Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema electrica w124 230E

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema electrica w124 230E

    Salut.
    Imi cer scuze in avans pt postul lung dar am vrut sa dau cat mai multe detalii.
    Am o problema electrica si cred ca este de la alternator dar pana acum nimeni nu a putut sa i dea de cap.Totul a inceput cand intrun timp..de obicei cand era umezeala,mi se aprindeau toate becurile de la bord si masina incepea sa ramana fara curent in maxim cateva minute.Am fost la mai multi electricieni si multi nu au stiut ce sa i faca iar unul din ei a zis ca rpoblema este puntea de diode.Am schimbat puntea ,am schimbat si releul a mers un timp f scurt,maxim o saptamana dupa care aceleasi simptome.Am fost la alt electrician si a descoperit statorul in scurt.Lam schimbat cu unul rebobinat si a mers doar ca am impresia ca nu incarca cum ar trebui,nu face fata la faruri sau aeroterma si ce este ciudat ca uneori,dupa ce merg un timp cu faruri,masina chiar se opreste din mers daca nu o tin la cel putin 2000 RPM ca si cum nu ar mai avea deloc curent.Ciudat e ca dupa ce se opreste motorul,farurile parca au mai multa intensitate si cand pornesc bateria invarte fara nicio problema electromotorul.Dar uneori chiar cada merg fara niciun consumator,bateria incarcata o noapte la redresor,dupa 10 minute de mers cand opresc motorul,si incerc sa l repornesc bateria e moarta.Nu stiu ce ar putea sa fie si pana acum niciun alectrician nu a fost in stare sa rezolve problema.Sper ca cineva ma poate ajuta.multumesc si inca odata scuze pentru postul foarte lung .

  • #2
    Verifica prima data verifica cat incarca... ar trebui, cu motorul pornit sa ai cel putin 13 V (intre 13v si 14 v) la bornele bateriei. Daca nu ai.. trebuie sa verifici alternatorul si releul de incarcare.

    Comment


    • #3
      Sa rectificam nitel: 13,8 - 14,4 , motorul turat si cu ceva consumatori.
      Oricum se manifesta ciudata daca se aprind toate prin bord.Verifca legaturile la masa intre borna bateriei, caroserie si motor(sa nu ai caderi de tensiune pe ele)
      Exista doua tipuri de masini :
      1. care au fost lovite
      2. care vor fi lovite

      Comment


      • #4
        Am masurat acum vreo 2 ore.13 v la relanti , 12.8 cu faruri(faza lunga proiectoare),aeroterma la maxim,atingeam acceleratia sarea imediat la 14... 14.2
        Am considerat k atunci..poate e releul de vina si nu dadea comanda cand sa incarce si cand sa nu,si ca sa exclud problema asta am zis sa intrerup excitatia(firul subite dintre cele 2 care ajung la alternator)...si ciudat,la borne aveam aceesi tensiune la fel ca atunci cand excitatia era pe alternator,era si sensibila la acceleratie imediat la putin gaz voltajul ajungea la 14v.Alasat excitatia scoasa,am crezu k cine stie poate e vina ei,si daca tot incarca asa am zis k e ok.Totusi dupa putin timp,s a aprins becul martor de la ABS si am inceput sa raman fara curent.am legat iar excitatia,si a lasat impresia ca incarca,dar tot pentru putin timp,dupa care mi s a aprins becul martor de la baterie,si se simtea in intensitatea farurilor cum tensiunea era foarte slaba.O sa incerc zilele astea sa ajung la alt electrician auto,poate pana la urma reuseste cineva sa i dea de cap.Multumesc pt raspunsuri pana acum,si daca cineva are o alta idee il rog sa ma ajute.

        Comment


        • #5
          1) Pune mâna pe bobina de inducţie şi vezi dacă nu se încinge.
          2) Scoate bordul (ceasurile) şi vezi ce se intâmplă după ce porneşti motorul.
          3) Ce ai scos tu (firul subţire de la alternator) nu este excitaţia ci becul martor din bord. Excitaţia o dă releul, prin cele două contacte alunecătoare.

          Comment


          • #6
            O sa incerc maine sa vad cum se comporta bobina,nu inteleg cum adica sa scot ceasurile(de unde sa le scot,si cred ca daca le scot,dupa ce pornesc ele nu cred ca o sa indice ceva),iar firul subtire cand l am intrerupt nu a mai incarcat chiar deloc si am ramas fara curent extrem de repede(dar toate becurile din bord nu s au mai aprins asa ca poate ai dreptate dar nu se explica faptul ca nu a incarcat nici macar cum incarca inainte)
            As mai lua in considerare ceva ce parca tot pe forum am gasit,ca ar exista o bobina un releu un ceva acolo langa calculatoare(e singura piesa cu o siguranta rosie cu papuci nu cum sunt restul) care ar fi o protectie la suprasarcina si ca daca este defecta ea imi aprinde becurile inclusiv cel de ABS(care atunci cand mi se aprinde...nu doar se aprinde ci chiar nu mai am niciun fel de ABS).Sper sa rezolv cumva ca ma supara extrem de peste jumatate de an(vara nu pot sa merg cu niciun ventilator,aerul conditionat ar f un lux,iarna aeroterma,dezaburire,stergatoare)

            Comment


            • #7
              Ideea este să scoţi tabloul de bord din bord şi să desfaci mufele. În felul acest vei înlătura o posibilă cauză de scurt-circuit. Maşina are într-adevăr un releu de suprasarcină care protejează şi controllerul de ABS. Are o siguranţă cu picioruşe. Verifică dacă nu este arsă.
              Firul acela subţire duce la bec! Mă gândesc că ai destui prieteni, scoate-l pentru câteva secunde de la maşina unuia şi te vei convinge!

              Comment


              • #8
                Nu ma pricep, dar intreb, bateria (acumulatorul) ai incercat sa-l inlocuiesti ?
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  La mine bateria a fost de vina, se comporta similar cu a ta, picau toate, ba isi reveneau un scurt timp etc ... Cred ca trebuie sa te duci la un meserias bun. Eu am trecut prin cativa pana l-am gasit.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Lam schimbat cu unul rebobinat si a mers doar ca am impresia ca nu incarca cum ar trebui,nu face fata la faruri sau aeroterma si ce este ciudat ca uneori,dupa ce merg un timp cu faruri,masina chiar se opreste din mers daca nu o tin la cel putin 2000 RPM ca si cum nu ar mai avea deloc curent.Ciudat e ca dupa ce se opreste motorul,farurile parca au mai multa intensitate si cand pornesc bateria invarte fara nicio problema electromotorul.Dar uneori chiar cada merg fara niciun consumator,bateria incarcata o noapte la redresor,dupa 10 minute de mers cand opresc motorul,si incerc sa l repornesc bateria e moarta.Nu stiu ce ar putea sa fie si pana acum niciun alectrician nu a fost in stare sa rezolve problema.Sper ca cineva ma poate ajuta.multumesc si inca odata scuze pentru postul foarte lung . [/QUOTE]

                    E de verificat si la cabluri ....legaturi de masa la sasiu...coroziune sau depuneri pe borne si conexiuni ...tu zici ca daca accelerezi un pic sar la 14 ...de obicei sunt de vina conexiunile...de cele mai multe ori la bornele bateriei... sa nu fie depuneri de saruri ...sa nu fie oxidate ...si bornele bateriei si fisele de pe baterie trebuie curatate f bine! mai ales iarna! Vezi ca undeva langa baterie e fisa cu cabluri mai groase fixate cu suruburi ...si acelea trebuie curatate bine ....Farurile au intensitate dupa ce opresti motorul fiindca odata cu motorul opresti si pompa de benzina care e un consumator important...daca din cand in cand sare la 14 v inseamna ca alternatorul are potential dar poate fi tot o problema de contacte...mai trebuie verificat colectorul din alternator...cel pe care freaca periile...sa nu fie sapat prea adanc in el...
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      Da jos o borna de pe baterie si inseriaza un ampermetru acolo, vezi ce zice cu contactu oprit si apoi comuta pe rand pe cele 2 trepte de contact, ATENTIE nu da la demaror ca se inalta ampermetru de nu mai coboara.
                      Foarte probabil sa fure cineva curent cand e pornit motorul, de aia zic sa incerci sa masori cat absoarbe pe fiecare treapta de contact .
                      Spor
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        am fost azi la un electrician,mi a verificat puntea statorul si rotorul,toate erau bune(nu dadeau la masa),releul a zis ca nu l poate verifica,l am schimbat numais a fiu sigur,si dupa aceea masina facea la fel.La relanti fara consumatori 13v.putin accelerata 14.2 dar cum porneam consumatori(faruri aeroterma) scadea instant la 12.5v si la 4000 de RPM.Atunci au zis ca e sigur de la stator,rebobinat cu sarma de alt diametru asta insemnand si mai putine spire si ca din cauza asta nu face fata si nu baga nici pe departe cat ar avea nevoie cel putin aeroterma.Asa ca acum trebuie sa caut cel putin un stator bun sau daca nu un alternator(nou e 13 mil,iar stator nou nu se gaseste nicaieri in stoc).Dezmembrari nu prea am mai vazut pe nicaieri asa ca nu stiu,sa dau banii pe unul nou sau sa mai astept poate am noroc.

                        Comment


                        • #13
                          salutare,
                          Am vorbit cu cineva din Bucuresti, de la care iau eu piese si are alternator pt 124 la 200 ron si garanteaza pt el. Omul e super ok. Eu tot ce am luat de la el a fost ok. Are o gramade de pies de mercedes de toate natiile din dezmembrari. Daca te intereseaza da un semn
                          PS: sincer 200 ron alternatorul + 100 ron transportul si ce mai cheltui pe aici scapi cu vreo 300 ron nu 1300 ron
                          Bafta

                          Comment


                          • #14
                            Am facut rost...adica pana acum comanda,trebuie sa vina maine,la fel 300 de Ron.Ms oricum nu mi am imaginat ca sunteti chiar asa de apropiati de colegii vostri.Va multumesc si de acum orice problema am,nu am sa ezit sa o impart cu voi.As mai avea nevoie de niste piese : Faruri,Parbriz(toate victime griblurii in aceeasi zi),si am tot cautat disperat dar chiar nimeni nu a putut sa ma ajute cu un bandou lateral stanga(am badouri late mari),este vorba de cel mai ingust chiar langa roata spate.Daca aveti vreo informatie v-as fi recunoscator sa ma ajutati

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Phaze2Starts View Post
                              Am facut rost...adica pana acum comanda,trebuie sa vina maine,la fel 300 de Ron.Ms oricum nu mi am imaginat ca sunteti chiar asa de apropiati de colegii vostri.Va multumesc si de acum orice problema am,nu am sa ezit sa o impart cu voi.As mai avea nevoie de niste piese : Faruri,Parbriz(toate victime griblurii in aceeasi zi),si am tot cautat disperat dar chiar nimeni nu a putut sa ma ajute cu un bandou lateral stanga(am badouri late mari),este vorba de cel mai ingust chiar langa roata spate.Daca aveti vreo informatie v-as fi recunoscator sa ma ajutati
                              faruri bune sh 500 ron, faruri clare 200 euro, faruri clare cu lupa 250 euro (astea in euro sunt noi), parbriz nu are, dar poti suna la AGER SERVICE sa intrebi (tel: 021 3359756, 021 3359759, 0721347922), au toata gama de parbrize auto (a cumparat un prieten la MB 190 cu 3 mil), dar nu sunt la aceiasi calitate (sunt mai subtiri), iar bandoul nu stie sigur daca il are. Daca te intereseaza farurile putem merge impreuna incepand cu ziua de miercuri, cand ma voi intoarce in bucuresti

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF