Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum w124 2,5td - 14% urban! Ajutor, va rog.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum w124 2,5td - 14% urban! Ajutor, va rog.

    Salutare. Am cumparat de curand un w124 din '95, 2,5 td. Masina are in prezent 157.000 km.
    Imediat dupa ce am luat-o (acum aprox o luna) i-am facut o singura data consumul in oras, si a iesit undeva la 9%.
    De atunci, am folosit-o mai mult extraurban, unde lua intre 8,5 si 9%, condus pana in 130 km/h, nu mai mult de 3100, 3200 rpm.
    Fiind acasa in ultimele 10 zile, am zis sa ii fac si consumul urban, care a iesit la 14%! Condus moderat, fara rpm ridicate, etc.
    Mi se pare imens, am mai avut un 124 2,5d 20v care nu sarea de 11 in oras si 8 afara.
    Inainte sa merg undeva sa vad ce are, as vrea sa stiu care ar putea fi posibilele cauze pentru un asemenea consum. Daca aveti ceva idei, ascult

    Multumesc.

  • #2
    Accept si presupuneri)

    Am discutat cu un mecanic care a mai avut ceva treaba cu Mercedes, si imi spunea ca asta ar fi consumul normal! Ma indoiesc, sincer, ca ar trebui sa ia atat de mult.

    Tot el mi-a zis si ca ar fi bine sa nu las pe nimeni sa umble la pompa, ca s-ar putea sa o dea si mai rau peste cap. Asa sa fie? E asta un risc? Cat de greu e de reglat o pompa, pana la urma?

    Comment


    • #3
      Cred ca primul lucru care ai putea sa-l faci ar fi sa verifici filtrul de aer.
      Si din experienta proprie ti-as recomanda sa vezi daca nu merge vreo roata infranat.
      Apoi ai putea sa vezi daca merge sau nu turbina.
      Mai departe scrie-n carte

      Comment


      • #4
        Daca cineva se pricepe cu adevarat si e mester in pompe de Mercedes nue risc sa o deregleze

        Parerea mea ar fi in primul rand sa ii schimbi filtraraia (motorina,ulei,aer) uleiul si o curatare a injectoarelor nu ar strica zic eu. De obicei la motoarele astea se baga motorina proasta.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspunsuri.

          Ca idee, masina a fost la Dok cateva zile, acum vreo 2 saptamani, si a verificat-o pe partea de roti, deci teoria cu roata infranata cred ca nu ramane in picioare. La fel cu turbo, s-a dat cu ea, ma gandesc ca se prindea daca nu mergea. la fel, dupa parerea mea, turbo merge, il simt cand porneste, la 2000 de ture.
          La filtrul de aer m-am gandit, il schimb cu prima ocazie. Adica maine. Chiar daca e imbacsit, nu cred ca poate duce la o crestere atat de mare de consum. Mai degraba e doar o parte din problema.
          Multumesc pentru raspunsuri. Pana la urma sa pare ca tot la injectoare sau pompa ajungem.

          Comment


          • #6
            Bizara treaba cu consumul... Vad eu despre ce e vorba.

            Comment


            • #7
              Am fost cu ea in service, schimbat o bujie, scapa motorina pe la un injector, s-a rezolvat. Am spalat motorul, nu pare ca mai curge pe nicaieri, consumul e la fel.

              Foarte ciudat, avand in vedere ca nu scoate fum, trage bine, motorul merge rotund si porneste la cheie.

              Comment


              • #8
                Cunosc un caz foarte similar in care s-au inregistrat progrese vizibile odata cu schimbarea unui filtru de aer, care se imbacsise mai repede decat era de asteptat.

                Ai schimbat filtrul, totusi? Ce rezultate sunt?...
                1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                Comment


                • #9
                  Am schimbat filtrul azi dimineata, nu am apucat pana cum. Revin cu rezultate.

                  Comment


                  • #10
                    Ok. Dupa schimbarea filtrului de aer, am facut o calatorie prin Bulgaria, vreo 1500km in total. Consum extraurban intre 7,5 si 8,5. Variatie maricica, avand in vedere ca am mers cam la fel, maxim 130 km/h.

                    Azi am schimbat si filtrul de motorina, si o sa fac 100 km in oras, sa vedem ce rezultat obtin.

                    Comment


                    • #11
                      Pompele astea nu se strica si nu se deregleaza din senin. Daca ai un mers uniform in relanti si o pornire usoara, nu cred ca pompa are ceva. "Curatarea injectoarelor"... Hmmm... Asta e o chestie pe care o aud frecvent. Dar stiti ceva? Ati auzit de expresia "frectie la picior de lemn"? Cam atit ar ajuta chestia asta, cu "curatarea". Daca are intr-adevar probleme, se schimba duzele si se tareaza din nou la presiunea indicata de constructor. A, aici e alta treaba pe care o mai aud de la diversi: cica "injectoarele trebuiesc facute DUPA pompa"...
                      Wtf is that? Pt mine unul, e clar ca acel client (care nu are nici o vina) a trecut pe la un "pompagiu" de ocazie. PRESIUNEA DE DESCHIDERE a injectoarelor mecanice e un parametru fix, stabilit de catre fabricantul motorului atunci cind s-au optimizat ajustarile echipamentului de injectie la necesitatile motorului. NU reglezi o presiune mai mica, doar ca ai o pompa mai obosita. Eventual remediezi si problemele la pompa. Altfel, oricum rezultatele vor fi iluzorii (...parca merge mai bine, aha...) si de scurta durata.
                      In concluzie, sint de acord cu cei care la aceasta problema au indicat orice alte probleme in afara de pompa de injectie. Reglajul de debit se pastreaza mult timp la parametrii initiali, iar daca pompa are o uzura prea mare la elementi, asta se va vedea si la felul cum "trage" si la pornire. Oricum, daca nu se gaseste o alta explicatie rezonabila la fenomen, o verificare pe banc a pompei ar fi singura metoda de a confirma (sau infirma) suspiciunile in cazul ei.

                      Comment


                      • #12
                        Iulica,nimic personal cu tine,inainte de a critica,considera ca pina si duzele turcesti sunt o cheltuiala majora pentru multi muritori...la teorie vad ca esti tare,dar trebuie sa fii mai tare la a intelege nevoile clientului....Sa schimbi tot cu nou e simplu,asta pot face multi meseriasi,mai pe intelese sa faci mincare buna din ce ai prin frigider ramas e smecherie,nu sa faci mincare buna cu toate necesarele pe masa,cumparate gata...PS-daca vrei sa iti faci clienti,si accepti un sfat,ofera prima reparatie gratis sau similar....strada pe care esti nu e cea buna,de filozofi e plina tara,meseriasii ieftini si inventivi sunt cautati...SI MAI ON-TOPIC-prinde-ti degetzelele in pompa lui konijiro,MOKA,fa treaba buna si vei vedea poate si alti clienti de pe forum....Cu simpatie....
                        Last edited by DMIHNEA; 03-02-2009, 21:41 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Mda, nu stiu daca ceea ce voi spune se incadreaza in regulile de postare, sau daca are legatura cu topicul. Oricum, am fost atentionat ca sint Off Topic, asa ca "unde a mers mia, merge si suta". Totusi, vreau sa fac neaparat niste precizari ca o replica la ultimul post.
                          Stimate domn DMIHNEA, nici eu nu am nimic personal cu Dvs, dar pt ca mi se pare ca nu am fost bine inteles de catre Dvs (sau si de catre alti), da-ti-mi voie sa va spun cateva vorbe care sper sa lamureasca o situatie ce pare a fi confuza.
                          Domeniul in care lucrez este, din cauza unor oameni care au pierdut pasul cu evolutia tehnicii, (daca au avut-o vreodata...) un fel de Cenusareasa a ceea ce inseamna reparatii auto. Ceea ce fac eu este sa repar INIMA unui motor diesel. La fel ca si in cazul unei inimi umane, si aceasta e la fel de delicata. E vorba de mecanica fina, de piese cu tolerante de ordinul micronilor, iar ultimele sisteme common rail sint o culme a tehnicitatii. Insa inimile, ca sint o gramada de celule, sau facute din metal, se mai strica. A repara CORECT asa ceva presupune multa pricepere, indeminare, SDV-istica, cunostiinte si -nu in ultimul rind- pasiune. Acesta este un ingredient care face diferenta intre cineva care face asta de la 8am la 5pm si apoi uita de orice e legat de job si cineva care face asta de la 8 am la 5 pm si apoi, acasa, sta si studiaza pina seara tarziu la documentatie, care isi stoarce creierii sa gaseasca solutii la probleme complicate si care nu are somn pina nu le da de cap. Eu am ajuns intr-un punct al carierei care-mi da motive sa spun ca sint realizat profesional. Am ajuns cu greu aici, prin munca si nu in ultimul rind facind sacrificii in viata personala in favoarea celei profesionale.
                          Acum. Am intrat pe acest forum din aceeasi pasiune care ne aduce pe toti cei de aici la acelasi numitor: pasiunea pt orice vehicul care are in fata "STELUTA". Sa NU creada cineva ca sint aici pt ca nu am clienti, sau pt ca m-a atins criza si incep sa apelez la metode de "cucerire de noi teritorii". Daca e cineva care a crezut asta, il rog sa-si reconsidere parerea. Daca ar fi fost vorba de bani, ar fi trebuit sa fiu pe un Forum Ford, de exemplu, sau Renault.
                          Odata ce am intrat aici, am luat contact cu multe probleme ale voastre legate de tot ce inseamna "injectie diesel". Problemele voastre sint pt mine ceva comun, intrucit de ele ma lovesc f des. Dar asta fac eu: le rezolv. Totusi, nu sint Facatorul de Minuni. Ca sa pot repara o pompa care e "picata la pamint" nu am vreo incantatie anume, nu am vreun inel fermecat, nu pocnesc din degete, nu am vreo bagheta magica si in final recunosc sincer ca nu am nici o solutie care sa-mi permita sa fac din cacat - bici. Nu am, imi pare rau! Ca sa pot readuce un agregat asa finut in starea originala am nevoie de piese. De piese BUNE. Piesele astea BUNE au si ele un mare inconvenient: nu cresc in pomi, nu le gasesc in tomberoane, intre cochiliile stridiilor, sau in gainatul porumbeilor. NU! Ele SE CUMPARA ! Stiu, sint scumpe! Dar in pretul oricarei reparatii, intra nu numai piesele, ci si manopera.
                          E, eu, ca unul care spune ca vrea sa va ajute, as face in asa fel incat in mare parte reparatiile de care aveti nevoie sa le fac IN TIMPUL MEU LIBER (asa putin cum e, ca lucrez pina tarziu). As face asta din pasiune pt Mercedes, sa stiu ca inca unul dintre motoarele astea poate sa toarca la fel ca in zilele lui bune.
                          As face asta! As face-o cu placere! DIN PASIUNE ! Dar, domnule Mihnea,fiti sincer, Dvs asta vreti? Vreti ca cineva care va ajuta (nu conteaza cu ce...) sa o faca MOKA? Pt faptul ca sintem colegi de forum, pot avea niste pretentii modice, dar nu MOKA. NIMIC NU E MOKA, domnule Mihnea. Nu stiu ce faceti Dvs, dar STIU ca nu faceti nimic GRATIS. Asta e lumea in care traim, astea sint regulile ei, nu le-am facut eu.
                          OPENMINDED - OPENMINDED, domnule Mihnea, dar nici chiar asa...
                          Cineva de aici mi-a oferit un releu de semnalizare de cobra MOKA. Inca nu l-am luat, dar eu nu il voi lua MOKA. Daca nu va pretinde bani, sigur voi avea ceva de oferit in schimb. Nici MANTUIREA nu e MOKA, d-le Mihnea. Si pt ea trebuie sa CREZI. Ceea ce nu e deloc simplu sau usor (pt mine - SIGUR !!!) A, dar, Dvs mai vreti ceva: vreti ca cineva sa "gateasca" cu "ce gaseste prin frigider" ca daca rupe Carrefouru in doua, orice fraier poate sa faca mincare buna... Aha, e, atunci imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc. Nu stiu sa fac Cordon Bleu din taitei si arpacas. Daca stiti pe cineva care poate face asta, dati fuga la el, eu nu sint omul potrivit, CLAR !
                          In concluzie, daca sinteti obisnuiti cu acei mecanici soiosi care va dau dintr-o magazie prafuita vreun cap hidraulic ruginit "sa va faceti treaba" e ok, nu am nimic de obiectat, e alegerea voastra. Am crezut ca va pot fi de folos cu priceperea mea. Se pare ca am deranjat, drept pt care, cu toate ca nu voi parasi forumul, voi citi mesajele voastre fara a mai posta. Ma voi limita doar la a citi problemele voastre si raspunsurile vreunui guru local. Va fi funny !
                          P S Mi-ar place sa cred ca cei care m-au criticat ca nu stiu sa gatesc "frantuzeste" din laturile de la cantina de ajutor social, sa va poata ajuta macar cu o pizza din aceleasi laturi.
                          VA MULTUMESC PT ATENTIE !

                          Comment


                          • #14
                            Stricam topicul, dragii mei... Informatzie utila avem, dar restul se putea pe privat... Inapoi la argument.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc pentru raspunsuri.

                              Personal, mie nu mi s- au parut raspunsurile lui Iulian pe langa subiect, ba chiar din contra. Din punctul meu de vedere, prefer sa schimb piesele cu unele noi, decat sa carpesc. Si un mecanic care ofera asta ca alternativa nu trebuie blamat pentru ca o face. Pana la urma, depinde de cat e clientul dispus sa cheltuiasca. Si chestia cu reparatia MOKA e un pic trasa de par.

                              Daca am inteles corect:

                              - verificare injectoare
                              - schimbare duze (daca trebuie)
                              - verificare pompa

                              Am inteles bine?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF