Acum am intrat in casa, ca sunt grade mici afara. Am reusit sa pornesc motorul fara spray. Mai vad maine dimineata daca mai porneste.
Smecheria a constat intr-o siguranta pe care am scos-o de pe firul care alimenta atat injectorul 4 cat si INSTALATIA de gaz. Adica masina era facuta sa porneasca din prima pe gaz, fara sa mearga pe benzina - de asta si pompa bazaie ciudat, ca a stat numai pe uscat.
Am la bord o cutiuta de la gaz care indica ca e pornit gazul si ma deranja vizual. Cautand firul de curent ce alimenta cutiuta, mi-a picat fisa ca trebuie sa fie treaba cu pornit/mers permanent pe gaz.
Dupa ce am facut turul orasului de bucurie, la intoarcere a inceput sa se tureze de nebuna, ba 700 ture ba 3000. Am verificat sondele si firele instalatiei ce alimenteaza sondele din fata motorului. VARZA toate, fara izolatie pe ele, se atingeau una pe alta.
Am izolat firele pana acum, dar cred ca sunt bulite sondele, cu toate ca indica temperatura corect ; 60-80 grade.
In continuare relantiul zboara de la 700-2000.
Cum ating pedala de acceleratie, isi revine la normal, apoi iar innebuneste.
Maine schimb clapeta de acceleratie de pe una care a fost ok, zice vanzatorul.
Alte idei ? Parca citisem pe undeva de fluctuatiile astea de relanti, si era ceva simplu.
Smecheria a constat intr-o siguranta pe care am scos-o de pe firul care alimenta atat injectorul 4 cat si INSTALATIA de gaz. Adica masina era facuta sa porneasca din prima pe gaz, fara sa mearga pe benzina - de asta si pompa bazaie ciudat, ca a stat numai pe uscat.
Am la bord o cutiuta de la gaz care indica ca e pornit gazul si ma deranja vizual. Cautand firul de curent ce alimenta cutiuta, mi-a picat fisa ca trebuie sa fie treaba cu pornit/mers permanent pe gaz.
Dupa ce am facut turul orasului de bucurie, la intoarcere a inceput sa se tureze de nebuna, ba 700 ture ba 3000. Am verificat sondele si firele instalatiei ce alimenteaza sondele din fata motorului. VARZA toate, fara izolatie pe ele, se atingeau una pe alta.
Am izolat firele pana acum, dar cred ca sunt bulite sondele, cu toate ca indica temperatura corect ; 60-80 grade.
In continuare relantiul zboara de la 700-2000.
Cum ating pedala de acceleratie, isi revine la normal, apoi iar innebuneste.
Maine schimb clapeta de acceleratie de pe una care a fost ok, zice vanzatorul.
Alte idei ? Parca citisem pe undeva de fluctuatiile astea de relanti, si era ceva simplu.
Comment