment


              • #22
                Daca tot veni vorba, iata o "zeama de top" pentru un M103.981 (300SE):

                Mobil 1 5W-50


                O sa si argumentez:
                Am gasit o bucatica de literatura adresata reprezentanelor si implicit service-urilor MB la vremea cand a iesit pe piata "noul" W126, si din care reiesea ca la vremea introducerii lui M103 pe piata, in 1985, Mercedes folosea doar uleiuri sintetice pentru aceste motoare.

                Am auzit de multe ori spunandu-se, si chiar eram si eu convins la un moment dat, ca aceste motoare s-au facut pe vremea cand nu exista decat ulei mineral pe piata si de aceea uleiul sintetic nu are ce cauta in ele. Dar se pare ca nu e asa. La vremea respectiva, toti producatorii de ulei investeau masiv in cercetare, ca si astazi de altfel, iar primii care beneficiau de cele mai performante uleiuri (implicit noile uleiuri sintetice) erau dezvoltatorii de motoare.

                Conform aceleasi bucatele de literatura, ultimele modele de Mercedes cu motoare "gandite" pentru uleiuri minerale au fost diesel-uri /8 si benzinarele de pe W123.

                Toate cele bune !

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Andreas View Post
                  Mai sus era postata de coleg ORCA o documentare in ceea ce priveste alegerea uleiurilor, pe scurt uleiul mineral face depuneri de namol deci ar fii bine sa iasa din calcul, la motoarele noastre cu sute de mii la bord merge un ulei semi sintetic.
                  Cu cat cifra dinaintea W-ului e mai mica lubrefierea la rece (pornire) e mai rapida si mai sigura, cu cat cifra din urma W-ului e mai mare cu atat e mai buna lubrefierea la temperaturi ridicate.
                  Mobil1 are pe piata de ceva timp (in cartea mea service de la 100 de mii in anul 1994 in Germania a fost pus CASTROL 10w-60) Mobil 1 Extended Life 10W-60.
                  Bafta in decizii!
                  Bun, si asta insemna sa pun, 5W40...50, etc, si sa imi manance 6,7 litri pana a urmatorul schimb,si sa treaca uleiul ca apa printre segmenti,fara sa isi faca treaba?
                  -stiu, veti zice ca trebuie facut motorul ca sa nu mai pape sau sa treaca.....
                  -pana ce voi putea face aceasta treaba, voi pune 15W50 de la OMV, din pacate nu cred ca are acreditare Mercedes,
                  -dar daca Dok il foloseste, de ce sa nu fie bun, plus ca nu este chiar ieftin 16.5 lei/litrul comparatie cu Aral 10W40 care este 20 lei /litrul
                  -cat timp este cat de cat calitativ, si unge pe unde trece.......
                  -eu am pus asa in bajocura 2 litri pentru completare, pentru ca nu aveam atunci bani,20W40 Lubrifin,romanesc cu 7 lei/L,
                  -am facut de atunci 1000 km, si nare nici pe dracu
                  In cocluzie la motoarele cu peste 300.000 care au si probleme, nu cred ca mai merita uleiuri subtiri si de sute de lei,care care nu isi pot face treaba pentru care au fost proiectate

                  Toate cele bune,
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Orvo View Post
                    Daca tot veni vorba, iata o "zeama de top" pentru un M103.981 (300SE):

                    Mobil 1 5W-50


                    O sa si argumentez:
                    Am gasit o bucatica de literatura adresata reprezentanelor si implicit service-urilor MB la vremea cand a iesit pe piata "noul" W126, si din care reiesea ca la vremea introducerii lui M103 pe piata, in 1985, Mercedes folosea doar uleiuri sintetice pentru aceste motoare.

                    Am auzit de multe ori spunandu-se, si chiar eram si eu convins la un moment dat, ca aceste motoare s-au facut pe vremea cand nu exista decat ulei mineral pe piata si de aceea uleiul sintetic nu are ce cauta in ele. Dar se pare ca nu e asa. La vremea respectiva, toti producatorii de ulei investeau masiv in cercetare, ca si astazi de altfel, iar primii care beneficiau de cele mai performante uleiuri (implicit noile uleiuri sintetice) erau dezvoltatorii de motoare.

                    Conform aceleasi bucatele de literatura, ultimele modele de Mercedes cu motoare "gandite" pentru uleiuri minerale au fost diesel-uri /8 si benzinarele de pe W123.

                    Toate cele bune !
                    Putem sa citim si noi bucata de literatura? Please.
                    Mercedes CL 200 Kompressor
                    Mercedes C 180 Kompressor

                    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                    Comment


                    • #25
                      As fi postat de ieri si sursa, daca-s fi gasit-o. Dar sap in continuare dupa ea.

                      Comment


                      • #26
                        Salut!
                        Eu pe masina mea am Mobil Formula S 10w40, dar nu sunt multumit de el (am completat ieri dimineata 200 ml si motorul suna altfel, iar pe seara am mai bagat inca 300 ml si sunetul era complet diferit de aici am dedus ca uleiu ala nu prea isi face treaba).
                        La urmatorul schimb voi incerca Selenia GOLD (are acreditare MB 229.1 ) si se pare a fi nemarit (inca).
                        Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                        Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                        Comment


                        • #27
                          Si de Selenia am auzit lucruri bune ...
                          Asteptam si "raportul" tau !

                          Bafta si toate cele bune !

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Bun, si asta insemna sa pun, 5W40...50, etc, si sa imi manance 6,7 litri pana a urmatorul schimb,si sa treaca uleiul ca apa printre segmenti,fara sa isi faca treaba?
                            -stiu, veti zice ca trebuie facut motorul ca sa nu mai pape sau sa treaca.....
                            -pana ce voi putea face aceasta treaba, voi pune 15W50 de la OMV, din pacate nu cred ca are acreditare Mercedes,
                            -dar daca Dok il foloseste, de ce sa nu fie bun, plus ca nu este chiar ieftin 16.5 lei/litrul comparatie cu Aral 10W40 care este 20 lei /litrul
                            -cat timp este cat de cat calitativ, si unge pe unde trece.......
                            -eu am pus asa in bajocura 2 litri pentru completare, pentru ca nu aveam atunci bani,20W40 Lubrifin,romanesc cu 7 lei/L,
                            -am facut de atunci 1000 km, si nare nici pe dracu
                            In cocluzie la motoarele cu peste 300.000 care au si probleme, nu cred ca mai merita uleiuri subtiri si de sute de lei,care care nu isi pot face treaba pentru care au fost proiectate

                            Toate cele bune,
                            Pei dar cine a zis ca e un ulei subtire? Eu am fost la ei la Mobil1 Romania cu cateva nelamuriri si oamenii au avut explicatii logice in legatura cu uleiurile la modul general. E voarba despre stabilitatea peliculei de ungere de la 0 la 100 grade celsius, care la uleiurile minerale lasa mult de dorit si asa apar uzurile.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Andreas View Post
                              Pei dar cine a zis ca e un ulei subtire? Eu am fost la ei la Mobil1 Romania cu cateva nelamuriri si oamenii au avut explicatii logice in legatura cu uleiurile la modul general. E voarba despre stabilitatea peliculei de ungere de la 0 la 100 grade celsius, care la uleiurile minerale lasa mult de dorit si asa apar uzurile.

                              Se stie ca uleiurile sintetice sunt net superioare calitativ celor minerale, de unde si diferenta de pret,
                              -dar la motoarele deja obosite si cu o uzura mai mare de la numarul mare de kilometri, nu prea ai cum sa pui ulei 5W.. pentru ca il va papa "ca paine calda"
                              -un exeplu concret,vazut chiar de mine, de cand am pus uleiul romanesc 20W40 Lubrifin,am facut in jur de 1000 Km si nu a scazut nivelul deloc fata de data copletarii,deci nu a mai mancat,
                              -daca copletam iar cu 10W40 sigur acum trebuia sa mai pun aproape 1 litru.

                              Cu siguranta nu voi schimba uleiul pe Lubrifin 20W40 pentru ca este naspa de tot, pana si culoarea lui,
                              Voi pune OMV 15W50, si va fi bine,producatorul recomanda schimbul la 15.000km, eu il voi schimba la 9-10.000km,si tot este ok

                              Scuze de off topic,

                              Toate cele bune
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Orvo View Post
                                Daca tot veni vorba, iata o "zeama de top" pentru un M103.981 (300SE):

                                Mobil 1 5W-50


                                O sa si argumentez:
                                Am gasit o bucatica de literatura adresata reprezentanelor si implicit service-urilor MB la vremea cand a iesit pe piata "noul" W126, si din care reiesea ca la vremea introducerii lui M103 pe piata, in 1985, Mercedes folosea doar uleiuri sintetice pentru aceste motoare.

                                Am auzit de multe ori spunandu-se, si chiar eram si eu convins la un moment dat, ca aceste motoare s-au facut pe vremea cand nu exista decat ulei mineral pe piata si de aceea uleiul sintetic nu are ce cauta in ele. Dar se pare ca nu e asa. La vremea respectiva, toti producatorii de ulei investeau masiv in cercetare, ca si astazi de altfel, iar primii care beneficiau de cele mai performante uleiuri (implicit noile uleiuri sintetice) erau dezvoltatorii de motoare.

                                Conform aceleasi bucatele de literatura, ultimele modele de Mercedes cu motoare "gandite" pentru uleiuri minerale au fost diesel-uri /8 si benzinarele de pe W123.

                                Toate cele bune !

                                Salut. Ai gasit ? Ai mai cautat?
                                Mercedes CL 200 Kompressor
                                Mercedes C 180 Kompressor

                                Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF