Am achizitionat o tigaie coupe, Mercedes 200 CE/1994, cu motor M111940.
1. Prima problema ar fi ca la 80 grade temperatura apei, cade presiunea uleiului la 0, fara sa se aprinda vreun bec sau altceva.
Am crezut ca e senzorul de presiune ulei, ca asa am patit la alta masina cu acelasi tip de motor.
Aici apare problema : actualul motor NU ARE senzor de presiune ulei.
Cine transmite presiunea la ceasuri ? Sa stiu ce schimb intai.
2. Sta aprins becul de la SRS .
3. Se aprinde cateodata si becul de la ABS .
4. Compresorul de Aer conditionat nu cupleaza cand apas butonul - clima automata.
Vreun releu, siguranta de verificat ptr pct 2,3 si 4 ?
Multumesc
1. Prima problema ar fi ca la 80 grade temperatura apei, cade presiunea uleiului la 0, fara sa se aprinda vreun bec sau altceva.
Am crezut ca e senzorul de presiune ulei, ca asa am patit la alta masina cu acelasi tip de motor.
Aici apare problema : actualul motor NU ARE senzor de presiune ulei.
Cine transmite presiunea la ceasuri ? Sa stiu ce schimb intai.
2. Sta aprins becul de la SRS .
3. Se aprinde cateodata si becul de la ABS .
4. Compresorul de Aer conditionat nu cupleaza cand apas butonul - clima automata.
Vreun releu, siguranta de verificat ptr pct 2,3 si 4 ?
Multumesc
Comment