Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor pentru un W124 Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am inteles, o sa il caut pe net sa vad cum arata. Multumesc colegului de mai sus, cu bordul am rezolvat-o, problema acel potentiometru care facea figuri.

    Comment


    • #17
      Buna Seara! Schimba-i contactul,pune unul bun si majoritatea problemelor vor disparea,in special cea cu aeroterma care nu merge.Daca nu gasesti contact suna-ma si o rezolvam....

      Comment


      • #18
        Buna seara, pai la mine contactul ( cel care porneste masina ) este cu fire izolate pe afara, dar nu inteleg de ce de la el. Imi poti explica mai in detaliu te rog?

        Comment


        • #19
          Salut.Schimba aeroterma complect din dezmembrari deoarece a ta are uzura mare in colector sau perii de acea porneste numai cind vrea ea sau cind sunt reci periile.

          Comment


          • #20
            Salut, de pornit porneste, este posibil de la asa ceva sa se opreasca singura? Scoate si un zgomot ceva mai puternic intradevar, dar pana la urma de ce sa ma apuc ca am 3 pareri diferite. (

            Comment


            • #21
              Salut.Da e posibil,am intilnit colector care nu mai avea cupru pe el din cauza periilor prea dure si avea aceiasi manifestare.Sau colector imbicsit cu praf de la perii prea moi care le topeau in citeva zile.Galagia care o face este de la bucsele rotorului care sunt expuse la apa,sigur nu ai protectia de plastic peste motorul aerotermei.Mai pornesc din cind in cind si cind dai cu masina intro groapa mai sanatoasa.Ca sfat da jos aeroterma ori cum trebuie sa o desfaci ca sa vezi ce problema ai.Ori cum la tine turatia e `regulata`din potentiometru din interior cel ce pleaca de la 0 pina la 4.
              Last edited by valdo; 07-17-2015, 18:01 PM.

              Comment


              • #22
                Poti sa dai jos ventilatorul, iti ia max 30min. o gasesti sub stergator, tre sa dai jos niste plastice, chedere si stergatorul.
                O pui direct la 12 v si daca se opreste dupa cateva minute cum ai spus tu - se vrea inlocuita.
                Last edited by Zeus; 07-20-2015, 06:35 AM.

                Comment


                • #23
                  Clima mea este automata, m-ai salvat, credeam ca este nevoie sa dau bordul jos ok asa voi face o sa dau aeroterma jos pt ca nu vreau sa inghet la iarna. O poza are cineva sa imi fac o parere pe unde este situata?

                  Comment


                  • #24
                    cred ca ai nevoie de o surubelnita pt plastice si o cheie de 10 pt suruburile stergatorului. Nu-i mare lucru, tutorial nu am

                    Comment


                    • #25
                      Am inteles,in weekend cred ca ma apuc de treaba, cum realizez daca palele respective sunt stricate? rulmentii ii pot unge?

                      Comment


                      • #26
                        Buna Seara! Aeroterma nu are rulmenti,are doua bucse grafitate care trebuiesc lubrefiate din cand in cand cu spray WD40.Daca insa bucsile au prins mizerie si praf si s-au largit.atunci ele la inceput fac zgomot ca mai apoi rotorul sa se incline si sa loveasca in stator rezultand arderea infasurarii motorasului.Eu am avut aceeasi problema imi pornea aeroterma si pe urma se oprea.Am muncit aproape o saptamana,am dat afara aeroterma am probat-o pe direct la bateria si mergea foarte bine fara zgomot si joc in bucse.Atunci am banuit ariciul,adica regulatorul de turatii,l-am demontat si masurat si era bun in fine,nu mai stiam ce sa-i fac.Apoi m-am gandit ca mufa care vine din bord la regulatorul de turatii nu primeste curent 12v si asa am ajuns la contact care nu trimitea tensiune pe regulatorul de turatii al aerotermei. La tine, din cate am inteles cineva a taiat firele de la contact si apoi le-a inadit s-ar putea ca acolo sa fie problema daca nu a respectat culoarea firelor.Oricum nu inteleg de ce le-a taiat?numai daca nu cumva a facut o adaptare punand un contact care nu e al masinii

                        Comment


                        • #27
                          Si eu te sfatuiesc sa dai cu putin wd40, eu am pus niste vaselina si acum imi miroase in masina si nu mai gasesc timp sa desfac iar

                          Comment


                          • #28
                            Din cate am inteles se blocase contactul original, si l-a inlocuit dar cu fire izolate cu tot felul de chestii... si a mea scoate zgomot la inceput sau cand ii scade din turatie si da sa moara face urat, chiar nu stiu de ce sa ma apuc nici timpul nu imi permite sa le dau pe rand jos...

                            Comment


                            • #29
                              Daca masina nu are contactul original o sa muncesti mult si bine si nu o sa sa-i dai de capat.....

                              Comment


                              • #30
                                Cred ca voi apela direct la un electrician si sper sa ii dea de cap...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF