Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie automata - schimba tarziu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Incearca sa mai slabesti putin cablul de sincronizare. Sa tii minte cate ture ai desshurubat, in cazul in care merge mai rau, sa o faci la loc.
    Cablul e relaxat, ala e primul la care m-am uitat. In plus, tensiunea din cablu e constanta, nu ar trebui sa aiba treaba cu comportamentul cutiei in functie de temeperatura uleiului.

    P.S. Iti trimisesem 2 mesaje cu numerele respectivilor domni. Ti-am trimis in format *.vcf. Ar trebui sa le fi primit ca e format recunoscut de majoritatea telefoanelor...
    Se pare ca nu de iphone

    Uleiul in verifici in R cu frana calcata. Daca uleiul e peste nivel schimba cu socuri.
    Stiam ca in P, dupa ce in prealabil o trec prin toate treptele, cu frana calcata. Incerc si in R.

    Daca intr-adevar e peste limita, cum se poate scoate din ulei? Nu tot, ci exact cat trebuie...

    Comment


    • #17
      Pai sunt niste pompe speciale de sustragere a uleiului,dar ma indoiesc ca gasesti asa ceva la service-urile astea mici,cea mai clasica metoda si cea mai simpla e pe la busonul de la baie,dar trebuie sa ai cu ce sa masori si nu cred ca ai joja.Deci dat drumu foarte incet la buson si foarte putin ulei sa nu dai drumu la mai mult decat trebuie.

      Comment


      • #18
        Ca sa nu umbli pe dedesubt iti dau o varianta romanesca, Dambovita style. Iei un garou sau un furtun subtire, o seringa foarte mare si tragi pe joja. Am testat metoda, merge. Am avut la 123-ul automat f. mult ulei in cutie (pierdea) si am completat mult peste nivel. Am scos cu seringa ca sa evit rampa care nu era disponibila, mizerie etc.
        Exista si o pompa electrica, am folosit-o la extragerea de motorina din rezervorul unui renault pe benzina. Am alimentat-o direct la bateria masinii, numai sa gasesti pe cineva dispus sa ti-o dea, eu o luasem de la un mecanic. In orice caz nu cred ca ai atata ulei in plus ca sa folosesti asa ceva, asta o pui cand ai cantitati mari de extras. La renault era vorba de 40 de litri de motorina, pe care i-a scos in 30 de minute.
        Last edited by Carmine; 12-20-2009, 12:19 PM.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          OK, o sa merg maine la service, sa vad cum rezolv treaba cu uleiul.

          Nu e de la regulatorul ala de vacuum, l-am scos de pe circuit azi si facea le fel, plus ca fara regulator se auzea o bubuitura din spate cand schimba dintr-a doua intr-a treia.

          Stie cineva mecanic dispus (si priceput) sa lucreze la asa ceva, intre 23 dec si 3 ian, in Bucuresti sau Brasov?

          Comment


          • #20
            Revin cu noi informatii.

            In urma unei discutii cu Fane, care a avut loc ieri dupa masa, i-am dezactivat shina aia care face legatura intre cablul de acceleratie si cablul ala rosu, cu burduf, care merge la cutie.

            Am scos-o dimineata pe strada, la rece, si mi se pare ca merge frumos acum, adica exact ca inainte. Imi e teama insa sa nu fie doar o toana, asa ca revin cu impresii (aproape) finale maine. Sunt rezervat pentru ca in urma incercarii de a scoate regulatorul de vacuum de pe circuit am smuls un vacuum din cutie, asa ca in drum spre service schimba cam smucit, dar in numarul de rpm normale, fara sa mai urce pana inspre 3000.

            Vacuumul e la loc acum. Daca se dovedeste a fi de la shina aia, o voi seta, probabil, pe o pozitie mai relaxata. Nu am idee ce face exact cablul ala rosu care merge spre cutie, presupun ca sincronizeaza acceleratia cu cutia. Ma rog, o sa le iau din aproape in aproape. Pana una alta, mi-ar parea bine sa nu mai urce in turatii in halul ala, ca nu era sanatos pentru motor, mai ales ca se intampla la rece.

            Comment


            • #21
              OK. Dupa ce am mers Varna - Brasov cu sina deconectata, fara sa mai apara respectiva problema, am conectat-o la loc, dar in pozitia ce mai "relaxata" posibil.

              La rece imi schimba dintr-a 1-a intr-a 2-a pe la 2500 rpm, in rest schimba normal. Mai patineaza din cand in cand, dar in rest pare ok.

              O chestie stranie pe care am observat-o (si nu stiu daca asa era inainte) e ca uneori nu urca in rpm (cu toate ca accelerez), dar viteza masinii creste. E normal?

              In alta ordine de idei, ce problema ar putea sa fie la cutie, pana la urma? As vrea sa rezolv si problema patinarii. Ce face cablul ala rosu?

              Comment


              • #22
                Vezi ca in mod normal daca verifici uleiul in P trebuie sa fie peste nivel, din cate stiu iti trebuie 2 oameni sa verifici uleiul ; unul sa stea cu piciorul pe frana si masina(pornita) sa fie in R sau D si unul sa se uite la joja. A doua varianta ar fi tipul de ulei

                Comment


                • #23
                  Uleiul e o idee peste nivel, mecanicul a zis ca ar fi vorba de vreo 100 de grame. O sa incerc sa mai tensionez un pic sina aia metalica, sa vad cum merge.

                  Comment


                  • #24
                    Vezi ca in P trebuie sa fie mult peste nivel, la mine era cam ca la tine si au intrat 2,5 litri. Verifica cu ea in D sau R

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara; cu tot respectul pentru toata lumea; uleiul in toate cutiile automate se verifica in P CU MOTORUL PORNIT (exceptie fac cutiile de pe jeep cele cu motoare de 4L si de 5,2 L ) care se verifica in N CU MOTORUL PORNIT
                      daca va veti uita pe jojele de ulei ale fiecarei masini cu cutie automata (exceptie cutiile de mercedes 722.6 ;7Gtronic si toate cele mai noi care au joja in baia de ulei)veti vedea niste semne care sunt pentru nivelul la rece si la cald ;NICI O DATA NU SE VERIFICA IN DRIVE SAU REVERSE.
                      IN cazul tau este o cutie de viteze automata model mai vechi (hidraulic)fara electronica in ea; ceea ce face diagnosticarea foate dificila
                      Daca vei mai umbla pe la cablul acela(kicdown) si la modulatorul vacumatic de pe cutie se va alege praful de ea
                      Cauzele pentru care cutia schimba mai sus in turatie sunt multiple:cablul acela rosu poate culisa greu pe camasa lui ;el mai are pe cutie si ceva reglaje de vacuum
                      Modulatorul vacumatic are si el un reglaj pe el ,acolo se regleaza presiunea de lucru a cutiei de viteze (nu presiunea pompei de ulei) cea care este responsabila de schimbari
                      Asa ca mare grija pe unde bagati degetele altfel vei plinge linga ea
                      Si inca ceva cati din cei care sunt pe acest forum repara efectiv cutii de viteze automate (nu una-doua pentru prieteni)
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by automaticul View Post
                        Si inca ceva cati din cei care sunt pe acest forum repara efectiv cutii de viteze automate (nu una-doua pentru prieteni)
                        Unu singur (cica) da' s-a retras definitiv. Mai e si Preoteasa care si-a reparat-o singur, babeste, da nu e mecanic, deci e mare lipsa de oameni priceputi in domeniul asta. La modalitatea de verificare a uleiului au existat discutii contradictorii de cand e forumul, majoritatea spune ca se verifica in R cu frana calcata si e nevoie de 2, cu motorul pornit si uleiul la 80 de grade. Daca reparati asa ceva poate ne impartasiti din cunostiintele dumneavoastra.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          TOATE MERCEDESURILE cu ,cutie automata ; uleiul se verifica in P cu motorul pornit indiferent de temperatura exterioara ,a motorului sau a cutiei; pe joje (modele vechi)gasiti doua semne
                          Cel de jos este pentru a vedea nivelul cutiei cand este rece(-20-40 grade)
                          Cel de sus este pentru a vedea nivelul cutiei la( 80 grade) temperatura uleiului din cutia de viteze,de regula cu motorul cald
                          Un aspect foarte important este CULOAREA si MIROSUL
                          In cazul 7G tronic nivelul se face prin baia de ulei la 40 grade cu STAR DIAGNOSIS
                          Pentru cutiile 722.1 722.2 722.3 722.4 722.5 uleiul este TQ-D castrol
                          Pentru cutiile 722.6 uleiul este 001 989 21 03
                          Pentru cutiile 7G-tronic uleiul este001 989 45 03
                          Inca ceva toate uleiurile de cutie automata isi modifica volumul la temperatura si foarte putin viscozitatea
                          Cutiile automate americane GM ,Ford ,Chrysler ; fiecare au uleiul lor
                          Si cele germane la fel ,ca si cele japoneze dece spun asta pentru ca fiecare model de cutie de viteze au sensori de temperatura a uleiului care lucreaza in mod diferit
                          Fiecare marca de ulei se comporta diferit la aceeasi temperatura
                          MIROSUL este un lucru foarte important in diagnosticarea unei cutii de viteze ca de altfel si culoarea ;in cazul lui 7G-tronic uleiul isi schimba foarte repede culoarea ;asa este uleiul si nu trebuie sa te sperii
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by automaticul View Post
                            Cel de jos este pentru a vedea nivelul cutiei cand este rece(-20-40 grade)
                            Cel de sus este pentru a vedea nivelul cutiei la( 80 grade) temperatura uleiului din cutia de viteze,de regula cu motorul cald
                            Cand spui cel de jos, te referi la acele 2 gradatii de minim si maxim. Cel de sus ? Indoitura aia a jojei? Intreb pentru ca nici eu nu stiu si multi sunt in eroare.
                            Inca ceva, la cutiile model vechi (cum am eu pe 126) imi patineaza intre a -1-a si a -2-a. Nu mereu, cateodata patinajul asta dureaza f. putin, aproape e imperceptibil alteori dureaza 2 / 3 secunde. Care ar fi cauza?
                            Ca sa nu intram peste topicul omului cred ca ar trebui sa facem un subiect separat cu probleme cutii automate. Mersi.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by automaticul View Post
                              TOATE MERCEDESURILE cu ,cutie automata ; uleiul se verifica in P cu motorul pornit indiferent de temperatura exterioara ,a motorului sau a cutiei; pe joje (modele vechi)gasiti doua semne
                              Cel de jos este pentru a vedea nivelul cutiei cand este rece(-20-40 grade)
                              Cel de sus este pentru a vedea nivelul cutiei la( 80 grade) temperatura uleiului din cutia de viteze,de regula cu motorul cald
                              Un aspect foarte important este CULOAREA si MIROSUL
                              In cazul 7G tronic nivelul se face prin baia de ulei la 40 grade cu STAR DIAGNOSIS
                              Pentru cutiile 722.1 722.2 722.3 722.4 722.5 uleiul este TQ-D castrol
                              Pentru cutiile 722.6 uleiul este 001 989 21 03
                              Pentru cutiile 7G-tronic uleiul este001 989 45 03
                              Inca ceva toate uleiurile de cutie automata isi modifica volumul la temperatura si foarte putin viscozitatea
                              Cutiile automate americane GM ,Ford ,Chrysler ; fiecare au uleiul lor
                              Si cele germane la fel ,ca si cele japoneze dece spun asta pentru ca fiecare model de cutie de viteze au sensori de temperatura a uleiului care lucreaza in mod diferit
                              Fiecare marca de ulei se comporta diferit la aceeasi temperatura
                              MIROSUL este un lucru foarte important in diagnosticarea unei cutii de viteze ca de altfel si culoarea ;in cazul lui 7G-tronic uleiul isi schimba foarte repede culoarea ;asa este uleiul si nu trebuie sa te sperii
                              Eu unul nu mai inteleg nimic. Am ajuns pe la 3-4 mecanici si toti au spus ca se verifica in Dsau R, mai mult decat atat am schimbat uleiul, am bagat cat scrie in carte 6,2l(cu tot cu convertizor sau cum ii zice) iar apoi am verificat uleiul cu ea pornita in R si era la nivel, dupa ce am oprit motorul si m-am uitat pe joja sunt 2-3 cm peste nivel. Care-i adevarul pana la urma ?

                              Comment


                              • #30
                                OK ,o sa incerc sa postez documente in care sa puteti vedea despre ce este vorba
                                Este foarte adevarat ca in romania este impamintenita aceasta idee (ca nu se repara cutiile de viteze automate) si mai este adevarat ca sunt foarte putini cei care repara cutii de viteze automate dupa litera cartii
                                Cei mai multi sunt cei care se baga pentru ca este vorba de ceva bani (costa sa repari o cutie automata) dar nu au nici cea mai mica idee despre ce se intimpla intr-o cutie automata
                                Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva

                                http://www.youtube.com/watch?v=qCqN1...eature=channel aici poti vedea cum se pune uleiul intr-o cutie automata ; idea sa intelegi engeza tehnica ;

                                www.youtube.com/watch?v=Q5SiZ29cCcU&feature=relatedinca ceva care cred ca va va convinge cum este cu nivelul unei cutii automate

                                www.youtube.com/watch?v=5dTAHMuWOqY&feature=relatedcautati pe you tube multe alte lucruri pentru a intelege cutiile automate
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF