Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie automata - schimba tarziu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata - schimba tarziu

    Salutare.

    Se da un w124 2.5 td, din '95, automat.

    In ultima saptamana, a inceput sa schimbe vitezele intr-un mod foarte straniu. Problema se manifesta in principal cand motorul este rece.

    Imi schimba dintr-a intaia intr-a doua abia pe la 3000 rpm, si cand schimba intr-a treia (tot asa, tarziu), sare scurt din nou intr-a doua, dupa care intra din nou intr-a treia.

    Uleiul e la nivel, ulei si filtru schimbate acum vreo 30.000 km.

    E ciudat ca se intampla doar la rece.

    Ceva idei?

  • #2
    In mod normal acest fenomen se intampla din cauza uleiului cand face doar la rece,dar daca zici ca este schimbat recent...,sa nu-i fie timpu la ulei pentru alt schimb zic si eu o parere,intr-adevar nu e ceva ieftin,dar schimba-i uleiul si filtrul,schimbul ulterior l-ai facut tu sau asa ti s-a spus ca a fost schimbat atunci?

    Comment


    • #3
      Uleiul l-am schimbat pentru ca incepuse un pic sa smuceasca la schimbare, asa ca am schimbat ulei si filtru. Dupa aia a mers OK, dar a inceput acum o saptamana sa faca figuri iar. Si eu mam gandit ca ar fi de la ulei, avand in vedere ca face doar la rece. Meg luni cu ea, sa vedem.

      Comment


      • #4
        Totusi eu cred ca e de la ulei si iti spun si de ce,ti s-a schimbat doar jumate si nu tot,cel nou bagat in cutie nu e compatibil cu cel vechi adica cu cel din convertizor si normal ca da ''rateuri''la schimbarea vitezelor,acum ceea ce trebuie tu sa faci e sa-l schimbi tot si nu ar trebui sa mai dea smucituri si iti sugerez sa-ti iei un ulei bun nu orice bidon pe care scrie ATF il cumperi

        Comment


        • #5
          Am schimbat uleiul si filtrul ieri. Nici o schimbare. Mai mult, mi se pare ca a inceput sa faca figura si la cald.

          Din cate stiu, cablul ala care leaga pedala de acceleratie de motor e si cablul de reglaj al cutiei. E relaxat, deci nu e de la ala.

          Ma gandesc sa nu fie o problema de vacuum de undeva, dar se pare ca furtunasele de vacuum care intra in cutie sunt la locul lor, si au vacuum pe ele.

          In vara, am avut probleme cu cutia, si a fost de la o pompita care sta pe pompa de injectie, si care e plasata pe circuitul de vacuum. A fost reparata de Dok, si a fost OK. Probleme pe care le am acum sunt diferite, dar in afara de ceva problema cu sistemul de vacuum nu ma pot gandi la altceva.

          Comment


          • #6
            [QUOTE=konijiro;102861]Salutare.

            Se da un w124 2.5 td, din '95, automat.

            QUOTE]

            Buna seara !
            Sa inteleg ca masina este de vanzare ?
            Momentan.....gandesc pentru altii !!!

            Comment


            • #7
              Sa inteleg ca masina este de vanzare ?
              Salutare. Inca nu

              Comment


              • #8
                OK. Multumesc de raspuns !
                Momentan.....gandesc pentru altii !!!

                Comment


                • #9
                  OK. Multumesc de raspuns !
                  Cu placere. Cu titlu informativ, asta e masina:

                  Comment


                  • #10
                    Am observat ca de piesa aia de care trage cablul de acceleratie e atasat un furtunas rosu cu burduf pe el. Pare a fi furtun de vacuum, si pare sa mearga catre cutie. Stie cineva ceva de el?

                    Comment


                    • #11
                      Cum se face sincronizarea intre cutie si acceleratie? Cablu sau vacuumatic? Pune o poza cu pompa de injectie sa vada si ochiul meu. Si mai zi unde este nivelul uleiului...


                      Uite aici link cu cutia de viteze de pe masina ta. Iti da coduri de piese si tot ce trebuie in cazul in care trebuie sa schimbi ceva.

                      Last edited by Semtexx; 12-19-2009, 14:45 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Am scos-o la drum. Dupa ce s-a incalzit ca lumea, a inceput sa schimbe frumos, ca inainte, fie ca era in oras sau afara. Deci are de a face cu temperatura. Acum ramane sa mai aflu ce chestie exact din tot ansamblul nu functioneaza corect la rece.

                        Uleiul am impresia ca e peste maxim. E greu sa imi dau seama, ca atunci cand scot joja e toata manjita de ulei, dar asa mi se pare, ca ar fi peste maxim. Ma duc luni la service, sa mai scoata din el, daca e cazul.

                        Sincronizarea cred ca se face pe cablu... Uite poze:





                        Regulatorul ala de vacuum de pe pompa de injectie il gasesti in poza de mai jos, e ala cu o chestie verde pe el. Maine dimineata il scot din circuit, pun vacuumul pe direct, si plec cu ea asa, la rece, sa vad ce se intampla. Macar asa aflu daca e de la ala sau nu.



                        Daca intre timp mai ai ceva idei, da de veste. Iti multumesc pentru ajutor.

                        P.S. Am gasit numerele lui Costel si Popeye, deci e OK.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by konijiro View Post
                          Am scos-o la drum. Dupa ce s-a incalzit ca lumea, a inceput sa schimbe frumos, ca inainte, fie ca era in oras sau afara. Deci are de a face cu temperatura. Acum ramane sa mai aflu ce chestie exact din tot ansamblul nu functioneaza corect la rece.

                          Uleiul am impresia ca e peste maxim. E greu sa imi dau seama, ca atunci cand scot joja e toata manjita de ulei, dar asa mi se pare, ca ar fi peste maxim. Ma duc luni la service, sa mai scoata din el, daca e cazul.

                          Sincronizarea cred ca se face pe cablu... Uite poze:





                          Regulatorul ala de vacuum de pe pompa de injectie il gasesti in poza de mai jos, e ala cu o chestie verde pe el. Maine dimineata il scot din circuit, pun vacuumul pe direct, si plec cu ea asa, la rece, sa vad ce se intampla. Macar asa aflu daca e de la ala sau nu.



                          Daca intre timp mai ai ceva idei, da de veste. Iti multumesc pentru ajutor.

                          P.S. Am gasit numerele lui Costel si Popeye, deci e OK.

                          Incearca sa mai slabesti putin cablul de sincronizare. Sa tii minte cate ture ai desshurubat, in cazul in care merge mai rau, sa o faci la loc.

                          P.S. Iti trimisesem 2 mesaje cu numerele respectivilor domni. Ti-am trimis in format *.vcf. Ar trebui sa le fi primit ca e format recunoscut de majoritatea telefoanelor...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by konijiro View Post
                            Uleiul am impresia ca e peste maxim. E greu sa imi dau seama, ca atunci cand scot joja e toata manjita de ulei, dar asa mi se pare, ca ar fi peste maxim. Ma duc luni la service, sa mai scoata din el, daca e cazul..
                            Uleiul in verifici in R cu frana calcata. Daca uleiul e peste nivel schimba cu socuri.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by carmine View Post
                              Uleiul in verifici in R cu frana calcata. Daca uleiul e peste nivel schimba cu socuri.
                              Asta asa e,trebuie nici sub ,nici peste limita sa fie uleiul ca sa mearga corespunzator.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF