Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor pentru un W124 Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am inteles, o sa il caut pe net sa vad cum arata. Multumesc colegului de mai sus, cu bordul am rezolvat-o, problema acel potentiometru care facea figuri.

    Comment


    • #17
      Buna Seara! Schimba-i contactul,pune unul bun si majoritatea problemelor vor disparea,in special cea cu aeroterma care nu merge.Daca nu gasesti contact suna-ma si o rezolvam....

      Comment


      • #18
        Buna seara, pai la mine contactul ( cel care porneste masina ) este cu fire izolate pe afara, dar nu inteleg de ce de la el. Imi poti explica mai in detaliu te rog?

        Comment


        • #19
          Salut.Schimba aeroterma complect din dezmembrari deoarece a ta are uzura mare in colector sau perii de acea porneste numai cind vrea ea sau cind sunt reci periile.

          Comment


          • #20
            Salut, de pornit porneste, este posibil de la asa ceva sa se opreasca singura? Scoate si un zgomot ceva mai puternic intradevar, dar pana la urma de ce sa ma apuc ca am 3 pareri diferite. (

            Comment


            • #21
              Salut.Da e posibil,am intilnit colector care nu mai avea cupru pe el din cauza periilor prea dure si avea aceiasi manifestare.Sau colector imbicsit cu praf de la perii prea moi care le topeau in citeva zile.Galagia care o face este de la bucsele rotorului care sunt expuse la apa,sigur nu ai protectia de plastic peste motorul aerotermei.Mai pornesc din cind in cind si cind dai cu masina intro groapa mai sanatoasa.Ca sfat da jos aeroterma ori cum trebuie sa o desfaci ca sa vezi ce problema ai.Ori cum la tine turatia e `regulata`din potentiometru din interior cel ce pleaca de la 0 pina la 4.
              Last edited by valdo; 07-17-2015, 18:01 PM.

              Comment


              • #22
                Poti sa dai jos ventilatorul, iti ia max 30min. o gasesti sub stergator, tre sa dai jos niste plastice, chedere si stergatorul.
                O pui direct la 12 v si daca se opreste dupa cateva minute cum ai spus tu - se vrea inlocuita.
                Last edited by Zeus; 07-20-2015, 06:35 AM.

                Comment


                • #23
                  Clima mea este automata, m-ai salvat, credeam ca este nevoie sa dau bordul jos ok asa voi face o sa dau aeroterma jos pt ca nu vreau sa inghet la iarna. O poza are cineva sa imi fac o parere pe unde este situata?

                  Comment


                  • #24
                    cred ca ai nevoie de o surubelnita pt plastice si o cheie de 10 pt suruburile stergatorului. Nu-i mare lucru, tutorial nu am

                    Comment


                    • #25
                      Am inteles,in weekend cred ca ma apuc de treaba, cum realizez daca palele respective sunt stricate? rulmentii ii pot unge?

                      Comment


                      • #26
                        Buna Seara! Aeroterma nu are rulmenti,are doua bucse grafitate care trebuiesc lubrefiate din cand in cand cu spray WD40.Daca insa bucsile au prins mizerie si praf si s-au largit.atunci ele la inceput fac zgomot ca mai apoi rotorul sa se incline si sa loveasca in stator rezultand arderea infasurarii motorasului.Eu am avut aceeasi problema imi pornea aeroterma si pe urma se oprea.Am muncit aproape o saptamana,am dat afara aeroterma am probat-o pe direct la bateria si mergea foarte bine fara zgomot si joc in bucse.Atunci am banuit ariciul,adica regulatorul de turatii,l-am demontat si masurat si era bun in fine,nu mai stiam ce sa-i fac.Apoi m-am gandit ca mufa care vine din bord la regulatorul de turatii nu primeste curent 12v si asa am ajuns la contact care nu trimitea tensiune pe regulatorul de turatii al aerotermei. La tine, din cate am inteles cineva a taiat firele de la contact si apoi le-a inadit s-ar putea ca acolo sa fie problema daca nu a respectat culoarea firelor.Oricum nu inteleg de ce le-a taiat?numai daca nu cumva a facut o adaptare punand un contact care nu e al masinii

                        Comment


                        • #27
                          Si eu te sfatuiesc sa dai cu putin wd40, eu am pus niste vaselina si acum imi miroase in masina si nu mai gasesc timp sa desfac iar

                          Comment


                          • #28
                            Din cate am inteles se blocase contactul original, si l-a inlocuit dar cu fire izolate cu tot felul de chestii... si a mea scoate zgomot la inceput sau cand ii scade din turatie si da sa moara face urat, chiar nu stiu de ce sa ma apuc nici timpul nu imi permite sa le dau pe rand jos...

                            Comment


                            • #29
                              Daca masina nu are contactul original o sa muncesti mult si bine si nu o sa sa-i dai de capat.....

                              Comment


                              • #30
                                Cred ca voi apela direct la un electrician si sper sa ii dea de cap...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF