Salut.
Imi cer scuze in avans pt postul lung dar am vrut sa dau cat mai multe detalii.
Am o problema electrica si cred ca este de la alternator dar pana acum nimeni nu a putut sa i dea de cap.Totul a inceput cand intrun timp..de obicei cand era umezeala,mi se aprindeau toate becurile de la bord si masina incepea sa ramana fara curent in maxim cateva minute.Am fost la mai multi electricieni si multi nu au stiut ce sa i faca iar unul din ei a zis ca rpoblema este puntea de diode.Am schimbat puntea ,am schimbat si releul a mers un timp f scurt,maxim o saptamana dupa care aceleasi simptome.Am fost la alt electrician si a descoperit statorul in scurt.Lam schimbat cu unul rebobinat si a mers doar ca am impresia ca nu incarca cum ar trebui,nu face fata la faruri sau aeroterma si ce este ciudat ca uneori,dupa ce merg un timp cu faruri,masina chiar se opreste din mers daca nu o tin la cel putin 2000 RPM ca si cum nu ar mai avea deloc curent.Ciudat e ca dupa ce se opreste motorul,farurile parca au mai multa intensitate si cand pornesc bateria invarte fara nicio problema electromotorul.Dar uneori chiar cada merg fara niciun consumator,bateria incarcata o noapte la redresor,dupa 10 minute de mers cand opresc motorul,si incerc sa l repornesc bateria e moarta.Nu stiu ce ar putea sa fie si pana acum niciun alectrician nu a fost in stare sa rezolve problema.Sper ca cineva ma poate ajuta.multumesc si inca odata scuze pentru postul foarte lung .
Imi cer scuze in avans pt postul lung dar am vrut sa dau cat mai multe detalii.
Am o problema electrica si cred ca este de la alternator dar pana acum nimeni nu a putut sa i dea de cap.Totul a inceput cand intrun timp..de obicei cand era umezeala,mi se aprindeau toate becurile de la bord si masina incepea sa ramana fara curent in maxim cateva minute.Am fost la mai multi electricieni si multi nu au stiut ce sa i faca iar unul din ei a zis ca rpoblema este puntea de diode.Am schimbat puntea ,am schimbat si releul a mers un timp f scurt,maxim o saptamana dupa care aceleasi simptome.Am fost la alt electrician si a descoperit statorul in scurt.Lam schimbat cu unul rebobinat si a mers doar ca am impresia ca nu incarca cum ar trebui,nu face fata la faruri sau aeroterma si ce este ciudat ca uneori,dupa ce merg un timp cu faruri,masina chiar se opreste din mers daca nu o tin la cel putin 2000 RPM ca si cum nu ar mai avea deloc curent.Ciudat e ca dupa ce se opreste motorul,farurile parca au mai multa intensitate si cand pornesc bateria invarte fara nicio problema electromotorul.Dar uneori chiar cada merg fara niciun consumator,bateria incarcata o noapte la redresor,dupa 10 minute de mers cand opresc motorul,si incerc sa l repornesc bateria e moarta.Nu stiu ce ar putea sa fie si pana acum niciun alectrician nu a fost in stare sa rezolve problema.Sper ca cineva ma poate ajuta.multumesc si inca odata scuze pentru postul foarte lung .


Comment