Mda, am facut 100 km, fix 14 mi-a luat... Se pare ca nu e de la filtre.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Consum w124 2,5td - 14% urban! Ajutor, va rog.
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Revin cu noi informatii.
La recomandarea colegului 300zxtt, am mers la Constanta, la un mester pompagiu. Omul a ascultat motorul, a zis ca se aude prea bine sa fie problema de la injectoare sau pompa. Mi-a dat o solutie de curatat injectoarele de la Liqui Moly si mi-a curatat, cu un spray, debitmetrul de pe filtrul de aer. Pe autostrada Constanta - Bucuresti, mers cu 130 - 140 km/h, consumul a iesit la 7,6 l/100 km. Urban nu am facut inca, o sa revin.
O noua problema: turbo moare dupa aproximativ 20, 30 minute condus extraurban. Am observat treaba asta azi. Am plecat de la mecanic, pana am ajuns pe autostrada, nu mai mergea turbo. Am oprit la toaleta pe autostrada, nu mai mult de 5 minute, motor oprit, turbo a mers dupa aia.
Nu am idee de ce se intampla chestia asta, Dok presupune ca s-ar putea sa fie vreo electrovalva. Daca aveti alte idei, va rog sa postati.
Problema cu turbo nu explica totusi consumul exagerat in oras. Avand in vedere ca in oras merge pe distante scurte (15, 20 minute odata), turbo nu apuca sa "moara", asa ca nu cred ca asta are legatura cu consumul urban. Din nou, daca exista alte pareri, va rog sa postati.
Iulian, sper ca nu te-a speriat Mihnea, asa e el, mai incisivDaca ai ceva idei, te rog revino pe thread. Ceea ce ai scris mai sus a fost de ajutor.
Multumesc.
Comment
-
O situatie similara
Motor de 2.000 cmc, benzina, V6, turbo, benzina. Turbo intra in actiune doar la 3.000 rot/minut.
Simptome similare cu ale tale - consum urban exagerat, murea turbo dupa aprox 20 minute de drum intins.
Sistemul wastegate a fost vinovat, cel care regleaza turatia turbinei in functie de gradul de apasare al pedalei de acceleratie. Exact cum ti-a spus Dok.
Cum se manifesta ?
La mersul in oras, cind rar atingeam 3.000 rot/minut, nu prea simteam nimic, doar consum exagerat. La acceleratii bruste in oras, uneori functiona normal - rupea asfaltul, alteori se misca ca un jeg fara turbo.
Nici un rahat de mecanic nu i-a dat de cap, desi am ajuns la un service care avea doua Lancia Delta Integrale in VTM, prin Colentina, daca nu ma insel si in plus, proprietarul fusese mare participant la raliuri in echipa Dacia.
Ce defect am constatat ?
Supapa care permitea frinarea dinamica a turbocompresorului era actionata de un actuator - un rahat cu un solenoid inauntru. Chestia asta era intrerupta. A trebuit schimbat tot sistemul wastegate si readusa electronica de gestiune a motorului in parametrii mai omenesti.
Cum s-a defectat sistemul wastegate ?
Am modificat electronica masinii pentru o putere mai mare.
Una dintre modificari permitea cresterea presiunii de supraalimentare pina la limita de detonatie. Aceasta limita este semnalizata electronicii de gestiune de un senzor aflat in chiulasa. Individul care a facut modificarile - a schimbat modulul de electronica cu altul si a pus alt soft - nu mi-a spus ca trebuie sa mai inlocuiesc citiva senzori ai motorului cu altii mai sensibili, pentru a micsora timpul de raspuns al informatiei primite de la senzori de catre electronica de gestiune..
Turbo-ul merge la ralantiul motorului la o turatie de aprox. 10.000 - 15.000 rot/min. si de la 3.000 rot/min ale motorului urca la 100.000 rot/min. Cind apesi brusc pe acceleratie simti ca masina nu pleaca imediat ca un proiectil, are o mica intirziere. Intirzierea este data de timpul necesar turbinei de a ajunge de la 15.000 rot/min la 100.000 rot/min. Asa-numita gaura turbo, eliminata la ora actuala de turbocompresorul cu geometrie variabila. Sistemul wastegate permite pastrarea unei turatii pentru turbocompresor de aprox. 50.000 rot/min pentru a scurta timpul de a ajunge la maximul de putere - 100.000 rot/min.
La acest motor, senzorul de detonatie - montat de fabrica - transmitea foarte rapid si in cascada informatia catre electronica de gestiune a motorului. Aparea o diferenta de timpi de raspuns intre ce putea electronica de gestiune a motorului sa faca si timpul de transmitere a informatiei de la citiva senzori catre alti citiva senzori. Finalul a fost ca solenoidul, fiind piesa de serie, nu a putut sa indeplineasca cerintele electronicii de gestiune care era mult mai performanta. Si ca urmare a cedat lasind supapa wastegate sa lucreze de capul ei.
Defectul l-am constatat mai intii teoretic, cind am vazut ca senzorii aveau un timp de raspuns de 19 ms - conform specificatiei tehnice si electronica de gestiune avea 4 ms. Practic, senzorul de detonatie transmitea o informatie in 19 ms, electronica transmitea informatia in 4 ms si actuatorul comanda supapa de wastegate. Numai ca atunci cind supapa raspundea electronicii ca s-a deschis, dupa 19 ms, era posibil ca electronica de gestiune sa mai fi transmis alte maxim 4,75 comenzi catre actuator. Iti dai seama ce situatii de voma apareau. Ceva similar cu actualele coduri de eroare de la jegurile mai moderne.
Aceste probleme au fost ale unei masini la nivelul tehnologic al anului 1996.
Prin extensie, poti sa-ti dai seama care sint problemele de acest tip ale unei masini din 2008, avind in vedere ca sint foarte multi furnizori de electronica, majoritatea din Asia. Chiar si la Mercedes.
Imi pare rau ca ti-am impuiat capul cu o descriere prea in amanunt a unei probleme similare.
Sper ca Mercedesul tau nu are atita electronica. As fi dezamagit.
In orice caz, Dok cred ca are dreptate.
Parerea mea.
Comment
-
Originally posted by iulian r View PostMda, nu stiu daca ceea ce voi spune se incadreaza in regulile de postare, sau daca are legatura cu topicul. Oricum, am fost atentionat ca sint Off Topic, asa ca "unde a mers mia, merge si suta". Totusi, vreau sa fac neaparat niste precizari ca o replica la ultimul post.
Stimate domn DMIHNEA, nici eu nu am nimic personal cu Dvs, dar pt ca mi se pare ca nu am fost bine inteles de catre Dvs (sau si de catre alti), da-ti-mi voie sa va spun cateva vorbe care sper sa lamureasca o situatie ce pare a fi confuza.
Domeniul in care lucrez este, din cauza unor oameni care au pierdut pasul cu evolutia tehnicii, (daca au avut-o vreodata...) un fel de Cenusareasa a ceea ce inseamna reparatii auto. Ceea ce fac eu este sa repar INIMA unui motor diesel. La fel ca si in cazul unei inimi umane, si aceasta e la fel de delicata. E vorba de mecanica fina, de piese cu tolerante de ordinul micronilor, iar ultimele sisteme common rail sint o culme a tehnicitatii. Insa inimile, ca sint o gramada de celule, sau facute din metal, se mai strica. A repara CORECT asa ceva presupune multa pricepere, indeminare, SDV-istica, cunostiinte si -nu in ultimul rind- pasiune. Acesta este un ingredient care face diferenta intre cineva care face asta de la 8am la 5pm si apoi uita de orice e legat de job si cineva care face asta de la 8 am la 5 pm si apoi, acasa, sta si studiaza pina seara tarziu la documentatie, care isi stoarce creierii sa gaseasca solutii la probleme complicate si care nu are somn pina nu le da de cap. Eu am ajuns intr-un punct al carierei care-mi da motive sa spun ca sint realizat profesional. Am ajuns cu greu aici, prin munca si nu in ultimul rind facind sacrificii in viata personala in favoarea celei profesionale.
Acum. Am intrat pe acest forum din aceeasi pasiune care ne aduce pe toti cei de aici la acelasi numitor: pasiunea pt orice vehicul care are in fata "STELUTA". Sa NU creada cineva ca sint aici pt ca nu am clienti, sau pt ca m-a atins criza si incep sa apelez la metode de "cucerire de noi teritorii". Daca e cineva care a crezut asta, il rog sa-si reconsidere parerea. Daca ar fi fost vorba de bani, ar fi trebuit sa fiu pe un Forum Ford, de exemplu, sau Renault.
Odata ce am intrat aici, am luat contact cu multe probleme ale voastre legate de tot ce inseamna "injectie diesel". Problemele voastre sint pt mine ceva comun, intrucit de ele ma lovesc f des. Dar asta fac eu: le rezolv. Totusi, nu sint Facatorul de Minuni. Ca sa pot repara o pompa care e "picata la pamint" nu am vreo incantatie anume, nu am vreun inel fermecat, nu pocnesc din degete, nu am vreo bagheta magica si in final recunosc sincer ca nu am nici o solutie care sa-mi permita sa fac din cacat - bici. Nu am, imi pare rau! Ca sa pot readuce un agregat asa finut in starea originala am nevoie de piese. De piese BUNE. Piesele astea BUNE au si ele un mare inconvenient: nu cresc in pomi, nu le gasesc in tomberoane, intre cochiliile stridiilor, sau in gainatul porumbeilor. NU! Ele SE CUMPARA ! Stiu, sint scumpe! Dar in pretul oricarei reparatii, intra nu numai piesele, ci si manopera.
E, eu, ca unul care spune ca vrea sa va ajute, as face in asa fel incat in mare parte reparatiile de care aveti nevoie sa le fac IN TIMPUL MEU LIBER (asa putin cum e, ca lucrez pina tarziu). As face asta din pasiune pt Mercedes, sa stiu ca inca unul dintre motoarele astea poate sa toarca la fel ca in zilele lui bune.
As face asta! As face-o cu placere! DIN PASIUNE ! Dar, domnule Mihnea,fiti sincer, Dvs asta vreti? Vreti ca cineva care va ajuta (nu conteaza cu ce...) sa o faca MOKA? Pt faptul ca sintem colegi de forum, pot avea niste pretentii modice, dar nu MOKA. NIMIC NU E MOKA, domnule Mihnea. Nu stiu ce faceti Dvs, dar STIU ca nu faceti nimic GRATIS. Asta e lumea in care traim, astea sint regulile ei, nu le-am facut eu.
OPENMINDED - OPENMINDED, domnule Mihnea, dar nici chiar asa...
Cineva de aici mi-a oferit un releu de semnalizare de cobra MOKA. Inca nu l-am luat, dar eu nu il voi lua MOKA. Daca nu va pretinde bani, sigur voi avea ceva de oferit in schimb. Nici MANTUIREA nu e MOKA, d-le Mihnea. Si pt ea trebuie sa CREZI. Ceea ce nu e deloc simplu sau usor (pt mine - SIGUR !!!) A, dar, Dvs mai vreti ceva: vreti ca cineva sa "gateasca" cu "ce gaseste prin frigider" ca daca rupe Carrefouru in doua, orice fraier poate sa faca mincare buna... Aha, e, atunci imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc. Nu stiu sa fac Cordon Bleu din taitei si arpacas. Daca stiti pe cineva care poate face asta, dati fuga la el, eu nu sint omul potrivit, CLAR !
In concluzie, daca sinteti obisnuiti cu acei mecanici soiosi care va dau dintr-o magazie prafuita vreun cap hidraulic ruginit "sa va faceti treaba" e ok, nu am nimic de obiectat, e alegerea voastra. Am crezut ca va pot fi de folos cu priceperea mea. Se pare ca am deranjat, drept pt care, cu toate ca nu voi parasi forumul, voi citi mesajele voastre fara a mai posta. Ma voi limita doar la a citi problemele voastre si raspunsurile vreunui guru local. Va fi funny !
P S Mi-ar place sa cred ca cei care m-au criticat ca nu stiu sa gatesc "frantuzeste" din laturile de la cantina de ajutor social, sa va poata ajuta macar cu o pizza din aceleasi laturi.
VA MULTUMESC PT ATENTIE !
Comment
-
Scuze, am reciti postul si am vazut ce ai scris:
"cel care regleaza turatia turbinei in functie de gradul de apasare al pedalei de acceleratie"
Mihnea, nu poti intreba pus si simplu despre ce motor e vorba, fara sa aduci vorba de niscaiva araturi? Citind posturile de mai sus, imi dau seama ca singurul care e pe aratura esti tu. Chiar nu poti fara?
Comment
-
Acuma o fi aratura sau nu dar intreb si eu ca si Mihnea: chiar s-a fabricat vreun motor de 2000 de cmc si care sa mai fie si V6? Pt ca sa-mi fie cu iertare dar nici eu n-am auzit de asa ceva. Cel putin nu la Mercedes care are motoare V6 dar care din cate mai stiu si eu au capacitatea cilindrica ceva mai mare de 2000. Cam de aici s-a starnit si toata tevatura asta de mai sus...
Oricum ar fi mai bine sa revenim la subiect.Last edited by florineasca; 03-12-2009, 20:36 PM.
Comment
-
Sunt multe motoare V6 de 2000cm, chiar si de 1800.Am avut eu o troaca V6-24v de 1800cm care ma uimit de felul cum se tura.
Modelul w124 td nu are atata electronica, singura problema la ce ai mentionat mai sus fiind supapa de care zicea si dok.Eventual, verifica furtunul ala de vacum care iese din corpul turbinei sa nu fie crapat .
Comment
-
Originally posted by konijiro View PostAm gasit pa alte forumuri cum ca turbina intra in ceea ce se numeste "limp mode" si ca ar trebui curatata. A auzit cineva ceva despre asta?
Comment
-
Wastegate. O turbosuflanta are doua parti: turbina (care este actionata de gazele de evacuare) si un compresor (aflat pe pareta de admisie si care aspira aerul din exterior si il introduce in admisie sub o anumita presiune). Galeria de evacuare e astfel construita incat gazele sa fie dirijate in camera de gaze a turbosuflantei si aici sa puna in miscare turbina. Intrucit de aceasta presiune nu este nevoie tot timpul, turbina mai are si o supapa, un by-pass, de fapt, aceasta "wastegate". Cit timp este inchisa, gazele vor circula prin turbina, punind-o in miscare. Cind motorul se descarca de sarcina si nu mai e nevoie de o asa de mare presiune, atunci aceasta supapa (wastegate) se deschide iar gazele vor trece direct in tubulatura de evacuare astfel incat turbina nu va mai fi invartita cu aceeasi forta. Miscarea de inchidere/deschidere a acestei wastegate este realizata mecanic de o capsula vacuumatica, sau, la alte modele de o capsula asemanatoare dar care e actionata de o presiune pozitiva. In cazul celor care sint actionate de vacuum, "cantitatea" de vacuum e reglata de un actuator electric . Toate acestea formeaza un sistem care trebuie sa functioneze perfect pt a avea performante optime. Daca ceva e in neregula, este o amagire sa spui <prin oras merge putin, nu ca pe autostrada>. Deci orice problema, oricat de mica ti se pare, poate avea o importanta f mare asa incat rezolva-le! Abia cind toate sint in regula poti sa ai pretentii, iar felul in care merge turbosuflanta are f mare importanta asupra functionarii si performantelor unui motor turbo.
Limp mode. Este o strategie care permite unui motor (in special celor cu management electronic) sa functioneze pt o perioada scurta de timp si cu performantele mult reduse, chiar daca unitatea de control a detectat unele avarii in sistem. Mai pe inteles: daca, pe autostrada, sa zicem, calculatorul detecteaza anomalii in functionarea motorului, ii "taie" din performante (lucru sesizabil imediat de sofer), dar nu se opreste. Iti aprinde unul sau mai multi martori in bord, te avertizeaza ca sint probleme, dar iti permite sa ajungi usurel la primul service, sa zicem, sau sa ajungi cu ea intr-un refugiu, ca sa nu o lasi in mijlocul drumului.
P S
Am spus ca nu mai postez, dar... nu ma pot abtine. Citeodata simt nevoia sa fac si eu ceva MOKA!
Asta din pasiune si pt ca vreau sa popularizez, atit cit ma pricep, tehnologia care sta la baza functionarii unui motor sau a diferitelor subansamble ale lui. Nu stiu daca ce am spus ajuta pe cineva cu o problema specifica, dar sper ca asa, ca si cultura generala tehnica, cineva sa aibe de invatat.
Bafta !
Comment
-
Multumesc, Iulian!
Ai idee cum se poate identifica problema? Adica cum aflu care e valva buclucasa?
Am vb cu Dok, zicea ca pe tester nu prea am unde sa o pun, ca nu au astia mufa de w124, si spunea ca incercam cu un multimetru. La cum vad eu treaba, trebuie mers cu ea pe autostrada pana nu mai merge turbo, si abia atunci bagt multimetru, sa ne dam seama care e valva care nu mai misca. Am dreptate sau am presupus gresit?
Comment
Comment