Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor M111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu am dat de cap cu reglajul surubului. Problema e acum ca dupa ce o pornesc, daca dau drumul la clima sa dezaburesc in interior moare motorul- trebuie sa tin mai accelerat relantiul.
    Ce a mai cazut acum, ca inainte de a veni frigul nu facea asa- deschideam clima din prima fara sa influenteze relantiul.

    Comment


    • #62
      Când am pãþit chestia asta am schimbat releul de protecþie (ãla dreptunghiular, înalt, cu carcasa din aluminiu cu o siguranþã sau douã în cap aflat în spatele bateriei). Înlocuirea lui a durat 3 minute iar maºina funcþioneazã perfect ºi azi.

      Comment


      • #63
        Ala e releul de overprotectie. La ala m-am gandit din prima, dar siguranta e buna. Poate fi releul busit inauntru.
        Pe ala l-am schimbat cand se aprindea ABS.
        Multumes .

        Comment


        • #64
          Am schimbat releul cu altul bun. Acelasi simptom deci nu e ala responsabil de problema. Am vazut ca si daca virez maxim cade turatia relantiului, deci e altceva care nu are treaba cu vreun consumator.
          Mai sap...

          Comment


          • #65
            Originally posted by altho View Post
            daca virez maxim cade turatia relantiului
            Hopa, dacă nu scriai asta, nu mă băgam, dar așa poate ajut și eu cu un sfat.
            Când am pățit așa la Lord, prima dată am recondiționat alternatorul și am schimbat vreo 3 diode. N-a fost însă asta, fenomenul persista... Până la urmă era de vină telescopul întinzătorului de curea. Unul nou m-a ținut fix 2 luni, iar unul SH luat de pe un hoit tocat își face treaba cu brio...
            Dacă am ”ghicit” problema, dai 1BRRC... dacă nu, dau eu
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #66
              Verific si asta si anunt. Ms

              Comment


              • #67
                Originally posted by altho View Post
                Poate fi releul busit inauntru
                Aºa e, iar unul ieftin aftermarket þine mult, cam o lunã.
                Cred ca instalatia ta electrica e de vina.

                Comment


                • #68
                  Instalatia mea e noua, refacuta fir cu fir inclusiv in mufe.Am pus si alt releu si face la fel.
                  Singurul neschimbat e cel ce duce in clapeta de acceleratie.
                  Dimineata am auzit putin cureaua de la alternator scartaind, deci am sa verific intinzatorul.

                  Comment


                  • #69
                    Aceeasi problema persista ...
                    Cine raspunde de socul automat cand motorul e rece ?
                    La prima pornire, relantiul abia sta in 700 rot/min - o tin din acceleratie sa pot pleca de pe loc. Dupa ce se incalzeste la 80 gr, relantiul ramane stabil la 1000 ture !!!
                    Invers fata de normal.
                    Cand cuplez ventilatorul, cade relantiul 1 sec, apoi isi revine - am schimbat releul OVP , cu oricare 3 bucati face la fel.
                    Fac un foc de tabara, sau mai astept sa-si revina ?

                    Comment


                    • #70
                      Ai verificat furtunasele de vid sa nu ai scăpări pe undeva.
                      Dacă aprinzi focul anuntama si pe mine ca o aduc si eu pe a mea!!!

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by altho View Post
                        Aceeasi problema persista ...
                        Cine raspunde de socul automat cand motorul e rece ?
                        La prima pornire, relantiul abia sta in 700 rot/min - o tin din acceleratie sa pot pleca de pe loc. Dupa ce se incalzeste la 80 gr, relantiul ramane stabil la 1000 ture !!!
                        Invers fata de normal.
                        Cand cuplez ventilatorul, cade relantiul 1 sec, apoi isi revine - am schimbat releul OVP , cu oricare 3 bucati face la fel.
                        Fac un foc de tabara, sau mai astept sa-si revina ?
                        Clapeta raspunde de "socul automat " ,asta daca ajunge la dansa informatia . Cum ti am scris si eu si colegul Bugs Bunny , problema tot la instalatie este .
                        Honda.

                        Comment


                        • #72
                          Instalatia a fost refacuta fir cu fir. Adevarul e ca daca pun alta clapeta = aceeasi problema.
                          Sigur aveti dreptate despre instalatie. Acum, eu am refacut 1/2 instalatie , cea care duce in ECU, bobine, injectoare. Cealalta jumatate nu stiu ce face.
                          DAR, firul de la clapeta e conectat cu mufa REFACUTA.
                          Trebuie sa gasesc care fir duce la mufa de la clapeta si are treaba cu socul - banuiesc ca are treaba si cu sonda de apa cu mufa rotunda ( e noua, dar cine stie aftermarketurile astea cat rezista )
                          Mufa rotunda de la sonda numai exista la mine - am 2 fire pe care le pot cupla cum vreau. Am inversat locul lor si acum am numai 1 eroare = 8 blinkuri; inainte aveam si erorile 6 si 7 .
                          8 blinkuri = ISC ( idle speed control ) defect

                          Comment


                          • #73
                            Socul la rece tine de 2 switch -uri din clapeta de acceleratie si de sonda de apa cu mufa rotunda.
                            Valabil si ptr ISC - influentat de aceleasi de mai sus.
                            Am citit ceva materiale si asta am dedus. ( atasat )
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              Nu stiu la ce te referi cu "mufa refacuta" ca nu ai ce sa refaci/izolezi la mufa clapetei , ori o tai din ambele parti si legi firele direct pe culori (carpeala) ori cumperi o mufa noua cu 150 ron . Alta varianta nu este .

                              P.S. ECU este in spatele bateriei , cred ca te referi la modulul de aprindere de pe contra-aripa . Partea de instalatie care pleaca din aprindere spre ECU de obicei nu se degradeaza izolatia , dar este bine s o verifici in special mufa si cativa cm de fire sa vezi cum se prezinta.
                              Honda.

                              Comment


                              • #75
                                Ma refeream la cutia de pe contraaripa. Mufa cu fire ce duc in spatele baterie pare ok.
                                Mufa ce cupleaza cu clapeta a fost taiata in 2 si schimbat firele dintr-un capat in celalalt, fara lipituri.- un tip din Gl a facut treaba; avea la vanzare instalatii electrice refacute.
                                Maine verific daca functioneaza switchul din clapeta cand e rece motorul.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF