Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire motor M102

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Astept cu nerabdare!Dar sa nu ne uiti?
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #32
      AM REZOLVAT!!!!Nu mai umbla la nici un reglaj.A durat exact 15 min. reparatia.Mi-a schimbat calculatorul si merge perfect.Nici nu-ti dai seama cat sunt de bucuros.Aveam problema asta de cand am cumparat masina.ATENTIE!!!Calculatorul trebuie sa aiba aceeasi serie cu cel existent pe masina.
      Doua masini:
      W 124 230E 1986 full
      W 124 250D 1987
      Si o:
      Alfa Romeo 155 TS 1998

      Comment


      • #33
        Si cati bani te-a costat?? Si zi-ne unde este si acest mecanic arab?
        Mersi
        Masina mea de vis...

        Comment


        • #34
          Pentru MUFAC.Cred ca la tine figura asta o facea tot timpul,indiferent ca ii motorul rece sau cald.La mine de exemplu ,figura asta o face numai cand ii rece motorul ,cand se incalzeste un pic merge foarte bine.Nu cred ca in cazul meu ar trebui sa schimb calculatorul.Sper. Oare n-ar putea sa intervina DOK? Sa ma mai lumineze un pic,sau oricare altul.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #35
            Doktoru va interveni, dar nu acu, la ora asta, dupa o zi de cacat total de 16 ore... Voi revizui tot topicul, ca sa le pun cap la cap, si gindesc.

            Comment


            • #36
              Hai sa pornim cu ceva simplu... Cind pui contactul, pompa porneshte si functzioneaza citeva secunde, apoi se opreshte. La prima pornire, pune contactul, repetat, de 7-8 ori. Apoi ii dai de pornire. Si vedem ce se petrece.

              Comment


              • #37
                Da,cand pun contactul pompa de benzina se aude si dupa cateva secunde se opreste.Doar dupa cateva incercari (6-7)sta motorul la relanti de 500-600 de ture.Si de fiecare data motorul porneste la prima cheie la o turatie de aproximativ 1200 de ture ,merge 2-3 secunde dupa care se opreste.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #38
                  Eu ziceam sa ii pui contactul de 7-8 ori, ca sa mearga pompa mai multicel, si dupaia sa dai la automat...

                  Comment


                  • #39
                    Bine ,o sa incerc un pic mai tarziu,ca acuma ii cam cald motorul.
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #40
                      La curul mashinii linga pompa electrica, mai exista filtrul de benzina si pressure damper-ul, adica ala care tzine presiunea pe instalatzie. Cind ala se duce dracului, se intimpla cam ce ai tu. D-aia am zis de treaba cu contactul pus de mai multe ori.

                      Comment


                      • #41
                        Problema era numai la rece,asa cum am spus.Dupa ce se incalzea mergea perfect.Toata treaba a costat 200 de euro.Mecanicul e vis-a-vis de Piata Domenii pe o straduta cu sens unic(chiar nu stiu cum ii zice la strada)il cheama Nabil.Pt. DOK:nu am experienta ta dar nu cred sa fie din pompa si spun asta pentru ca eu am schimbat tot ansamblul ala de pompare acum doua saptamani si nu s-a modificat nimic in privinta pornirii la rece.
                        Doua masini:
                        W 124 230E 1986 full
                        W 124 250D 1987
                        Si o:
                        Alfa Romeo 155 TS 1998

                        Comment


                        • #42
                          Ambele variante sint posibile, e adevarat. Dar de la 5 sute de kilometri departare, facem si noi acu' diagnoza cum putem. Le luam din aproape in aproape...

                          Comment


                          • #43
                            Dok, am facut cu ai zis tu,adica,am pus contactul de mai multe ori,dar degeaba .A pornit un pic mai greu, dar tot la prima cheie a pornit, numa nu vrea sa steie la relanti.Si parca mergea inecat.
                            Last edited by pintea paul; 01-18-2009, 09:49 AM.
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #44
                              Salutare,
                              Am vazut subiectul in discutie si sunt in aceeasi situatie. Ba chiar mai grava.
                              Sa incep cu inceputul.Am un 230 E,benzina,1990, cumparat in febr 2008 din DE .Masina a fost impecabila si a functionat la fel de impecabil pana (aprox.40.000 km in 10 luni),are acum 300.000 km la bord.Nimic nu a trebuit schimbat sau reglat in acest timp.
                              Acum vreo luna de zile in urma cand au fost acele temperaturi f.scazute am pornit-o de proba mai mult, sa vad daca bateria e ok.A pornit la sfert de cheie,a stat la relanti normal(poate chiar mai jos ca turatie un pic dar am dat vina pe gerul de afara) dar dupa vreo 3-5 min de functionare pe loc,deodata s-a oprit ca si cum cineva i-a luat contactul.Fara zgomote suspecte,batai,etc.Am incercat sa o repornesc dar zadarnic.Nici un semn nu mai dadea de pornire.Invartea f bine cu electromotorul dar nimic altceva.Dupa cateva incercari repetate am lasat-o in pace de mila bateriei.Am pus bateria la incarcat si am revenit dupa o zi cu incercarile de pornire.NIMIC. Nici un semn de pornire.Doar un mic miros de benzina ca si cum s-ar fi innecat.Apoi deja am trecut la desfacut!
                              -Bujiile:curate ca noi,fara zgura,calamina dar f. putin umede de benzina,mai mult miros.
                              -capac delco: impecabil,fara crapaturi,murdarie,condens,etc.
                              -filtrul de aer: la fel impecabil,curat,nimic suspect.
                              -Pompa de benzina: nu am desfacut-o dar dupa sunet pare a functiona normal cu zumzetul specific de cateva secunde cand pui contactul,etc.
                              Am miscat toate mufele posibile si imposibile.
                              Am montat totul la loc si aceleasi simptome. NU da nici un semn de pornire.Invarte frumos dar nimic.Intra-adevar ce nu am verificat a fost scanteia la bujii.
                              A mai patit cineva asa ceva sau asemanator?
                              Va multumesc anticipat pentru orice sfat care ma poate scoate din incurcatura!

                              Comment


                              • #45
                                E automata masina?
                                Masina mea de vis...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF