Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor pentru un W124 Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor pentru un W124 Coupe

    Va salut pe toti, am revenit si tin sa precizez ca sunt un mandru posesor al unui w124 coupe din 93 ( inmatriculat pe bulgaria ce-i drept ) ... pai, masina... saraca are extrem de multe probleme, a fost lovita si refacuta cam prost... dar din pasiune am luat-o si incerc sa o aduc pe drumul cel bun. O sa va cer ajutorul la diferite probleme... care sincer, ma depasesc, Ex , am clima automata... dupa circa 1 minut - 2 in care functioneaza aeroterma parca isi pierde puterea si se opreste singura nu inteleg ce o determina sa faca asta... a 2-a problema... aseara din senin, m-am trezit ca nu mai am lumini in bord, absolut nimic, butoane, aerisitoarele , ceasurile, moarte luminile plafoniera functionau, martorii ok , a 3-a problema ABS-ul nu este functional... cam care sunt problemele obisnuite acestui model la abs? Si lista continua tin sa precizez ca as dori usor usor sa pun masina pe ,,picioare,, sper sa ne putem ajuta reciproc.

  • #2
    Luminile de bord mai mult ca sigur, s-a ars siguranta, care in mod ciudat si neobisnuit, se afla pe spatele placii a ceasurilor de bord.
    Am dat si eu de problema asta cand schimbat becurile din bord cu LED-uri. Si din greseala am ars siguranta. Draci , pana am dat de ea. )
    La restul problemelor nu te pot sfatui, nu am nici Clima, nici ABS

    Asta e:


    Multa bafta !
    Last edited by Hirig888; 07-13-2015, 17:16 PM.
    "The wife should always be "legally" younger than the car"
    W124 200D
    W123 240D
    Prezentare W124
    Prezentare W123

    Comment


    • #3
      Privitor la clima posibil sa fie dus regulatorul, search pe forum. Foloseste cu incredere punctul la sfarsit de propozitie.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        In legatura cu ABS-ul... in prima faza verifica releul OVP (Over Voltage Protection) care are o siguranta de 10 Ah si posibil ca e ars.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          La clima...verifica daca se invarte ventilatorul de pe radiator cand dai drumul la clima. Am patit eu ca siguranta lui sa fie oxidata.

          La bord, in plus fata de ce a zis colegul mai sus, eu am patit ca de la vibratii mi s-a dezlipit potentiometrul care regleaza intensitatea luminilor si facea contact doar cand vroia. Da-i o palma buna la bord si daca isi revine..e clar.
          La ABS...in ce fel nu merge? Ai ceva aprins pe bord?
          Da-ne de veste ce gasesti

          Comment


          • #6
            Problema este ca nu numai bordul nu mi se aprinde, nici consola , nimic. sub volan la mine este o incaierare de fire deoarece ultimul posesor a schimbat contactul si l-a pus ,, la misto,, ideea este ca serile trecute s-a stins tot in masina, am verificat toate sigurantele de la motor, am inlocuit tot ce mi s-a parut vechi sau care nu face contact , nici un rezultat, dupa 15 min de mers din senin s-a aprins a mers jumatate de ora si iar a decedat, aseara iar am luat toate sigurantele de la motor la verificat si nimic, mort. La ABS da este martorul aprins. La radiator vascocuplaj-ul este sudat de ultimul posesor... deci da, se invarte, clima pleaca dar parca isi pierde din putere si la un moment dat se opreste de tot. Martorul de apa de la radiator iar este permanent aprins. Sper sa ma puteti ajuta. Multumesc anticipat.

            Comment


            • #7
              cu bordul: la fel am patit, se stingea tot, isi revenea. Probabil ai aceeasi problema la potentiometrul din bord, incearca sa misti de el, sa lovesti putin bordul. Eu am desfacut bordul si l-am suntat complet. E defapt o rezistenta variabila, are 2 pini pe care daca ii legi pe direct o sa ai tot timpul bordul iluminat maxim

              La clima...ma refeream la ventilatorul electric nu la vascocuplaj. Ala tre sa iti raceasca lichidul din radiatorul de clima, altfel o sa simti aer rece doar cand motorul e rece, dupa ce se incalzeste clima isi pierde randamenul catre 0

              Comment


              • #8
                La ABS pot fi mai multe,
                - senzorii de la roti -un fir intrerupt- cel mai simplu
                - releele de pe centrala de ABS, 2 la numar
                - unitatea de ABS(in spatele bateriei)

                Comment


                • #9
                  ok, pe unde este situat acel potentiometru? sunt la munca dar cobor sa ii dau 2-3 capace, eu la masina... am radiatorul si vascocuplajul, stiu ca imi lipsesc multe, cum ar fi instalatia de la aer dar la ce ar trebui sa ma mai astept? la ABS doar firele de la roti am apucat sa le verific si pareau in regula.

                  Comment


                  • #10
                    Potentiometrul e de fapt pe bord, in stanga vitezometrului. in dreapta e cel de unde reglezi ceasul. Joaca-te cu el putin, invarte-l apasa-l trage de el putin si da-i cateva palme la bord.
                    La clima...daca nua i radiatorul electric pe clima...nu-ti va merge niciodata. Clima functioneaza asa: ai un compresor care comprima freonul la o presiune mare. Prin comprimare, lichidul se incalzeste f tare. Ventilatorul raceste lichidul din incinta cu presiune mare. Apoi lichidul trece in incinta cu presiune redusa, deci se decomprima si temperatura ii scade. Nu prea am imaginatie sa explic dar ca ex. la mine: se comprima freonul, temperatura creste de la 20 la 100 grade, ventilatorul de pe radiator ii scade temperatura la 80 grade. Se decomprima si temperatura scade astfel de la 80 la 0. Acel 0 grade ii simti tu in vaporizator(acel radiator din interiorul masinii prin care sufla aer )

                    La tine: prin comprimare se incalzeste freonul ex.de la 20 la 100, nu-l raceste nimeni, se decomprima si se raceste de la 100 la 20. Sper ca ai priceput ceva..

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles unde este situat acel potentiometru, cat despre clima am citit de 5 ori si nu prea am priceput, in concluzie daca nu am instalatia de freon si acel ventilator la iarna voi face frigul?

                      Comment


                      • #12
                        sorry am explicat aiurea.
                        Daca nu ai instalatia de freon nu o sa ai frig vara. Caldura primesti de la sistemul de racire a motorului nu are de a face cu "clima". Antigelul circula prin radiatorul din compartimentul motor si printr-un radiator pe care il ai in bord. Daca ai un termostat bun temperatura motorului si a antigelului va sta pe la 80grade.

                        Comment


                        • #13
                          Pai da... este de inteles, eu ce nu inteleg este de ce imi moare aeroterma dupa 1-2 minute de folosinta parca pierde din putere si la un moment dat se opreste definitiv, mai porneste dupa cca 5 - 7 min de pauza , este foarte aiurea deoarece m-a prins o ploaie puternica, mi-a dezaburit automat cu o caldura ridicola 1 minut dupa s-a oprit si,ca la dacie mana cu carpa pe parbriz.

                          Comment


                          • #14
                            Daca ai clima e regulatorul de turatie,e undeva sub stergator,asa se manifesta ele cind se stricanu se ard de tot,am patit-o la w 210 care are acelas tip de regulator

                            Comment


                            • #15
                              SI frigul si caldura nu se face fara ca sa sufle ventilatorul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF